AnewZ Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Sanchez jo. Hadde vært helt ok Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Sier ikke nei takk til Sanchez, selv om vi ikke trenger han akkurat nå. Carrick - Anderson Sanchez Nani - Berbatov - Rooney/Hernandez Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Ikke trenger han? Drukket igjen nå, Latias? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Har du lenke til dette? Finner det ikkje på BBC sine sider. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Ikke trenger han? Drukket igjen nå, Latias? Leder PL med klar margin. Scoret flest mål så langt. Nani er god, Valencia er snart tilbake og har forhåpentligvis ikke mistet noe. Park har storspilt og tilogmed puttet endel mål. Giggs er Giggs, like god i dag som for 5 år siden og Anderson har (til min overraskelse) vist tegn på at han kanskje kan bli noe. Så nei, vi trenger ikke Sanchez nå. Men på sikt, ja kanskje. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Alt som får Gibson lengre vekk fra startelleveren gjør meg happy. 3 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Som mange på Twitter nemner i dag så byrjar det å sjå voldsomt billig ut med 7m pund for Chicharito Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) I kjølvannet av LFC's bud på 35£m for Carrol, så vil jeg påstå at 7£m for Chicharito er langt bedre enn bare "voldsomt billig". Og folk ler av Fergie som mener det er no value Endret 31. januar 2011 av niko. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Chicharito var tydelgvis er røverkjøp av en annen verden ja. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 west ham were offered andy carroll for £1 million in the summer of 2009, but steve clarke didn't rate him (from dead cert source) Tkkarlsen på twitter. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 2 mill for Brown er et bra kjøp. Han trenger sikkert litt tid på å spille seg i form, man tioper han er fast inventar innen kort tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Noen brukende "stream" av transfer internasjonalt? Har ikke satt meg inn i dette twitter-greiene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Noen brukende "stream" av transfer internasjonalt? Har ikke satt meg inn i dette twitter-greiene. Sky Sports Transfer Clockwatch. Ikke en stream, men du får alle ryktene samlet på et sted. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Haha, den noget gjerrige klubben vår kjøper aldri noen av mine favoritter, så det kan vi bare glemme. Når jeg er fanboy = jinx. Sorry boys. Legg gjerne ut link dog. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Some big money on Manchester United to sign Charlie Adam and Andy Reid's move to Blackpool prompts us to cut odds on Adam moving to Old Trafford from 8/1 to 1/4. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Charlie Adam, wtf, da henter vi heller Cleverly tilbake fra lån. http://www.101greatgoals.com/videodisplay/alexis-sanchez-juventus-8350394/ Endret 31. januar 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Charlie Adam, wtf, da henter vi heller Cleverly tilbake fra lån. +1 Sanchez ftw! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 I kjølvannet av LFC's bud på 35£m for Carrol, så vil jeg påstå at 7£m for Chicharito er langt bedre enn bare "voldsomt billig". Og folk ler av Fergie som mener det er no value Adam scorte flere mål i Championship enn det Carrol gjorde ifjor... 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Ser nesten ut til at vi signer Adam. FUCK. Flere meldinger om at han er på Carrington nu. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Adam trenger ikkje om å vere den verste vi kunne signere, men eg er likevel skeptisk til om det er nødvendig per dags dato. Klart vi har bruk for ein såpass presis innleggsfot som han har, og det er ikkje dumt å forsterke i midtbaneleddet mtp alderen på Giggs og Scholes, usikkerheit rundt Hargo (evt ikkje så mykje usikkerheit, men you know) pluss at Gibbo ikkje ser ut til å blomstre noko voldsomt, medan Fletch er ein skugge av seg sjølv. Dersom dette skulle verte noko av så håper eg likevel at det ikkje gjer noko med sjansane til Ando på førstelaget, samt at han ikkje blir ståande i vegen for Cleverley til hausten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå