genser Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Det ga litt mer mening. "Asking price" høres for meg ut som prisen klubben vil ha for en spiller. At han skulle ha en klausul som gjorde at klubben måtte akseptere et bud hvis de fikk den prisen de ville ga ikke mye mening. Det interessante, hvis han har en utkjøpsklausul, er jo hvilken sum det er. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg vil ikke regne med at de aller fleste har en utkjøpsklausul i kontrakten, men i La Liga er det vel slik at alle spillerne må ha en. Når det er sagt kan det godt være at det som tidligere nevnt er slik at Adler har en utkjøpsklausul. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Enig. Stikk gjerne. Middelaldrende og på en dalende formkurve. Lite skadeplaget har han vært også, og det er jo bare et tidsspørsmål før det virkelig smeller. Erstattere? Aner ikke, Fabio har ikke bevist nok. Har for å være ærlig ikke oversikt over de ulike venstrebackene der ute. Fabio har jo ikke fått sjangsen til å bevise noen ting pga Evra sitt gode spill. En av de desidert beste i sin posisjon i PL etter min mening. Håper han blir Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Han har nok bevist sitt på trening også da. Evra har hatt en svak formperiode, og hvis Fabio hadde overbevist på trening hadde han nok fått spille mer. Dessuten har jeg ikke troa på en høyrebent venstreback. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Slikt kan de trene. Gamsten er egentlig høyrebent. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Ok. Du har helt sikkert rett. http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=268645 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/norge/article890893.ece Gamst svarer på spørsmål fra DB.no's lesere i 2004: http://www.dagbladet.no/sport/2004/04/28/397045.html 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Han har nok bevist sitt på trening også da. Evra har hatt en svak formperiode, og hvis Fabio hadde overbevist på trening hadde han nok fått spille mer. Dessuten har jeg ikke troa på en høyrebent venstreback. Det er ikke noe som kan erstatte førstelags spill. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Ok. Du har helt sikkert rett. http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=268645 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/norge/article890893.ece Gamst svarer på spørsmål fra DB.no's lesere i 2004: http://www.dagbladet.no/sport/2004/04/28/397045.html Snodig. Det visste jeg ikke. Han er jo mye bedre med venstre enn med høyre nå. Det er jo venstre han tar dødballer med f.eks. Men uansett, det stod at han var høyrebent til han var 14-15 år. Fabio er nå 19? Litt sent (tror jeg) å gjøre en helomvending nå. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Helt ubrukelig med venstre er han nok ikke. Nani er høyrebent, og er grei med venstre. Fabio var også sett på som et større talent enn Rafael da de kom til United. Han har dessverre vært skadeplaget i langt større grad enn broren. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 Det kan også virke som om Rafael har gjort mer for å utvikle seg. Da tenker jeg på at Rafael nå ser ut som han har tatt et par sprøyter med hestebol, mens Fabio fortsatt er liten og spinkel. Men uansett, det hadde vært konge hvis han også slo gjennom. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 27. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Har vært ein kjent sak lenge, det at Gamsten konverterte fra Høgre- til Venstre-fot, etter råd fra faren. Lettere å lykkes som venstrefoter og 2foter. Tar ikke lang tid å trene opp 'feil' fot. Gikk fra å ikke kunne noe annet enn å stå på foten, til å slå cornere i nesten samme grad med venstrefoten. Dette i løpet av en sesong. Måtte favorisere venstra siden høgrekneet ikke tålte skudd med kraft. 2 treninger i uka. Pluss kamper 2x60min 7'er. NB! Vil presisere at dette er bedriftsfotball og ikke av veldig høg kvalitet. Men per i dag, så blir begge beina brukt omtrent like mye i spill. Tilslaget i venstra er høgest.? Forstå det den som vil. EDIT: Har ikke Nani flest mål med venstre i år? Endret 27. januar 2011 av ThOms-N Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Hahaha, Liverpool skal visstnok ut med £28m for Carroll om Torres til £50m går ut. Money well spent, not. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Så et lite rykte om Wes Brown to West Ham. Vet ikke hvor reliable dette er. Hadde ikke sagt nei takk. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Så et lite rykte om Wes Brown to West Ham. Vet ikke hvor reliable dette er. Hadde ikke sagt nei takk. Er ikke usannsynlig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Min umiddelbare tanke er at det ville vært synd å miste en av de råeste sangene Red Army har. He's big, he's bad, he's Wesley Brown. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Wes drar snart. Han er ikke fornøyd med spilletiden Endret 31. januar 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 ITV Football reports that Wes Brown is contemplating a £2m switch to West Ham United. The Manchester United defender, who is capable of playing both in central defence and at right back, would slot straight in to the flagging Hammers defence, which could certainly use the reinforcement. Brown has only made a handful of appearances for the Red Devils this season, due to Rafael and Gary Neville being ahead of him at right back, and Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Chris Smalling and Jonny Evans ahead of him in the centre backs at Old Trafford, Sir Alex Ferguson is believed to have given his blessing to a £2m move. Tror det hadde vært bra for alle parter. Man Utd har stort cover på høyreback og midtstopper, imotsetning til West Ham. Brown er en grei squadplayer i en toppklubb, som bør være godt nok til en solid førstelagsspiller i en klubb på bunnen av tabellen. Brown selv, fortjener litt spilletid nå også, etter lang og tro tjeneste i Man Utd, so virkelig kunne vært mer prominent om han ikke slet med skader. West Ham trenger klare alternativer defensivt, og Browns erfaring og allsidighet kan komme veldig godt med. Spesielt siden vi ikke har en ordentlig høyreback, bortsett fra Jacobsen som er mye skadet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Dagens rykter: Henderson fra Sunderland for tjue millioner pund. Adam til 100 millioner kroner. EDIT: BBC melder at vi har lagt inn et bud på 22 millioner pund på Alexis Sanchez Endret 31. januar 2011 av Sameboe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Sanchez jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå