Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Giggs er fantastisk ustabil. Han kan gå fra å være 18 år gamle Ryan Giggs til å være pensjonist. Mitt poeng er, bare bli ferdig med dem. Scholes, Neville, Giggs, VDS, få dem ut. Time to move on. Vi kan ikke leve på disse spillerne i all evig tid, få dem ut (evt. inn som trenere) og kjøp inn noen andre spillere. Jeg er så lei av at United skal være et fuckings gamlehjem.

Lenke til kommentar

Giggs er fantastisk ustabil. Han kan gå fra å være 18 år gamle Ryan Giggs til å være pensjonist. Mitt poeng er, bare bli ferdig med dem. Scholes, Neville, Giggs, VDS, få dem ut. Time to move on. Vi kan ikke leve på disse spillerne i all evig tid, få dem ut (evt. inn som trenere) og kjøp inn noen andre spillere. Jeg er så lei av at United skal være et fuckings gamlehjem.

 

Enig.

 

Det å bli kvitt gamlingene blir som å rive av seg et plaster. Få det overstått og gå videre.

 

Evt. som forspill før sex, hvis det er noen av dere som er kultiverte nok til å kunne den legendariske Manshow-sketchen jeg referer til. "Var det vondt? Ja... Men, får du varige mèn av det?"

 

Edit:

 

Goldkuk er uening. Ikke noe er som en uenig Goldkuk. Godklumpen våres :love:

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Thats right! Men for å være litt seriøs, jeg er for at folk skal være åpne på d.no og blotte sine radikale meninger (he he) og jeg ser absolutt poenget ved at United snart må fornye troppen ved å la et par av gamlegutta gå. Men å ikke bli happy for at Sir Ryan fucking Giggs tar et år til? Da er du ikke hverken mann, fugl eller fisk i mine øyne.

 

Jeg blir nok mer trist når Giggs tar kvelden enn når Ferguson sier god natt i luken. Skotten har vært ille før mht oppførsel og ego, men nå er han helt uholdbar imo. Han nekter å kjøpe en CAM utelukkende fordi han er så jævlig sta, det er jeg helt sikker på. Han bare MÅ bevise andre feil hele tida. Tar heller Giggs et år til enn Gibson.... ....Nei huff, la oss få tankene på bedre og ta de sorgene når den tiden kommer. Forhåpentligvis ser vi begge oldisane på Old Trafford neste år også.

 

PS: Takk til jefe for sons of anarchy. Fuck you, nå endte jeg opp med å sitte oppe i natt etter at jeg kom hjem for å se slutten av sesong 1. Dvs lite søvn før kampene i dag og en herpa døgnrytme..

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...