Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

GARY NEVILLE is set to retire from football at the end of this season.

"The Manchester United hero is out of contract in June and there are no plans to offer a new one."

Trist om dette stemmer, men dagen må komme en eller annen gang. Det blir merkelig når Neville, Scholes og Giggs legger opp, de har "alltid" vært der.

Jeg håper Neville kjemper seg tilbake til fast plass på laget og får ny kontrakt i løpet av sesongen. Skal mye til, men er jo lov å håpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke Rooney blir første kaptien, om Rio blir frisk og spiller så vil nok kapteinspinnet falle på han tror jeg.

Du leste ikke artikkelen eller? Rooney blir kaptein fordi han har en god del år igjen! Rio Ferdninand har max en sesong til som fast innventar!

EDIT: OK, så at det sto The Sun nå... Men fortsatt så tror jeg Rooney er førstevalg faktisk.

EDIT2: Douglas Costa klar for Shaktar for £5 mill. Hvor mye var det de krevde av oss i sommer igjen?

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Alt-Ctrl, jeg finner det ikke på bedre nettsider enn The Sun da?

Skal ta det med en klype salt ja. Men The Sun er ikke så dårlig som mange skal ha de til.

Les her, her, her, her, her og gjerne her også.

Er det nok for deg?

Sun er som Fergie prøver å si, NONSENSE. Herregud for noe bullshit The Sun kommer med. Goddamn it.

Lenke til kommentar
Alt-Ctrl, jeg finner det ikke på bedre nettsider enn The Sun da?

Skal ta det med en klype salt ja. Men The Sun er ikke så dårlig som mange skal ha de til.

Les her, her, her, her, her og gjerne her også.

Er det nok for deg?

Sun er som Fergie prøver å si, NONSENSE. Herregud for noe bullshit The Sun kommer med. Goddamn it.

Det var da voldsomt.

Skal ta det med en klype salt ja.

Men det var godt å høre :D

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...