Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Carrick?

 

GIBSON!

 

I tillegg har vi Morrison som kommer etterhvert. Gitt at han ikke kastes ut av klubben for utenomsportslige aktiviteter.

 

Scholes må erstattes. Giggs tar en sesong til, men må også erstattes. Scholes kan ikke erstattes av Adam. Det tror jeg også SAF ser.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg regnet ikke med Gibson, ser fortsatt på han som et talent, selvom han nok burde være litt bedre nå. Det som taler til Gibsons fordel er at han mistet mye av starten av sesongen pga. noe med at datteren hans var alvorlig syk eller noe slikt, så det er jo ikke vanskelig å forstå at han har hatt noen issues med det mentale.

 

Poenget er uansett: Skal noe etablert inn, må noe etablert ut. Det blir litt overkill å ha Fletcher, Carrick, Scholes, Anderson og Mr. X som alternativer på midten, i tillegg til Gibson og Cleverley.

Lenke til kommentar

Jeg regnet ikke med Gibson, ser fortsatt på han som et talent, selvom han nok burde være litt bedre nå. Det som taler til Gibsons fordel er at han mistet mye av starten av sesongen pga. noe med at datteren hans var alvorlig syk eller noe slikt, så det er jo ikke vanskelig å forstå at han har hatt noen issues med det mentale.

 

Poenget er uansett: Skal noe etablert inn, må noe etablert ut. Det blir litt overkill å ha Fletcher, Carrick, Scholes, Anderson og Mr. X som alternativer på midten, i tillegg til Gibson og Cleverley.

 

Jeg har vanskelig for å ofre noen av de og du har helt rett. Det blir for mange om vi henter inn flere. Gibson er ikke medregnet. Det er ikke Cleverley heller og jeg har bare begreset tro på noen av de.

 

Må noen ut så må det vel bli Scholes som kanskje legger opp eller Anderson, men det er talent i Anderson også.

Lenke til kommentar

Vil dere kvitte dere med Fletcher altså? Greit han har hatt en dårlig sesong, men han var ganske viktig i laget i fjor-sesongen. Han spilte jo til tider meget bra, og for en motor da.

Om det er det som må til sier jeg. Det er opp til Sir Alex å bestemme hvem som er mett og hvem som er ikke. Og dette var i tilfelle til Limbeck der vi kjøpte inn en ny defensiv spilller på midten.

Lenke til kommentar

Vil dere kvitte dere med Fletcher altså? Greit han har hatt en dårlig sesong, men han var ganske viktig i laget i fjor-sesongen. Han spilte jo til tider meget bra, og for en motor da.

Om det er det som må til sier jeg. Det er opp til Sir Alex å bestemme hvem som er mett og hvem som er ikke. Og dette var i tilfelle til Limbeck der vi kjøpte inn en ny defensiv spilller på midten.

 

Det samme gjelder vel samme hvilken CM vi får inn? Egentlig gjelder vel det hele laget også. Vi har et temmelig komplett lag. Sett bort fra at vi ikke har backup for Carrick men der må en av de offensive ofres

 

Dessuten er vel meningen med dwn banneren at det er lenge siden City har vunnet en tittel. Ikke en kamp?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Kakaaaaaaaaaa,Whereever you may be!

Have you heard of Mn City?

Never go there,

It'll end in tears,

They haven't won a trophy in 32 year's

 

Gi slipp på Fletcher? Finner man sånne typer i dagens fotball? For en viktig spiller spør du meg, spesielt i de store kampene der han gjør en sinnsyk jobb. En spiller som er "usynlig" og ikke får mye skryt i media osv, men som er uhyre viktig for laget. Om en back/midtstopper går opp, kan du banne på at Fletch har dekka plassen hans.

Klager ikke når han ikke får spille alle kampene heller

Lenke til kommentar

Det kjipe med Wilshere er at han er så jævlig likendes, så får meg ikke til å mislike gutten heller. Er nok det største talentet i England (ja, større enn Cleverly, greit greit :p)

 

Minner meg littegrann om en ung Scholes, men han mangler mye enda. Må få mer endproduct i spillet sitt, men herrefred, fyren har jo ikke fått hår på tissen enda engang.

Dream on, Jack er vår. :love:

 

Men dere har jo Cleverley, som er et MYE større talent.

Rollebytte på gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...