Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evra har spilt bøtta lenge nå og er absolutt ikke et tap (på banen, usikker på rollen hans i garderoben) så lenge noe mer potent enn O'Shea trer inn i rollen. Baines er en bedre spiller enn Patrice da han er solid i forsvar og har masse endprodict i spillet sitt. Evra er 30 og dersom han ønsker seg bort må vi gjerne cashe inn å handle inn en endre bedre spiller. Conterao er også en jeg har lyst på, selv om han kanskje blir i overkant dyr.

 

Vi hadde sannsynligvis vunnet CL i fjor uten Evra. Skyld i målet til Bayern på overtid i tyskland, en mye større feil enn den Rafael gjorde på OT. Lyon og Inter hadde vi nok tatt.

Lenke til kommentar

Han hadde jo en incident mot Milan for noen år siden og. Var vel Heinze som fulgte Kaka for så at Evra kommer i hundre og meier ned Heinze som gir Kaka fri bane til målet og selvfølgelig scorer.

 

Men det til side så synes jeg Evra har begynt å vise stigende form de siste kampene. Men om vi får en grei sum i sommer er det bare å selge, vet mange liker personligheten og hvordan han fremstår men jeg vet ikke, er noe ved han jeg ikke liker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...