archanios Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Adam trenger ikkje om å vere den verste vi kunne signere, men eg er likevel skeptisk til om det er nødvendig per dags dato. Klart vi har bruk for ein såpass presis innleggsfot som han har, og det er ikkje dumt å forsterke i midtbaneleddet mtp alderen på Giggs og Scholes, usikkerheit rundt Hargo (evt ikkje så mykje usikkerheit, men you know) pluss at Gibbo ikkje ser ut til å blomstre noko voldsomt, medan Fletch er ein skugge av seg sjølv. Dersom dette skulle verte noko av så håper eg likevel at det ikkje gjer noko med sjansane til Ando på førstelaget, samt at han ikkje blir ståande i vegen for Cleverley til hausten. Det verste er ikkje om vi kjøper Adam btw, det verste vil vere om vi betaler overpris for han, for så stort er ikkje behovet. Endret 31. januar 2011 av archanios Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Når sant skal sies så trenger vi litt muskler og kjefting på midtbanen. Det kan hende at Adam kan vokse til å bli et nytt kapteinsemne, men det har jeg relativt liten tro på. Uansett er han likevel en type som kan rive tak i en kamp. Avhengig av pris er jeg veldig nøytral til dette. Når Keane kom var det også veldig mange som var skeptisk. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Adam i bytte mot Gibson = Ja takk. Eneste jeg ville tatt pr. nu. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Jeg tar han imot med åpne armer. Edit: Hull har signert Cameron Stewart på permanent basis. Endret 31. januar 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Don't be rushing to the #mufc megastore for your Charlie Adam shirts. Not today anyway. @MOgdenTelegraph Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Takk Latias, akkurat den jeg var på jakt etter, fra i fjor. Tenkte jeg skulle komme med en bra fyllehistorie, men det kan heller kort oppsummeres i at jeg tvinger knekkebrø og appelsinjuice ned i en halvbevisst stakkar, som senere på kvelden la seg ned i senga full av spy, knekkebrø, ei knust flaske øl og bananskall. Fant noen bilder av han sovende med puledokka. Selv klarte jeg å ødelegge FIFA på nach, leda 1-0 før xboxen ble spent i veggen. Heldigvis smilte lagnaden og det er nå bestilt fra Play.com til den nette sum av atten pund. Birmingham kan nå stille med den interessante rekka Martins-Zigic-Derbishire-Hleb, selv om jeg tror dette er noe som funker best på FIFA. Larsson imponerer stadig. Tror de snur bortetrenden og blir en positiv overraskelse utover våren om de legger seg litt høyere. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Martins inn er vel fordi Zigic vil tilbake til Racing. Skjønte ikke dritten av den storyen din forresten. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Hull City have completed the permanent signing of Cameron Stewart from Manchester United. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Verste fyllehistorien jeg noensinne har hørt. BBC-Journalisten Mandeep Sanghara melder på twitter at han har blitt fortalt at historien om at vi går for Adam er usann. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Selvsagt er den det, vi kjøper da aldri noen. Rio: David Villa cost 34m....integral member of successful Spain team and played regular Champions League...UK market is crazy right now! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Fergie er genial da. Først med kommentarene om Adam etter Blackpool-kampen, så med rykter om at Man Utd skal ønske han selv. Noe som gjør at Liverpool blar fram £10 mill ekstra(cornere alene anyone?) for å skaffe seg han. Sykt at Liverpool bruker £50 mill på to spillere halvparten av fansen deres ikke hadde hørt om i sommer. Madness. 3 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 I helvete er det vi skal med halvfeite Charlie Adam? Gir ingen mening. SAF snakket jo opp prisen hans etter kampen mot the seasiders også. Liker faen ikke det som skjer på Merseyside nå. Hvor i helvete fikk de pengene fra? Fy faen for en møkkaklubb. Ny eier og alt er fryd og gammen. Jævla kjøpeklubb. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 I helvete er det vi skal med halvfeite Charlie Adam? Gir ingen mening. SAF snakket jo opp prisen hans etter kampen mot the seasiders også. Liker faen ikke det som skjer på Merseyside nå. Hvor i helvete fikk de pengene fra? Fy faen for en møkkaklubb. Ny eier og alt er fryd og gammen. Jævla kjøpeklubb. Haha, hva snakker du om? Vi kjøper spillere for Torres+Babel+de fremtidlige Aquilani pengene. Torres, Babel og Aquilani ut - Adam, Suarez og Carroll inn = 0 i netto ca. 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Liker faen ikke det som skjer på Merseyside nå. Hvor i helvete fikk de pengene fra? Fy faen for en møkkaklubb. Ny eier og alt er fryd og gammen. Jævla kjøpeklubb. Stort sett salg av Torres og Babel? Litt mer blir det jo, men ikke så ille. Drøy pris på Carroll dog. Deilig å se at de ikke gjør noen skikkelige røverkjøp ala Hernandez for Torres-pengene. Endret 31. januar 2011 av Geir M Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 portugoaldotnet PortuGOAL.net by OliverKayTimes Breaking news: Benfica accept Chelsea offer for David Luiz! £25m (20m up front) + Matic Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) portugoaldotnet PortuGOAL.net by OliverKayTimes Breaking news: Benfica accept Chelsea offer for David Luiz! £25m (20m up front) + Matic Faen jeg hater Chelsea. Jævla drittlag som utelukkende lever på russiske mafia-blodpenger. Håper virkelig at Financial fair play regelen kjører istykker hele driten. Endret 31. januar 2011 av Geir M Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 I helvete er det vi skal med halvfeite Charlie Adam? Gir ingen mening. SAF snakket jo opp prisen hans etter kampen mot the seasiders også. Liker faen ikke det som skjer på Merseyside nå. Hvor i helvete fikk de pengene fra? Fy faen for en møkkaklubb. Ny eier og alt er fryd og gammen. Jævla kjøpeklubb. Haha, hva snakker du om? Vi kjøper spillere for Torres+Babel+de fremtidlige Aquilani pengene. Torres, Babel og Aquilani ut - Adam, Suarez og Carroll inn = 0 i netto ca. Kan jeg få en nøyaktig statestikk på overgangene de siste årene for Liverpool? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Hmm. Om Carroll går for 35 mill så er det høyere enn noen spiller vi har kjøpt inn i historien. Merkelig av Liverpool med tanke på de manglende resultatene. Endret 31. januar 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Rapporter i Spania forteller nå at Tottenham nærmer seg en overgang for Villarreals Guiseppe Rossi. Avtalen skal være verdt 30 millioner pund. Ikke få pundsedler som blir slengt rundt i fotball-europa i dag. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Det er jo de samme klubbene hvert jævla overgangsvindu da. I grunn bare sjokkerende at shitty ikke har kjøpt noe i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå