Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Adam trenger ikkje om å vere den verste vi kunne signere, men eg er likevel skeptisk til om det er nødvendig per dags dato. Klart vi har bruk for ein såpass presis innleggsfot som han har, og det er ikkje dumt å forsterke i midtbaneleddet mtp alderen på Giggs og Scholes, usikkerheit rundt Hargo (evt ikkje så mykje usikkerheit, men you know) pluss at Gibbo ikkje ser ut til å blomstre noko voldsomt, medan Fletch er ein skugge av seg sjølv. Dersom dette skulle verte noko av så håper eg likevel at det ikkje gjer noko med sjansane til Ando på førstelaget, samt at han ikkje blir ståande i vegen for Cleverley til hausten.

 

Det verste er ikkje om vi kjøper Adam btw, det verste vil vere om vi betaler overpris for han, for så stort er ikkje behovet.

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når sant skal sies så trenger vi litt muskler og kjefting på midtbanen. Det kan hende at Adam kan vokse til å bli et nytt kapteinsemne, men det har jeg relativt liten tro på. Uansett er han likevel en type som kan rive tak i en kamp. Avhengig av pris er jeg veldig nøytral til dette. Når Keane kom var det også veldig mange som var skeptisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Takk Latias, akkurat den jeg var på jakt etter, fra i fjor. Tenkte jeg skulle komme med en bra fyllehistorie, men det kan heller kort oppsummeres i at jeg tvinger knekkebrø og appelsinjuice ned i en halvbevisst stakkar, som senere på kvelden la seg ned i senga full av spy, knekkebrø, ei knust flaske øl og bananskall. Fant noen bilder av han sovende med puledokka. Selv klarte jeg å ødelegge FIFA på nach, leda 1-0 før xboxen ble spent i veggen. Heldigvis smilte lagnaden og det er nå bestilt fra Play.com til den nette sum av atten pund.

 

Birmingham kan nå stille med den interessante rekka Martins-Zigic-Derbishire-Hleb, selv om jeg tror dette er noe som funker best på FIFA. Larsson imponerer stadig. Tror de snur bortetrenden og blir en positiv overraskelse utover våren om de legger seg litt høyere.

Lenke til kommentar

Fergie er genial da. Først med kommentarene om Adam etter Blackpool-kampen, så med rykter om at Man Utd skal ønske han selv. Noe som gjør at Liverpool blar fram £10 mill ekstra(cornere alene anyone?) for å skaffe seg han.

 

Sykt at Liverpool bruker £50 mill på to spillere halvparten av fansen deres ikke hadde hørt om i sommer. Madness.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I helvete er det vi skal med halvfeite Charlie Adam? Gir ingen mening. SAF snakket jo opp prisen hans etter kampen mot the seasiders også.

 

Liker faen ikke det som skjer på Merseyside nå. Hvor i helvete fikk de pengene fra? Fy faen for en møkkaklubb. Ny eier og alt er fryd og gammen. Jævla kjøpeklubb.

 

Haha, hva snakker du om? Vi kjøper spillere for Torres+Babel+de fremtidlige Aquilani pengene.

 

Torres, Babel og Aquilani ut - Adam, Suarez og Carroll inn = 0 i netto ca.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker faen ikke det som skjer på Merseyside nå. Hvor i helvete fikk de pengene fra? Fy faen for en møkkaklubb. Ny eier og alt er fryd og gammen. Jævla kjøpeklubb.

Stort sett salg av Torres og Babel? Litt mer blir det jo, men ikke så ille. Drøy pris på Carroll dog. Deilig å se at de ikke gjør noen skikkelige røverkjøp ala Hernandez for Torres-pengene.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

portugoaldotnet PortuGOAL.net by OliverKayTimes

Breaking news: Benfica accept Chelsea offer for David Luiz! £25m (20m up front) + Matic

 

Faen jeg hater Chelsea. Jævla drittlag som utelukkende lever på russiske mafia-blodpenger. Håper virkelig at Financial fair play regelen kjører istykker hele driten.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

I helvete er det vi skal med halvfeite Charlie Adam? Gir ingen mening. SAF snakket jo opp prisen hans etter kampen mot the seasiders også.

 

Liker faen ikke det som skjer på Merseyside nå. Hvor i helvete fikk de pengene fra? Fy faen for en møkkaklubb. Ny eier og alt er fryd og gammen. Jævla kjøpeklubb.

 

Haha, hva snakker du om? Vi kjøper spillere for Torres+Babel+de fremtidlige Aquilani pengene.

 

Torres, Babel og Aquilani ut - Adam, Suarez og Carroll inn = 0 i netto ca.

 

Kan jeg få en nøyaktig statestikk på overgangene de siste årene for Liverpool?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...