Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler Adam er blitt hypet til latterlige proporsjoner i det siste, får jo inntrykket av at han er world class.

Men er jo stas at Liverpool tydeligvis er desperate, bare synd det går ut over Newcastle som jeg har hatt veldig sansen for denne sesongen.

Kunne ikke fått blitt mer enig. Han har blitt hypet opp så mye at det er kvalmt selv om han har gjort mange gode kamper for Blackpool i denne sesongen så langt. Absolutt ikke noe verdensklasse!

Lenke til kommentar

Men er jo stas at Liverpool tydeligvis er desperate, bare synd det går ut over Newcastle som jeg har hatt veldig sansen for denne sesongen.

Enig. Newcastle har jeg hatt sansen for i år. Og så Carroll da. Gutten som puttet hat-trick mot Villa i sesongens første hjemmekamp, som scoret kampens eneste mål mot Arsenal, som puttet i 1-1 kampen mot Chelsea, og som senket Liverpool med både scoring og assist. Trist å se Englands mest talentfulle unge spiss gå til Liverpool, men heldigvis for Newcastle så får de usedvanlig mye penger for fyren.

 

Også utrolig moro at alle lagene er ute og kjøper, mens United og Arsenal topper tabellen og later som ingenting har skjedd. Både Fergie og Wenger er utrolig stae når det kommer til kjøp av spillere, men denne gangen må jeg bare beundre dem for å holde seg iskalde. Klasse. :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så hele matchen, men han pissa fortsatt på Fletcher og Scholes. Gibson også hehe. Tunnel på de to første forresten. Han er ikke verdensklasse, men klasse er han og faktisk bare 25.

Jeg kunne lett tatt tunnel på Ronaldo, betyr det at jeg er bedre enn han fordet?

 

Herregud...

Lenke til kommentar

Dessuten kom jo begge assistene hans fra cornere, noe som ikke har noe med midtbanen å gjøre. Og i andreomgang la jeg faktisk ikke merke til han før de viste bilder av at han lå skadet på gressmatta. Dette var i sluttminuttene om jeg ikke tar feil.

 

Skal uansett ikke så mye til for å rævpule Fletcher (pdd) og Gibson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...