Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

En sentralt angripende midtbanespiller.

Goldwing har et meget godt poeng, hver midtbanespiller vi mister øker sjansen for at Darron Gibson må spille. Det i seg selv er nok til at Scholes og Giggs må holde på til de er 40. Vi har (blant annet) levd på Class of 92 i åresvis. Nå er jeg spent på SAFs neste trekk. Kanskje det blir å gå av etter The Double i år. Noen ny Ronaldo kommer aldri i verden til å ankomme. På samme måte som den eneste veien til toppen for et middelmådig lag er penger, er kjøpskraft hovedingrediensen for å være et topplag over flere år. Ingen vei rundt i dagens syke fotball.

Fantastisk at Giggsey tar en sesong til, om vi hadde hatt noen toppspillere på ving så ville de vært forran Giggs i køen anyway.

Lenke til kommentar

Jeg tror vi har like stort behov for en defensiv midtbanespiller. Vi må støtte forvaret bedre slik at vi ikke slipper inn så mye mål. Ansvaret til forvaret blir for stort. Hadde vert spennende å se Gibson i en større rolle som han kan vokse seg inn i.

Men såklart, om Fergie finner en perfekt CAM spiller for oss så hadde det vert spennende å hente han. Men det må ikke gå enda mere utover det defensive arbeidet til midtbanen. Det er et potensiale til forbedring i den delen av spillet vårt til nå i sesongen.

Det mest nødvendige i nermeste fremtid er keeperplassen. Lindegard er spennende. Han kan være løsningen sammen med Amos som andrekeeper. Dog det spørs om det blir en for stor jobb

Lenke til kommentar

PS: Takk til jefe for sons of anarchy. Fuck you, nå endte jeg opp med å sitte oppe i natt etter at jeg kom hjem for å se slutten av sesong 1. Dvs lite søvn før kampene i dag og en herpa døgnrytme..

No problem. Slutten av sesong 1 på gravplassen der er fantastisk. Herlig og passende soundtrack også.

Lenke til kommentar

Thats right! Men for å være litt seriøs, jeg er for at folk skal være åpne på d.no og blotte sine radikale meninger (he he) og jeg ser absolutt poenget ved at United snart må fornye troppen ved å la et par av gamlegutta gå. Men å ikke bli happy for at Sir Ryan fucking Giggs tar et år til? Da er du ikke hverken mann, fugl eller fisk i mine øyne.

Det er ikke det at jeg ikke blir glad. Jeg skulle bare ønske at det blir hentet inn en fullverdig erstatter for Giggs nå. Ikke bare tyne han mest mulig pga. ,amngel på "value" i markedet.

Lenke til kommentar

Thats right! Men for å være litt seriøs, jeg er for at folk skal være åpne på d.no og blotte sine radikale meninger (he he) og jeg ser absolutt poenget ved at United snart må fornye troppen ved å la et par av gamlegutta gå. Men å ikke bli happy for at Sir Ryan fucking Giggs tar et år til? Da er du ikke hverken mann, fugl eller fisk i mine øyne.

Det er ikke det at jeg ikke blir glad. Jeg skulle bare ønske at det blir hentet inn en fullverdig erstatter for Giggs nå. Ikke bare tyne han mest mulig pga. ,amngel på "value" i markedet.

Det er noe muffens med handlepolitikken til SAF

Bare et lite skrekk scenario: Neville, (Ferdinand), VDS, M.Owen, O.Hargreaves, Brown, Scholes, Giggs, Carrick, (PIG) hva om plutselig disse skulle legge skoene på hylla, med unntak av noen salg, hva i svarte hadde vi gjort da? Det er jo for **** nesten et helt lag alene.

Ferdinand nevnes pga skadeplaget, å PIG synes jeg er for dårlig

hvor skulle vi liksom klart hoste opp nok penger fra for å fylle rommene, det er lov å tro på Julenissen, men asså hallo.

Om det skulle vise seg å bli eierskifte før eller iløpet av sommeren som er villig til å pumpe inn cash til spillerkjøp så skal jeg ikke (klage) , men innen den tid...

For meg ser det ut som at di eldste soldatene blir holdt i stallen for å strekke det så langt som overhode mulig, det syns ikke jeg er riktig. forstå meg riktig

Lenke til kommentar

Det er noe muffens med handlepolitikken til SAF

Bare et lite skrekk scenario: Neville, (Ferdinand), VDS, M.Owen, O.Hargreaves, Brown, Scholes, Giggs, Carrick, (PIG) hva om plutselig disse skulle legge skoene på hylla, med unntak av noen salg, hva i svarte hadde vi gjort da? Det er jo for **** nesten et helt lag alene.

Ferdinand nevnes pga skadeplaget, å PIG synes jeg er for dårlig

hvor skulle vi liksom klart hoste opp nok penger fra for å fylle rommene, det er lov å tro på Julenissen, men asså hallo.

Om det skulle vise seg å bli eierskifte før eller iløpet av sommeren som er villig til å pumpe inn cash til spillerkjøp så skal jeg ikke (klage) , men innen den tid...

For meg ser det ut som at di eldste soldatene blir holdt i stallen for å strekke det så langt som overhode mulig, det syns ikke jeg er riktig. forstå meg riktig

Dette er så ekstremt hypotetisk.

Salg gir penger, verken Brown, Carrick eller PIG står i fare for å legge opp, dermed vil et salg av disse generere penger. Neville er så godt som faset ut allerede. Vi har tre stoppere (fire med Brown) ved siden av Ferdinand, Det står erstatninger klare for VDS allerede, selv om jeg regner med et keeperkjøp til sommeren. Owen er overflødig. Vi har tre spisser på lån som kan erstatte plassen hans som fjerde spiss. Trenger vi i det hele tatt å regne med Hargreaves lenger? Hvis Scholes legger opp på slutten av sesongen tar Cleverley hans plass i troppen. Giggs legger ikke opp, men hvis han hadde gjort det måtte vi hatt inn en erstatter. Sist, men ikke minst har vi etter alt å dømme over 50 millioner pund tilgjengelig. SAF har bygd opp flere vinnerlag og jeg er sikker på at vi "fornyer" stallen etter årets sesong, der fem til seks spillere forlater klubben og vi henter inn fire eller flere.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Neville, Hargreaves, Brown, Owen og PIG er det null problem om legger opp eller selges til sommeren.

Neville: Ikke god nok lenger og høyrebacken anser jeg nå som Rafael sin med O'Shea som dugelig backup.

Brown: Ekstremt skadeplaget, kanskje like greit å avslutte arbeidsforholdet uansett til sommeren.

Hargreaves: Behøver ikke forklaring, klarer oss særdeles godt uten han.

Owen: Rett og slett ikke god nok, burde heller satse på Chica og Welbeck. Faktisk ville jeg heller brukt Diouf og Macheda før Owen.

PIG: Hallo i luken, null problem å erstatte en reservekeeper som i utgangspunktet ikke er god nok, og SAF har allerede hentet inn Lindegaard.

Ferdinand: Vi har både Smalling og Evans i bakhånd, Ferguson har allerede hentet inn erstattere, kjipt den dagen han legger opp men vi har spillere på plass klare til å ta plassen.

Scholes og Giggs: Jeg anser disse to som luksus resten av tiden deres i United da de ikke kan spille hver eneste kamp. Den dagen de legger opp skal det allerede være på plass erstattere, det mest prekære blir å hente inn en venstrekant. Jeg stoler på SAF og velger å tro at han har planer til sommeren om å hente inn dugelige erstattere.

Den eneste som virkelig blir vanskelig å erstatte er VDS.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Evra utelukker ikke Spania. Vil ikke bekrefte om han blir eller om han drar. Hørt den før?

Hva mener folket om eventuelt erstatter. Fabio eller noen annen?

Egentlig like greit, merker at han er ganske mett og trøtt. For noen år siden herjer han som faen, men nå... Jeg vet ikke hva jeg skal si, savner den gamle Evra. Ren fryd å se på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...