Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xavi er ikke noen utpreget offensiv midtbanespiller heller, men jeg vet ikke hvor mye man hadde fått bruk for ferdighetene hans i Man Utd og 4-4-2. Han passer perfekt i rollen han spiller i Barcelona, og i deres spillestil, som en balanserende part på midtbanen, som strør baller og vrir spillet på midtbanen.

 

Så klart hadde han vært en forsterkning hos Man Utd, men vet ikke helt hvordan man skulle brukt han da. Uansett er det heller tvilsomt at han drar til Man Utd, siden han mest sannsynlig blir i Barcelona ut karrieren.

Lenke til kommentar

Jeg ville satset på at han ble ut karrieren i Barcelona. Han sier det samme jeg ville sagt om Barcelona i Spania "Det er mitt lag i Spania", akkurat som Ajax er "mitt lag i Nederland". Barcelona har et perfekt komponert lag, der alle i førsteelleveren passer perfekt inn. Xavi (og Iniesta) hadde ikke hatt i nærheten av det samme spillerommet uten Busquets, som er utmerket i sin posisjon. Personlig ville jeg elsket å få han inn, men jeg tror vi måtte endret formasjon, det samme om vi hadde hentet Sneijder/Özil/Kakà/Van Der Vaart. Jeg foretrekker selv 4-3-3 eller 4-2-3-1 hvis man har spillematerialet til det.

Lenke til kommentar

Vel. Litt ufrivillig er du inne på poenget mitt.

 

Overhodet ikke ufrivillig.

 

Men i de kampene det har blitt scoret mål mot oss har små endringer gjort at det defensive har sittet perfekt etterpå. Derav min konklusjon, den defensive delen av midtbanen er ok. Kan alltid forsterke.

 

Men offensivt har vi vært avhengig av Giggs, samt en Anderson som av og til spiller fantastisk, men av og til dårlig. Giggs bør erstattes umiddelbart av åpenbare grunner, og å ha noe i tillegg til Anderson, noe vi ikke har nå, bør være enkelt å se at er fornuftig.

Lenke til kommentar

Om det er Henderson tar jeg livet mitt, for maken til oppskrytt bøsse skal du leite etter. Imo ikke god nok til å starte for Sunderland engang. Har absolutt null ferdigheter foruten Leo- skillsa dvs løpe rundt som en hodeløs kylling.

 

Sanchez med ny god kamp i dag, han har en kjempesesong for Udinese.

Lenke til kommentar

Ljungberg var en klassespiller, ingen hodeløs kylling. Vi hadde selvsagt bedre spillere på høyrekant i samme periode, men jeg ville valgt Ljungberg før veldig mange andre høyrekanter i PL på starten av 2000-tallet.

 

Leo hadde mange bra løp, og med gode spillere rundt seg var han ofte farlig. En spiller som "aldri" har vært farlig er Doffen, og Henderson har mer den stilen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...