Liberalistiske Samebror Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Visst dere ikke visste det så var Michael Owen visstnok bare en positiv legesjekk unna en overgang til Blackburn, men han feila den. Lenke til kommentar
Romelu Lukaku Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Dette var ikke kjent for meg. Var det i dette overgangsvinduet? Er egentlig ikke overrasket over at han ikke klarte den men men Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Heller Gibson enn Owen for min del. Kilder på storyen din Chef? Folk som sier at Obertan bare kan dra og at han er uten potensiale har tydligvis aldri sett en kamp med United reserves. Han herjer med det meste som kan krype og gå i den ligaen hvertfall. Da man ser han for reservene er det klart at han må opp et nivå, men da han får førstelagsspill så driter han seg ut igjen. Klassisk eksempel på et stort talent uten alt for mye selvtillit som vet at hver sjanse kan være den siste. 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Dette var ikke kjent for meg. Var det i dette overgangsvinduet? Er egentlig ikke overrasket over at han ikke klarte den men men Siste dagen, helt på tampen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Heller Gibson enn Owen for min del. Kilder på storyen din Chef? Folk som sier at Obertan bare kan dra og at han er uten potensiale har tydligvis aldri sett en kamp med United reserves. Han herjer med det meste som kan krype og gå i den ligaen hvertfall. Da man ser han for reservene er det klart at han må opp et nivå, men da han får førstelagsspill så driter han seg ut igjen. Klassisk eksempel på et stort talent uten alt for mye selvtillit som vet at hver sjanse kan være den siste. Det er så tragisk, for når han løper ut på banen i PL så ser han fullstendig blotta ut for psyke. Glemmer aldri når han løp ballen utover sidelinjen og bommet på hvertfall en 100% sjanse i debutkampen. Kunne endt på en helt annen måte.... Lenke til kommentar
Romelu Lukaku Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Det er så tragisk, for når han løper ut på banen i PL så ser han fullstendig blotta ut for psyke. Glemmer aldri når han løp ballen utover sidelinjen og bommet på hvertfall en 100% sjanse i debutkampen. Kunne endt på en helt annen måte.... Det som skiller klinten fra hveten. Hadde han satt den ballen hadde mest sannsynlig hatt bedre selvtillit og kanskje, hvem vet, vært en av de første på blokka til SAF. Men det får vi aldri vite. Men jeg tror ikke SAF hadde hatt han i klubben hvis han ikke har troen på han. Men det var ganske artig at han bare sprang ut av banen ja Endret 4. februar 2011 av Romelu Lukaku Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Gir han ikke opp enda. Men det argumentet med at SAF beholder han i klubben er ikke et argument. Er da bøttevis med spillere SAF "har holdt i klubben" som er borte nå... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 http://united.no/united/nyheter/nyheter/reina_med_united_hint Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Haha, ouch. Men Reina er jo allerede legende i klubben, og vi vet jo alle at legendene til Liverpool aldri bytter klubber. 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Xavi - Rooney suits Barcelona Spaniard also expects Fabregas move and rates Scholes as the best I’d Only Have Left Barca For United Endret 11. februar 2011 av niko. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Ja Xavi...er bare å komme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Xavi - Rooney suits Barcelona Spaniard also expects Fabregas move and rates Scholes as the best I’d Only Have Left Barca For United Xavi er vel mer eller mindre den eneste Barca-spilleren jeg har sansen for. Ble ganske skuffet da Messi ble kåret til årets spiller, selv om Messi kanskje fortjente den mer. Hadde ikke gjort meg noe om han kom til United, selv om jeg tviler sterkt på at det skjer. Fergie kjøper aldri spillere over 30 år, i hvert fall ikke om han må betale en god del for dem. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Xavi - Rooney suits Barcelona Spaniard also expects Fabregas move and rates Scholes as the best I’d Only Have Left Barca For United Det er bare en drømmetanke. Hvorfor skulle Xavi gidde å gå til United når han er i Barcelona som er et mye bedre lag? Over 30 år er han også, og sikkert svindyr. Nei takk. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Er dere steine eller? Det var ikke akkurat det som var poenget med linken/artikkelen. Xavi til United er helt svineaktig usannsynlig, men artikkelen er god. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Xavi er ikke spilleren vi trenger da Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Xavi er ikke spilleren vi trenger da Xavi er AKKURAT spillertypen vi trenger. 3 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Latterlig rå video, Jaffaaa. Perfekt. Se motaaket+vending+pasningen til Berba. Oh Lord. Xavi er ikke spilleren vi trenger da Xavi er AKKURAT spillertypen vi trenger. Agreed. Seelv om jeg er veldig fornøyd med Ando denne sesongen,så vil ldri noen av våre CM score et tosifra antall assist på én sesong. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Xavi er ikke spilleren vi trenger da Xavi er AKKURAT spillertypen vi trenger. Hva skal vi med enda en offensiv midtbanespiller når målene bare renner inn? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Eg kunne godt tenkt meg at United scorte flere mål mot Wolves eg. Når de tettet igjen bak, og skulle ta igjen det tapte så rant ikke akkurat målene inn vil eg si.... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Ingen har scåret flere mål enn oss, mens to lag har sluppet inn ferre mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå