Boll1 Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 Tysk målvakt i kikkerten? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Det blir nok ett keeper kjøp enten i januar eller sommer, tviler sterkt på at The boss satser på polakken(han med det umulige navnet) og Lindergaard Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Sier absolutt ikke nei takk til Adler! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Tror faktisk ikke at vi satser så ungt, den som kommer inn kommer til å være eldre enn Lindegaard... Tror kanskje vi får se Frey, Buffon eller kanskje Kameni. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Kameni er et år eldre enn Adler og like gammel som Lindegaard. Det blir spennende å se hva vi gjør. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Solgt: Foster Legger opp (ryktes: van der Sar Kjøpt: Lindegaard Andrekeeper: Kuszczak Det betyr at dere hadde 3 keepere. Pr. dags dato 3. Dere solgte altså Foster og kjøpte Lindegaard. Ja, da har dere 3 igjen. Hvis van der Sar legger opp, så kan dere heve alle keeperne deres ett hakk. Ta reservekeepern til førstelaget, da har dere 3 igjen, innbytterkeepern på reservelaget opp i start-11 til reservelaget og ta en opp fra ungdomsakademiet til benken på reservelaget? Utifra dette så forstår jeg ikke hvorfor dere stadig linkes til andre keepere? Dere har da nok? Og Lindegaard kan umulig bli kjøpt for å være 3.-valg? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Det kan tenke seg at Kuszczak har signalisert at han ønsker seg bort, evt. at man har planer om å låne ut Amos igjen. Jeg tror Lindegaard vil få sjansen, men ser det ikke som utenkelig at vi henter en keeper i sommervinduet. United henter neppe Adler, Neuer, Frey eller noen andre store keepernavn i vintervinduet. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Det kan tenke seg at Kuszczak har signalisert at han ønsker seg bort, evt. at man har planer om å låne ut Amos igjen. Jeg tror Lindegaard vil få sjansen, men ser det ikke som utenkelig at vi henter en keeper i sommervinduet. United henter neppe Adler, Neuer, Frey eller noen andre store keepernavn i vintervinduet. Jeg tror faktisk ikke vi henter noen som helst i vintervinduet, tror mere på salg/utlån, Eikrem skal jo til Molde, å Amos tipper jeg blir lånt ut mer, PIG--- tja, vanskelig å si, skjønner jo hvis han vil vekk, det er sikkert drit kjedelig å være benkvarmer Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Var ikke en av betingelsene til Rooney at stallen skulle forsterkes? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Betingelsen til Rooney handlet kun om lønn. Han skulle bare ha en usannsynlig høy sum for å spille som en bøtte med dritt. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Sky breaking news: Sir Alex Ferguson says he will not make any signings during the transfer window. Oi, det var virkelig breaking news! 1 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 ingen kjøp i Januar Jaggu ser det ut som min spådom går inn gitt Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Yamas, det handler jo ikke bare om at vi har nok keepere, men om de er gode nok. Jeg tror nok ikke at Lindegaard er god nok til å være førstekeeper, polakken er heller ikke god nok, så derfor blir United stadig linka til nye keepere. En keeper kan være forskjellen på ligagull eller en tredje plass, se på Arsenal... Endret 1. januar 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Arsenal har andre problemer i tillegg til keeperen, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Fergie, vis at du har baller og hent Becks på lån nå som du har muligheten. Nani og Valencia er skadet. Park spiller landskamper hele januar måned. Giggs er aldri frisk. Obertan og Bebe er søppel. Vi har altså ingen tilgjengelige kanter i troppen pr. dags dato. Blir veldig skuffet om Beckham havner i Spurs eller noen andre PL-klubber. Om du ikke tørr hente Becks, får du jammen meg hente Cleverley tilbake fra Wigan. Kommer til å klikke om Gibson og Rooney skal bekle kantene den neste tiden. Endret 1. januar 2011 av Latias Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Cleverley kommer vel tilbake nå i januar, gjør han ikke? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Fra facebokk siden hans igår: Tom Cleverley Meeting went well with sir Alex yesterday, future still undecided, but all I know is that I'm at wigan for the next three games..... Happy new year to everyone Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Ikkje minst få erstatter for Neville umiddelbart. (No får eg tyn) Eg ønsker ikke å se han spille i en viktig kamp for United en eneste gang til. Takk til han for alt han har gjort tidligere. Men no MÅ han gi seg, før alt det gode han har gjort for United, blir totalt overskygget over det latterlige nivået han besitter pdd. Neville: Du kommer aldri tilbake. Pakk sakene dine og legg opp nå. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Kan godt hente inn en høyreback til, men ikke en som er i verdensklasse. Har ikke lyst til at det er noen som skal komme foran Rafael i køen. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Kan godt hente inn en høyreback til, men ikke en som er i verdensklasse. Har ikke lyst til at det er noen som skal komme foran Rafael i køen. Liker Rafael og ønsker han som førstevalg. Men Neville er ikkje god nok erstatter for han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå