Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet det, dog han gjorde det greit når han kom innpå. Takler som en villmann men det går vel i familien

 

Dessuten så er vel backup for venstreback for oss nesten som å være uten jobb. Og får han ikke spille så kan han vel miste arbeidstillatelsen. Det var vel det som gjorde at Howard måtte dra

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Vi trenger skadefrie spillere, ikke nye spillere folkens. På vingene har vi Nani, Valencia, Park og Giggs. Dette er alle toppkvalitet iallefall i år. I tillegg har vi bebe og obertan som up and coming backups.

 

Å kjøpe for å dekke inn skadede toppspillere er iallefall ikke veien å gå.

Lenke til kommentar

Fabio er vel høyrefotet, så han kan fint være back-up for Rafael. Jeg mener dog å ha lest en gang at Fabio ikke har lyst til å konkurrere om en plass med Rafael.

Hva om de bare byttet i pausen og kalla seg Rafael begge to?

Hadde sluppet å bruke et bytte da. HEHE

Hadde lurt meg.

Men som sagt. Ønsker ikke at Neville skal brukes noe mer. La ikke den mannen oppta plasser for andre spillere. Driter en lang F@en i om han har 400 kamper. Han veit vel best av alle at han IKKE holder United-nivå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
There is' date=' nonetheless, one striking difference between Rafael and Fabio and other wingback duos: they are identical twins. [b']Both right-footed[/b], it is the latter, the Brazil U-17 captain, who patrols the opposite flank. Not that it holds him back, as his three goals in games against New Zealand and Korea DPR will attest.

 

FIFA.com - Rafael and Fabio: Double Trouble

Lenke til kommentar

Vi trenger skadefrie spillere, ikke nye spillere folkens. På vingene har vi Nani, Valencia, Park og Giggs. Dette er alle toppkvalitet iallefall i år. I tillegg har vi bebe og obertan som up and coming backups.

 

Å kjøpe for å dekke inn skadede toppspillere er iallefall ikke veien å gå.

Som jeg sa på forrige side, det herligste hadde vært om Becks kom på lån ut sesongen. Valencia er skadet på ubestemt tid, Giggs tåler ikke flere kamper på rad, Park er borte hele denne måneden, Bebe og Obertan er fortsatt langt unna PL-nivå. Nani er ligaens beste ving, men vi kan ikke klare oss med en ving i denne hektiske januarperioden. Dessuten sliter vi når Nani er skadet, det har vi sett over de siste par kampene. Gibson, Fletcher og Rooney på kant er ikke ideelt. Derfor håper jeg at Becks kommer og blir ut sesongen, evt. at Cleverley kommer tilbake fra Wigan.

Lenke til kommentar
There is' date=' nonetheless, one striking difference between Rafael and Fabio and other wingback duos: they are identical twins. [b']Both right-footed[/b], it is the latter, the Brazil U-17 captain, who patrols the opposite flank. Not that it holds him back, as his three goals in games against New Zealand and Korea DPR will attest.

 

FIFA.com - Rafael and Fabio: Double Trouble

Takk for det. :)

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Latias her, Beckham på lån høres for meg ut som ganske ideelt. Men det er vel bare slik at han vil lånes vekk 3 måneder mens de har pause over dammen? Passer enda bedre det enn hele sesongen, da både Nani, Valencia og Park forhåpentligvis vil komme tilbake for fullt utover sesongen.

Lenke til kommentar

Har tenkt på problemet hvis de blir konkurenter. Det kan være en dårlig situasjon.

Det er noe de ikke ønsker. Derfor er Fabio en høgrebent venstreback. Synd for Fabio, for eg trur at med det handicapet kommer han til å havne i skyggen av sin bror. Det er ikke en gunstig situasjon for United om Rafael blir satset på, mens Fabio blir en slags andrefiolin.

Kanskje Fabio kan ta en Gamst og trene opp venstrefoten?

Latterlig forslag, men det er fullt mulig.

Selv jeg på mitt skapnivå trente opp venstrefoten, da jeg slet med høgre kneet og ikke kunne slå innsidepasninger i et års tid. PDD er det liten forskjell på venstre og høgre fot med ball i spill hos meg(Stor forskjell på dødball).

Lenke til kommentar

I 2010 var United det mestscorende laget på hodet med hele 20 nettkjenninger. I år står vi med to hodescoringer på en kamp. Dette til tross for de elendige og korte cornerne vi tar hver kamp. Rooney tok corneren på Hernandez-målet i går, men vi kan ikke være avhengige av at Roon skal ta cornere. Det er mye viktigere å ha han i feltet, for han har etter hvert blitt en habil hodespiller.

 

Med Becks på lån hadde vi i hvert fall løst dødballproblemet midlertidig. Ikke bare er han rå på cornere, men frisparksfoten hans er i verdensklasse. Eneste problemet med Becks som jeg kan se er at han ikke ville hatt den samme farten som han hadde før. Men hva gjør vel det så lenge han styrket vingspillet vårt i et par tre måneder?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har tenkt på problemet hvis de blir konkurenter. Det kan være en dårlig situasjon.

Det er noe de ikke ønsker. Derfor er Fabio en høgrebent venstreback. Synd for Fabio, for eg trur at med det handicapet kommer han til å havne i skyggen av sin bror. Det er ikke en gunstig situasjon for United om Rafael blir satset på, mens Fabio blir en slags andrefiolin.

Kanskje Fabio kan ta en Gamst og trene opp venstrefoten?

Latterlig forslag, men det er fullt mulig.

Selv jeg på mitt skapnivå trente opp venstrefoten, da jeg slet med høgre kneet og ikke kunne slå innsidepasninger i et års tid. PDD er det liten forskjell på venstre og høgre fot med ball i spill hos meg(Stor forskjell på dødball).

Det trenger ikke være alt for hemmende heller. Lahm regnes for eksempel som å være bedre på venstrebacken enn på høyre selv om han er høyrebeint. Problemet for Fabio nå er manglende matchtrening pga skader og selvsagt Evra. Men han er fortsatt veldig ung. Det er ikke mange venstrebacker på hans alder som spiller fast på internasjonale topplag.

 

Neville bør ikke spille mer, han er blitt for dårlig dessverre. Fabio kan ta noen kamper for Evra og Rafael når de trenger hvile. Rafael har tatt steget og er god nok til å spille fast på høyrebacken. Deilig at vi ikke må kjøpe noen dyr spiller på den plassen på lang tid.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...