Prusk Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Med Becks på lån hadde vi i hvert fall løst dødballproblemet midlertidig. Ikke bare er han rå på cornere, men frisparksfoten hans er i verdensklasse. Eneste problemet med Becks som jeg kan se er at han ikke ville hatt den samme farten som han hadde før. Men hva gjør vel det så lenge han styrket vingspillet vårt i et par tre måneder? Beckham har vel aldri dratt av en mann på fart? Conerne våre har stort sett vært begredelige i år og jeg skulle gjerne hatt en Becks til å slå dem inn resten av sesongen... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Interessant lesning på MEN. Noen som har sett Jordan Henderson spille jevnlig denne sesongen? Blir regnet som et stort talent, men er han verdt å satse på? Tipper jeg har sett rundt halvparten av Sunderlands kamper denne sesongen. Henderson er jo helt klart et bra talent. Fast på midten for Sunderland og er ofte aktiv i angrep. Britisk, bare 20 år og fast i PL er jo deilig for øret, men i mine øyne har han ingenting ultraspesielt enda. Er redd han hadde vært superoverflødig for dagens Utd. Hva slags suppegjøk er det som sitter her å håper på Bale forresten? Burde faen meg revurdere virkelighetsinnstillingene sine ganske kraftig. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 United vil forsøke å hente Kaká på lån, wtf? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Daily Mail. Dessverre. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Kiko på vei til Samptoria på utlån. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Håper det ikke skjer. Mye bedre at han blir lånt ut til en PL-klubb der han kan spille fast resten av sesongen. Han trenger PL-erfaring om han skal bli stor i England. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Ser ut til at WBA trekker det korteste strået her. http://www.teamtalk.com/manchester-united/6631831/Samp-to-beat-Baggies-to-Macheda? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Federico Macheda nærmer seg en låneovergang til Sampdoria. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Federico Macheda nærmer seg en låneovergang til Sampdoria. Se tre innlegg over. Likte denne artikkelen om Beckham jeg. Ser ut som at han havner i Spurs ut sesongen på lån, latterlig om det skjer. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) ja vet men Sovehest sa at først at Samptoria skulle få han, men så at WBA kom inn, men ifølge agenten hans blir det nok Samptoria. Klar for Sampdoria Endret 3. januar 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg liker avtalen. Jeg føler det er større sjanse for spill der nå som Cassano forsvant til Milan. I WBA hadde han måtte kjempe om en spissplass med John Carew og Odemwingie. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Inter vil by £20m for Evra. Ikke et salg jeg vil gråte over med tanke på summen det er snakk om. 30-år til sommeren og dalende formkurve de siste par sesongene. Selvfølgelig med forbehold om at gode nok erstattere er tilgjengelig. Fabio kan neppe gå inn på venstrebacken på fulltid. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 I WBA hadde han måtte kjempe om en spissplass med John Carew Dette var meeeeeget spesielt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 I WBA hadde han måtte kjempe om en spissplass med John Carew Dette var meeeeeget spesielt. Carew har havnet på kant med Houllier i Villa, og det ryktes nå at han skal til WBA. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Tøft. Vel, for Carew sin del er det vel igrunn det samme hvor han går skadet og sitter på benken. Tror Macheda hadde blitt valgt foran Carew ganske kjapt. Lenke til kommentar
masb Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Om ikke Kiko får det til nå er jeg skeptisk til om han kommer til å bli noe for United. Lukter litt Rossi av ham for øyeblikket Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Inter vil by £20m for Evra. Ikke et salg jeg vil gråte over med tanke på summen det er snakk om. 30-år til sommeren og dalende formkurve de siste par sesongene. Selvfølgelig med forbehold om at gode nok erstattere er tilgjengelig. Fabio kan neppe gå inn på venstrebacken på fulltid. Haha, får vi den summen for Evra, vel da er det et økonomisk varp. Sportslig sett ville jeg selvfølgelig beholdt han. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Ingen Sanchez på oss i januar. Ser ut som Udinese forsøker å holde på godgutten til i sommer. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 I WBA hadde han måtte kjempe om en spissplass med John Carew Dette var meeeeeget spesielt. På hvilken måte? Alt tyder på at Carew signerer for WBA. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 En kanskje kunne gjort seg inni der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå