kandinsky Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 De var jo tidlig ute med Dzeko. Kanskje Mancini har mista fantasien? Jeg klarer heller ikke komme på hvem fler City kunne kjøpt. Det er tomt liksom. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Artig med han der fjotten på Chelsea-siden som ble linket her for ei uke siden der han sa de ikke var kjøpeklubb. Uken etter peiser de ut £70M. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er det en time igjen av vinduet nå? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kan jeg få en nøyaktig statestikk på overgangene de siste årene for Liverpool? Jepp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Er det en time igjen av vinduet nå? 2 timer, 31 minutter, 10 sekunder igjen. Kamptråd for morgendagens kamp. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Føler Adam er blitt hypet til latterlige proporsjoner i det siste, får jo inntrykket av at han er world class. Men er jo stas at Liverpool tydeligvis er desperate, bare synd det går ut over Newcastle som jeg har hatt veldig sansen for denne sesongen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hmm. Om Carroll går for 35 mill så er det høyere enn noen spiller vi har kjøpt inn i historien. Merkelig av Liverpool med tanke på de manglende resultatene. Dersom man justerer for inflasjon så tikker Rio Ferdinand inn på småpene 36 millioner pund. 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Føler Adam er blitt hypet til latterlige proporsjoner i det siste, får jo inntrykket av at han er world class. Men er jo stas at Liverpool tydeligvis er desperate, bare synd det går ut over Newcastle som jeg har hatt veldig sansen for denne sesongen. Kunne ikke fått blitt mer enig. Han har blitt hypet opp så mye at det er kvalmt selv om han har gjort mange gode kamper for Blackpool i denne sesongen så langt. Absolutt ikke noe verdensklasse! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Men er jo stas at Liverpool tydeligvis er desperate, bare synd det går ut over Newcastle som jeg har hatt veldig sansen for denne sesongen. Enig. Newcastle har jeg hatt sansen for i år. Og så Carroll da. Gutten som puttet hat-trick mot Villa i sesongens første hjemmekamp, som scoret kampens eneste mål mot Arsenal, som puttet i 1-1 kampen mot Chelsea, og som senket Liverpool med både scoring og assist. Trist å se Englands mest talentfulle unge spiss gå til Liverpool, men heldigvis for Newcastle så får de usedvanlig mye penger for fyren. Også utrolig moro at alle lagene er ute og kjøper, mens United og Arsenal topper tabellen og later som ingenting har skjedd. Både Fergie og Wenger er utrolig stae når det kommer til kjøp av spillere, men denne gangen må jeg bare beundre dem for å holde seg iskalde. Klasse. 3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Bolton presenterte deres signering av Sturridge på lån, med et bilde av Danny Welbeck Deadline day is crazy. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kanskje ikke, men da sier det sitt om deres midtbane for tiden når han rævpulte alle 3 sentralt der på Bloomfield. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 3-2 ble det vel? Eller så du bare en omgang? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Så hele matchen, men han pissa fortsatt på Fletcher og Scholes. Gibson også hehe. Tunnel på de to første forresten. Han er ikke verdensklasse, men klasse er han og faktisk bare 25. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ja, Adam er bedre enn Scholes Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Så hele matchen, men han pissa fortsatt på Fletcher og Scholes. Gibson også hehe. Tunnel på de to første forresten. Han er ikke verdensklasse, men klasse er han og faktisk bare 25. Jeg kunne lett tatt tunnel på Ronaldo, betyr det at jeg er bedre enn han fordet? Herregud... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvor sier jeg at han er bedre enn Scholes? Han er en meget god og ikke minst kreativ spiller som vi kunne trengt, og han herja med dere i den kampen der. Even his corners are worth £10M. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Dessuten kom jo begge assistene hans fra cornere, noe som ikke har noe med midtbanen å gjøre. Og i andreomgang la jeg faktisk ikke merke til han før de viste bilder av at han lå skadet på gressmatta. Dette var i sluttminuttene om jeg ikke tar feil. Skal uansett ikke så mye til for å rævpule Fletcher (pdd) og Gibson. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Synes han hadde mange feilpasninger mot oss. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Sannelig min hatt, vi gjorde ikke noen fremstøt dette vinduet heller. Sjokk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Samme tenker jeg. Dvs, vi hentet jo Lindegaard... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå