Chicharito Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 + Adler har en klausul i kontrakten som sier at hvis vi byr "asking price" så må klubben slippe han. Hadde blitt glad om vi hadde fått han som erstatter Har ikke helt trua på Lundegaard, men jeg håper jo jeg tar feil. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Lindegaard kan da i alle fall ikke være dårligere enn PIG. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Coentrao til United? Fyren var helt rå i VM, så hadde ikke gjort meg noe om han kom. Men £20m virker litt drøyt. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Hadde ikke sagt nei tl han. Han er veldig god offensivt etter det jeg har sett. Tror han kunne tatt plassen til Evra etterhvert. Prisen er nok høy fordi han har en kontrakt til 2016. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Hadde vært konge å se han i United - så får vi en skikkelig utfordrer til evra som virker å ha tapt seg - rå venstreback! Ser bra ut også Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg håper Fabio får en sjangs til å ta over for Evra. Broren har jo vokst veldig mye denne sessongen, og jeg er sikker på at Fabio kan bli like god om han får tillit av SAF. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Tenk 2x Da Silva på begge backene som turer rundt som det Rafael gjør i dag, bare med enda mer rutine og gode valg. Småjizz i buksa mi bare av tanken. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Vi er visst ute etter Bastos, om man skal tro L’Equipe. Mange venstrebacker som ryktes til United for tiden, selv om det ikke er hold i de fleste ryktene. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Bastos brukes vel primært som ving og det er vel slik han vil bli brukt i United? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 Bastos er 27 år gammel, og dermed uaktuell, om Fergie er bastant på max 25 år-regelen sin. Lindegaard er vel et unntak, både med tanke på posisjon, hvor alder er et pluss, og at prisen var en brøkdel av hva Bastos kommer til å koste. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg har veldig lyst på Bastos! Ekstremt god på sitt beste som kan spille både back og ving! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Giggsy tar en sesong til. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Han skal ha mer enn 606 kamper han... Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Fifa får meg til å mislike Rooney, jeg som alltid har elsket han Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 Giggsy tar en sesong til. Herregud for et gamlehjem vi har blitt.. Pinlig. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 Pinlig. Pinlig at Giggs tar en sesong til? Jeg er i hvert fall henrykt. Blir vanskelig å omstille seg den første sesongen uten Giggs. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 Giggs er fantastisk ustabil. Han kan gå fra å være 18 år gamle Ryan Giggs til å være pensjonist. Mitt poeng er, bare bli ferdig med dem. Scholes, Neville, Giggs, VDS, få dem ut. Time to move on. Vi kan ikke leve på disse spillerne i all evig tid, få dem ut (evt. inn som trenere) og kjøp inn noen andre spillere. Jeg er så lei av at United skal være et fuckings gamlehjem. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 Oh my lord, håper du har drukket banan. Giggs kan få fortsette til han er 900 år gammel. Du vet ikke hva du mister før han er borte. 3 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Giggs er fantastisk ustabil. Han kan gå fra å være 18 år gamle Ryan Giggs til å være pensjonist. Mitt poeng er, bare bli ferdig med dem. Scholes, Neville, Giggs, VDS, få dem ut. Time to move on. Vi kan ikke leve på disse spillerne i all evig tid, få dem ut (evt. inn som trenere) og kjøp inn noen andre spillere. Jeg er så lei av at United skal være et fuckings gamlehjem. Enig. Det å bli kvitt gamlingene blir som å rive av seg et plaster. Få det overstått og gå videre. Evt. som forspill før sex, hvis det er noen av dere som er kultiverte nok til å kunne den legendariske Manshow-sketchen jeg referer til. "Var det vondt? Ja... Men, får du varige mèn av det?" Edit: Goldkuk er uening. Ikke noe er som en uenig Goldkuk. Godklumpen våres Endret 22. januar 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Thats right! Men for å være litt seriøs, jeg er for at folk skal være åpne på d.no og blotte sine radikale meninger (he he) og jeg ser absolutt poenget ved at United snart må fornye troppen ved å la et par av gamlegutta gå. Men å ikke bli happy for at Sir Ryan fucking Giggs tar et år til? Da er du ikke hverken mann, fugl eller fisk i mine øyne. Jeg blir nok mer trist når Giggs tar kvelden enn når Ferguson sier god natt i luken. Skotten har vært ille før mht oppførsel og ego, men nå er han helt uholdbar imo. Han nekter å kjøpe en CAM utelukkende fordi han er så jævlig sta, det er jeg helt sikker på. Han bare MÅ bevise andre feil hele tida. Tar heller Giggs et år til enn Gibson.... ....Nei huff, la oss få tankene på bedre og ta de sorgene når den tiden kommer. Forhåpentligvis ser vi begge oldisane på Old Trafford neste år også. PS: Takk til jefe for sons of anarchy. Fuck you, nå endte jeg opp med å sitte oppe i natt etter at jeg kom hjem for å se slutten av sesong 1. Dvs lite søvn før kampene i dag og en herpa døgnrytme.. Endret 22. januar 2011 av Goldwing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå