Lucky Luciano Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Ingen Sanchez på oss i januar. Ser ut som Udinese forsøker å holde på godgutten til i sommer. Haha, det kan du trygt si. Allerede avslått et bud fra Napoli på 15£ (+ Inler), klubben operer med 25£(!) Endret 4. januar 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Romelu Lukaku Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Mener det bør komme på plass enda en keeper til sommern. De Gea er en våt drøm. Mener vi bør få inn en offensiv playmaker av yppersteklasse ala Modric,Øzil etc. En ny høyreback hadde jeg ikke sagt nei til heller. Neville har gått ut på dato og vel så det. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hva skal vi med Høyreback? Vi har Rafael, O'shea, Brown, Fabio. Er nok dekning der. Lenke til kommentar
Romelu Lukaku Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 For det første holder ikke O'Shea og Brown PL kvalitet lengere, dessverre. For det andre er Fabio venstreback. Høyreback har liksom vært den plassen United har men en verdensklassespiller de siste 3-4 årene. Hadde gjort seg med skikkelig kvalitet der. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Rafael er skikkelig kvalitet. Har spilt bedre enn Evra de siste kampene. Han har kvittet seg med ADHD-stilen sin også, så dette ser bra ut. Ulempen er vel at han kanskje blir såpass bra at Barcelona eller Real Madrid dukker opp. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Rafael er fast høyreback hos oss til (rundt) 2020 om han ikke blir solgt. Brown, Oshea og Fabio (jada, vet han primært er venstreback) er utmerkede backup-alternativer. Lenke til kommentar
Romelu Lukaku Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ja vel jeg gir meg Men de to først nevnte er hvertfall veldig ønsket Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ingen Sanchez på oss i januar. Ser ut som Udinese forsøker å holde på godgutten til i sommer. Haha, det kan du trygt si. Allerede avslått et bud fra Napoli på 15£ (+ Inler), klubben operer med 25£(!) De har vel avslått et bud fra dere også etter hva jeg leser Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 O'shea/Brown er mer enn gode nok som backup på Backplass. Rafael er pur klasse. Verdens beste back innen 3 år. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ser ut som Udinese forsøker å holde på godgutten til i sommer. Både Pozzo og Larini har sagt at ingen forlater Udinese iløpet av vintervinduet med mindre et ekstra ordinært tilbud kommer. Unntaket er Floro Flores, hvis han ønsker å forlate klubben. Lenke til kommentar
Romelu Lukaku Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 O'shea/Brown er mer enn gode nok som backup på Backplass. Rafael er pur klasse. Verdens beste back innen 3 år. Nåja, kan vel diskuteres, mener selv Davide Santon er et lite hestehode foran. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Rafael med en ny stor kamp i dag, i et ellers så grått United. Fyren har blitt helt latterlig god, jeg kjenner han knapt igjen fra fjoråret der han i og for seg leverte helt ok mht alderen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Amos lånes ut til Oldham Lenke til kommentar
Romelu Lukaku Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er ikke så dumt det, når Lindegaard nå har ankommet og danner en ganske habil keepertreer med Sar og Qsjakk Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 the sun spekulerer i julio cesar - Hadde ikke vært dumt imo. Men for £7m? Lite sannsynlig. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Manchester United are planning a £25m move for Barcelona's 22-year-old defensive midfielder Sergio Busquets. Haha. Kan tenke meg reaksjonene om dette hadde skjedd. Det er caughtoffside som skriver det riktignok. Siden med minst kredibilitet i England, og det sier noe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Manchester United are planning a £25m move for Barcelona's 22-year-old defensive midfielder Sergio Busquets. Haha. Kan tenke meg reaksjonene om dette hadde skjedd. Vær så snill. Da tar jeg heller og graver et hull, og blir liggende der resten av livet. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Manchester United are planning a £25m move for Barcelona's 22-year-old defensive midfielder Sergio Busquets. Haha. Kan tenke meg reaksjonene om dette hadde skjedd. Vær så snill. Da tar jeg heller og graver et hull, og blir liggende der resten av livet. Hva gjør vel litt nytt blod i stallen? Hargreaves kommer jo aldri tilbake Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Skal vi med en så kjip spiller? Vi har da nok sånne i klubben. (ikke at det ikke er nødvenidg). Edit: Kjip referer til spillestil, ikke noe annet Endret 11. januar 2011 av Hansoen Lenke til kommentar
mijo Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tror Adler hadde vert en god signering. Trenger en erstatter for VDS og lindegaard er ikke god nokk til å bli verdens beste keeper. dessuten er vell adler yngre en Lindegaard? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå