Jotun Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Han hadde 20-25 minutter der han var god. Hvor ble han av etterpå? Forsvant helt ut av kampen. Ikke engang Langli nevnte navnet hans mer enn 3-4 ganger i andre omgang. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 For et sjokk. Nå vil jeg ha noe nytt, selv Samuel Isaksen er velkommen. Til sommeren må transfermuppeten i meg få seg no'. Håper Glazer dæver. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 SkySports_Simon: #SkySources reporting Torres & Luiz deals done. #SSNTDD [via Twitter] Chelsea Torres Luiz £70m Man Utd Anders Lindegaard. Tre brukte boksershorts og to VIP seter. = Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Jævla møkk! Som vanlig hadde jeg trua, som vanlig blir jeg skuffet. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Syns det er helt greit at vi sitter på sidelinja og ser på andre klubber kjøper spillere til blodpris. Denne sesongen er vi i rute, og imo trenger vi ikke forsterkninger før til sommeren. Eneste jeg ville sett er Cleverley tilbake fra lån og Gibson bort. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Hva ville du hatt inn? Det er klart Chelsea bruker penger, det er de sabla nødt til hvis de skal klare å henge med. Vi får snart tilbake Valencia, vi er bunnsolide bakover, og spissene presterer, jeg er glad vi ikke handler. Sanchez kan vente til sommeren. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Hmm. Om Carroll går for 35 mill så er det høyere enn noen spiller vi har kjøpt inn i historien. Merkelig av Liverpool med tanke på de manglende resultatene. Dersom man justerer for inflasjon så tikker Rio Ferdinand inn på småpene 36 millioner pund. ...og det var han jaggu verdt Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Bedre å starte med å bygge opp laget etter sesongen enn midt i mener nå jeg. Ser ut som det vil bli en del utskiftninger og da syns jeg ikke at dette skal begynne midt i sesongen hvor det går rimelig greit. Vi kan nok forvente noen kjøp til sommeren, og United har vel også sagt at det ikke skulle bli noen stor aktivitet i januar vinduet. Heia Ferige, he knows best^^ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 LarsP er jo overbevist om at Carroll er verdt £35M, den nye Shearer mener han. Jeg er mer skeptisk. Denne dagen har vært helt syk, beundrer SAF for å ikke ha gått for noen i dag. Selgers marked. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 At folk er skuffa over at vi ikke kjøper spillere nå skjønner jeg lite av... 1. Vi kjøper "aldri" i januar. 2. Vi leder ligaen. 3. Vi har en bred stall OG vi har en del på vei tilbake fra skade. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Da har Obertan visstnok lagt inn transfer request. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1352318/Manchester-Uniteds-Gabriel-Obertan-demands-shock-exit.html? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Hvis det ligger noen sannhet i det er han virkelig mentalt svak. Han har fått sjansen flere ganger denne sesongen og vil helt sikkert få flere. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Søren også! Jeg som trodde Obertan var den nye Ronaldo.. eller vent nå..... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Det er vel ingen som er "skuffet", for å bli skuffet må man nesten forvente noe. Det er vel mer et oppgitt sukk over at stallen vår ikke har blitt fornyet på lang tid. Vi har nesten ikke kamp om plasser lenger. Det er kun sentralt på midten vi kanskje har litt press (presset kommer fra spillere som Park og Gibson, altså egentlig ikke noe fast alternativ), ellers er det meislet i stein hvem som er best og starter. I tillegg har vi 3 klenodier som snart bikker over, hva med litt betryggelse? Men som sagt, ingen forventet kjøp. Og sommeren er alltid best, selv om både Evra og Vidic f.eks ble kjøpt i Januar. Vi har forresten bare en av betydning som kommer tilbake fra skade. Endret 1. februar 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Mentalt svak i tillegg til at han må være direkte dum. Ufattelig korttenkt å legge inn en transfer-request i de sene kveldstimer den 31.januar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Kan bare tenke meg hvilke ville tilstander vi hadde møtt på om Rooney hadde dratt til City. http://www.youtube.com/watch?v=gLRAqCxXz8g Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 LarsP er jo overbevist om at Carroll er verdt £35M, den nye Shearer mener han. Jeg er mer skeptisk. Uten tvil. Han kommer til å prege både klubb- og landslagsfotball i mange år fremover. Jeg vil dog poengtere at prisnivået er kunstig høyt. Dersom man hadde forsøkt å kjøpe han uavhengig av Torres-sagaen, så ville det nok vært mulig å fått han for under 30 millioner. Da har Obertan visstnok lagt inn transfer request. Skjønner han godt. Han er jo trossalt over 30 år og dermed på slutten av karrieren. Han vil vel få litt spilletid før han legger opp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 LarsP er jo overbevist om at Carroll er verdt £35M, den nye Shearer mener han. Jeg er mer skeptisk. Det var syk utnytting fra Newcastle sin side. Desperate tider, krever desperate handlinger. Og det skjedde hos Liverpool igår. Newcastle bør være veldig fornøyd som har fått fordoblet verdien hans på salget. Det lukter flopp av han og Suarez! 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 http://thechelseablog.org/2011/01/31/the-real-loser-today-is-fernando-torres/ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå