Larsemão Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Tviler sterkt på at Berba, Ando og Vidic skal være på vei ut. Tosic og Nani derimot er mer troverdig. SAF har jo sagt at Berba trenger operasjon, Vidic har jo benektet det hele, og hvorfor i all verden skule Ando plutselig bli solgt? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Som TKK selv sa: Men når alt kommer til alt, kanskje tyrkeren hadde rett; overgangsspekulasjoner er underholdning eller hverdagsflukt, alt ettersom hvordan laget ditt har det? Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det blir vel litt som Tevez/Mascherano til WestHam-saken. Lenke til kommentar
Saliph Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Berbatov, Owen, O'shit, Carrick og kuzzazazacakak må VEKK!!!!!! Er like før kaster tv'n ut av vinduet hver gang de er på banen!!! For å ikke snakke om NANI...han er et kapittel for seg selv, fergie driter seg ut mer og mer Også trenger vi mer Fergie-time, synes ikke vi har fått det nok denne sesongen. Lenke til kommentar
Saliph Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Håper vi kjøper Drogba. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Owen er nok nesten på vei ut dørene med Mame har vi en rask og hodesterk spiller som sannsynligvis tar Owens rolle som "superreserve". I tillegg har vi Macheda og Welbeck. Tror ikke Berba forsvinner dersom vi ikke får minst 150M for mannen, og det gir ingen i dagens marked for en spiss som ikke har løpt 5KM i en kamp på mange år. Nani er vel nesten ferdig alt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Owen er nok nesten på vei ut dørene med Mame har vi en rask og hodesterk spiller som sannsynligvis tar Owens rolle som "superreserve". I tillegg har vi Macheda og Welbeck. Tror ikke Berba forsvinner dersom vi ikke får minst 150M for mannen, og det gir ingen i dagens marked for en spiss som ikke har løpt 5KM i en kamp på mange år. Nani er vel nesten ferdig alt. Se på statistikker. Det der er svært langt fra sannheten. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Håper vi kjøper Drogba. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Du har fått nytt brukernavn, og eg lurer på hvorfor! Edit: Sånn, nå aske eg ikke. Endret 12. januar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Klart det var en overdrivelse, poenget er at han alt for sjeldent løper de siste 5 meterne inn i posisjon. Hjelper lite at du jogger raskt fra egen 16 meter til motstanderens 16 meter når du ikke gidder sette inn en spurt de neste 6 meterne for å rive deg løs.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 hahaha. Nei altså. Må bare tøse litt på forumet før TG. You wouldn't understand. Herr Brun kommer tilbake etter påske en gang. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 kuzzazazacakak må VEKK!!!!!! Why? Heller PIG en Forster. PIG har vært rimelig god, noen feil er det jo, men det vil det være uansett. Beinmargen trekker seg sakte med sikkert ut hver gang jeg ser Foster mellom stengene. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ser der ja.. Vi har pengene - det er det ikke noen tvil om. Men jeg kan bare ikke se den spilleren som skulle utgjøre forskjellen for oss med tanke på pris og kvalitet, mente Ferguson. Slik går det når en har vært bortskjemt med en spiller som Ronaldo Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Heftig lønn Glazer tok ut må jeg si. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Berbatov, Owen, O'shit, Carrick og kuzzazazacakak må VEKK!!!!!! Er like før kaster tv'n ut av vinduet hver gang de er på banen!!! Har du i det hele tatt sett en eneste kamp i det siste? O'Shea var vår beste høyrebeck forrige sesong, var god til han ble skadet denne sesongen. Carrick har begynt å finne formen igjen, dummeste man kan gjøre er å selge en slik spiller. PIG er vår beste reservekeeper, ta virkelig å se noen kamper før du kritiserer alle spillerne. Lavmål å kalle spillere for "shit", i hvert fall når det er snakk om egne spillere... Tror ikke Berba forsvinner dersom vi ikke får minst 150M for mannen, og det gir ingen i dagens marked for en spiss som ikke har løpt 5KM i en kamp på mange år. Som Herr Brun (Tøs, wtf?) sa, sjekk statistikk først. Berba er blant de som løper mest i løpet av kamper, pleier som regel å være oppe rundt 10-11 km. Er bare lat og elegant i spillerstilen, men han pleier faktisk å løpe mye. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Ser der ja.. hmmmmmm. Jeg vet sannelig ikke helt hva jeg skal tro. Endret 12. januar 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 hahaha. Nei altså. Må bare tøse litt på forumet før TG. You wouldn't understand. Herr Brun kommer tilbake etter påske en gang. dette er off topic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå