Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Med Becks på lån hadde vi i hvert fall løst dødballproblemet midlertidig. Ikke bare er han rå på cornere, men frisparksfoten hans er i verdensklasse. Eneste problemet med Becks som jeg kan se er at han ikke ville hatt den samme farten som han hadde før. Men hva gjør vel det så lenge han styrket vingspillet vårt i et par tre måneder?

Beckham har vel aldri dratt av en mann på fart?

Conerne våre har stort sett vært begredelige i år og jeg skulle gjerne hatt en Becks til å slå dem inn resten av sesongen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant lesning på MEN. Noen som har sett Jordan Henderson spille jevnlig denne sesongen? Blir regnet som et stort talent, men er han verdt å satse på?

Tipper jeg har sett rundt halvparten av Sunderlands kamper denne sesongen. Henderson er jo helt klart et bra talent. Fast på midten for Sunderland og er ofte aktiv i angrep. Britisk, bare 20 år og fast i PL er jo deilig for øret, men i mine øyne har han ingenting ultraspesielt enda. Er redd han hadde vært superoverflødig for dagens Utd.

Hva slags suppegjøk er det som sitter her å håper på Bale forresten? Burde faen meg revurdere virkelighetsinnstillingene sine ganske kraftig.

Lenke til kommentar

Inter vil by £20m for Evra.

Ikke et salg jeg vil gråte over med tanke på summen det er snakk om. 30-år til sommeren og dalende formkurve de siste par sesongene.

Selvfølgelig med forbehold om at gode nok erstattere er tilgjengelig. Fabio kan neppe gå inn på venstrebacken på fulltid.

Lenke til kommentar

Inter vil by £20m for Evra.

Ikke et salg jeg vil gråte over med tanke på summen det er snakk om. 30-år til sommeren og dalende formkurve de siste par sesongene.

Selvfølgelig med forbehold om at gode nok erstattere er tilgjengelig. Fabio kan neppe gå inn på venstrebacken på fulltid.

Haha, får vi den summen for Evra, vel da er det et økonomisk varp. Sportslig sett ville jeg selvfølgelig beholdt han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...