Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heller Gibson enn Owen for min del. Kilder på storyen din Chef?

Folk som sier at Obertan bare kan dra og at han er uten potensiale har tydligvis aldri sett en kamp med United reserves. Han herjer med det meste som kan krype og gå i den ligaen hvertfall. Da man ser han for reservene er det klart at han må opp et nivå, men da han får førstelagsspill så driter han seg ut igjen. Klassisk eksempel på et stort talent uten alt for mye selvtillit som vet at hver sjanse kan være den siste.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Heller Gibson enn Owen for min del. Kilder på storyen din Chef?

Folk som sier at Obertan bare kan dra og at han er uten potensiale har tydligvis aldri sett en kamp med United reserves. Han herjer med det meste som kan krype og gå i den ligaen hvertfall. Da man ser han for reservene er det klart at han må opp et nivå, men da han får førstelagsspill så driter han seg ut igjen. Klassisk eksempel på et stort talent uten alt for mye selvtillit som vet at hver sjanse kan være den siste.

Det er så tragisk, for når han løper ut på banen i PL så ser han fullstendig blotta ut for psyke.

Glemmer aldri når han løp ballen utover sidelinjen og bommet på hvertfall en 100% sjanse i debutkampen. Kunne endt på en helt annen måte....

Lenke til kommentar

Det er så tragisk, for når han løper ut på banen i PL så ser han fullstendig blotta ut for psyke.

Glemmer aldri når han løp ballen utover sidelinjen og bommet på hvertfall en 100% sjanse i debutkampen. Kunne endt på en helt annen måte....

Det som skiller klinten fra hveten. Hadde han satt den ballen hadde mest sannsynlig hatt bedre selvtillit og kanskje, hvem vet, vært en av de første på blokka til SAF. Men det får vi aldri vite. Men jeg tror ikke SAF hadde hatt han i klubben hvis han ikke har troen på han.

Men det var ganske artig at han bare sprang ut av banen ja :)

Endret av Romelu Lukaku
Lenke til kommentar

Xavi er vel mer eller mindre den eneste Barca-spilleren jeg har sansen for. Ble ganske skuffet da Messi ble kåret til årets spiller, selv om Messi kanskje fortjente den mer. Hadde ikke gjort meg noe om han kom til United, selv om jeg tviler sterkt på at det skjer. Fergie kjøper aldri spillere over 30 år, i hvert fall ikke om han må betale en god del for dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...