Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Adam ble nok hauset litt opp i kampen mot United fordi Liverpool ville ha mannen. Ser man på pasninger som traff i forhold til antall pasninger totalt, så er ikke tallene imponerende.

£10M høres ut som i overkant av hva han er verdt. £5-6M burde være en OK pris.

Ville heller hatt 2 stk Chichoritos enn 1 C.Adam.

No value in the marked sa SAF. I denne vinduet ser det ut til at det stemte bra. Sist vindu ble ødelagt av Van der Vaart til Spurs for £8M.

Edit:

Ikke fått med meg at det er Adam ikke Adams før det ble påpekt her i tråden. :blush:

post-8559-0-20833700-1296547689_thumb.jpg

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

LarsP er jo overbevist om at Carroll er verdt £35M, den nye Shearer mener han. Jeg er mer skeptisk.

Uten tvil. Han kommer til å prege både klubb- og landslagsfotball i mange år fremover. Jeg vil dog poengtere at prisnivået er kunstig høyt. Dersom man hadde forsøkt å kjøpe han uavhengig av Torres-sagaen, så ville det nok vært mulig å fått han for under 30 millioner.

Da har Obertan visstnok lagt inn transfer request.

Skjønner han godt. Han er jo trossalt over 30 år og dermed på slutten av karrieren. Han vil vel få litt spilletid før han legger opp.

Tror du blander med Wes Brown nå =)

Lenke til kommentar

Obertan er bare 21 år gammel. Han ser bare ut som om han er 30. Spillestiler tilsier at han har ingen erfaring eller rutine, og han gjør stadig valg som Tuftespillere ville gjort bedre - både med og uten ball.

Det gjør meg ingenting om mannen ønsker å spise snegler i Frankrike igjen. Han har ikke bevist et døyt i United-trøyen, og fremstår i dag som mindre spennende enn Ben Thornley og Luke Chadwick gjorde for 10-15 år siden.

Lenke til kommentar

Obertan er bare 21 år gammel. Han ser bare ut som om han er 30. Spillestiler tilsier at han har ingen erfaring eller rutine, og han gjør stadig valg som Tuftespillere ville gjort bedre - både med og uten ball.

Det gjør meg ingenting om mannen ønsker å spise snegler i Frankrike igjen. Han har ikke bevist et døyt i United-trøyen, og fremstår i dag som mindre spennende enn Ben Thornley og Luke Chadwick gjorde for 10-15 år siden.

Obertan har havnet langt bak i lista. Kan godt forstå at han vil se seg rundt etter andre løsninger.

Lenke til kommentar

Håper ting ordner seg for Obertan. Han har virkelig sexy forarbeid når ting klaffer. Det dårligste med han er at er for dårlig på det avgjørende, innlegg og skudd. Men han har fart, rykk og er god til å dribble. Faktisk en god fysikk også. Syntes det er for tidlig å gi opp fyren. Bør få flere sjangser enn det han har fått så langt.

Lenke til kommentar

Håper ting ordner seg for Obertan. Han har virkelig sexy forarbeid når ting klaffer. Det dårligste med han er at er for dårlig på det avgjørende, innlegg og skudd. Men han har fart, rykk og er god til å dribble. Faktisk en god fysikk også. Syntes det er for tidlig å gi opp fyren. Bør få flere sjangser enn det han har fått så langt.

Det største problemet er at SAF stort sett bruker Obertan sammen spillere som Gibson og Owen. Da faller han gjennom i forhold til når man setter inn ringrever som Giggs.

Jeg har mer tro på Bebe enn Obertan, men det gjør meg ingenting om Obertan slår gjennom. Foreløpig mener jeg han holder nivået Thornley og Chadvick holdt før de forlot oss.

Lenke til kommentar

Skulle da bare mangle at folk er utrolig kritiske til en ukjent uteligger som kostet hele 70 millioner kroner. Han har vært her i over en halv sesong, og har fortsatt til gode å vise noe som helst. Den drøye timen han kom inn og spilte mot Wolves er noe av det verste jeg har sett i en United-drakt. Han var så tragisk at han måtte bli byttet ut etter å ha kommet på som innbytter selv. Heller ikke uten grunn at vi hadde null drivkraft framover i tapet mot West Ham, vi startet jo tross alt med Bebe og Obertan på hver sin kant...

Lenke til kommentar

Obertan er visst ikke misfornøyd likevel

Synd. Synes vi burde kvitte oss med Gibson, Obertan og Bebe til sommeren. Ingen av de har noe særlig å bidra med, håper virkelig Gibbo er førstemann ut når dørene åpner i sommer.

Synd? Blir bare teit å avskrive Obertan allerede nå, Bébé også. Gibson og Michael Owen drar nok til sommeren, men talenter som Bébé og Obertan må vi holde på, selv om de trenger tid.

Kanskje begge hadde hatt godt av et utlån? Begge spillerne, kanskje Obertan spesielt, har vel spilt rimelig bra når han har spilt for reservelaget, så jeg tror absolutt han har noe å gjøre i klubben. Voldsom fart og teknikk, det kommer du langt med i dagens fotball. Samme gjelder Bébé, voldsom fart, brukbar teknikk og et bra skudd. Tror de begge hadde hatt godt av et utlån, men da blir dekningen på kanten alt for tynn.

Jeg sier ikke at disse to kommer til å lykkes i United, men å kaste dem ut til sommeren blir - etter min mening - ikke rett.

Skulle da bare mangle at folk er utrolig kritiske til en ukjent uteligger som kostet hele 70 millioner kroner. Han har vært her i over en halv sesong, og har fortsatt til gode å vise noe som helst. Den drøye timen han kom inn og spilte mot Wolves er noe av det verste jeg har sett i en United-drakt. Han var så tragisk at han måtte bli byttet ut etter å ha kommet på som innbytter selv. Heller ikke uten grunn at vi hadde null drivkraft framover i tapet mot West Ham, vi startet jo tross alt med Bebe og Obertan på hver sin kant...

Han har da vist oss farten sin? Og at han har et bra skudd. Innleggsfoten er derimot ikke noe å skryte over.

Innhoppet mot Wolverhampton var garatert vanskelig for Bébé. Så jo at Rafael måtte forklare ting til Bébé rett før han skulle inn.

Lenke til kommentar

Har sansen for råskapen til Bebe, som dessverre er skadet for tiden. Lærer han språket (det gjør han selvsagt), så blir det lettere for han.

Obertan bøtter inn med mål på reservelaget, men har vært helt borte på 1. laget.

Hadde likt å se King på 1. laget etterhvert, ettersom han også banker inn mål på reservelaget.

Lenke til kommentar

Problemet med Obertan, og det var det visstnok medan han var i Frankrike også, er at han manglar ein del mentalt. Dersom det fell på plass, så er det ikkje så mykje å seie på potensialet. Spørsmålet er rett og slett berre om vi klarar å få hovudet på han på rette plassen, slik at han også klarar å prestere på førstelaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...