Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre å starte med å bygge opp laget etter sesongen enn midt i mener nå jeg. Ser ut som det vil bli en del utskiftninger og da syns jeg ikke at dette skal begynne midt i sesongen hvor det går rimelig greit. Vi kan nok forvente noen kjøp til sommeren, og United har vel også sagt at det ikke skulle bli noen stor aktivitet i januar vinduet. Heia Ferige, he knows best^^

Lenke til kommentar

Det er vel ingen som er "skuffet", for å bli skuffet må man nesten forvente noe. Det er vel mer et oppgitt sukk over at stallen vår ikke har blitt fornyet på lang tid. Vi har nesten ikke kamp om plasser lenger. Det er kun sentralt på midten vi kanskje har litt press (presset kommer fra spillere som Park og Gibson, altså egentlig ikke noe fast alternativ), ellers er det meislet i stein hvem som er best og starter. I tillegg har vi 3 klenodier som snart bikker over, hva med litt betryggelse?

Men som sagt, ingen forventet kjøp. Og sommeren er alltid best, selv om både Evra og Vidic f.eks ble kjøpt i Januar. Vi har forresten bare en av betydning som kommer tilbake fra skade.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

LarsP er jo overbevist om at Carroll er verdt £35M, den nye Shearer mener han. Jeg er mer skeptisk.

Uten tvil. Han kommer til å prege både klubb- og landslagsfotball i mange år fremover. Jeg vil dog poengtere at prisnivået er kunstig høyt. Dersom man hadde forsøkt å kjøpe han uavhengig av Torres-sagaen, så ville det nok vært mulig å fått han for under 30 millioner.

Da har Obertan visstnok lagt inn transfer request.

Skjønner han godt. Han er jo trossalt over 30 år og dermed på slutten av karrieren. Han vil vel få litt spilletid før han legger opp.

Lenke til kommentar

LarsP er jo overbevist om at Carroll er verdt £35M, den nye Shearer mener han. Jeg er mer skeptisk.

Det var syk utnytting fra Newcastle sin side. Desperate tider, krever desperate handlinger. Og det skjedde hos Liverpool igår. Newcastle bør være veldig fornøyd som har fått fordoblet verdien hans på salget. Det lukter flopp av han og Suarez!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...