Medlem-205774 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 skulle ønske Smith kom tilbake, selv om det er lite sannsynlig.. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Lukaku er spennende, men vi trenger ikke Smith som han over her sier, alderen hannes er ikke akkurat et pluss. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Humret forøvrig over at Limbeck listet opp evt overganger, attpåtil med diverse "utlendinger" som alternativer. Hehe Synes det var en pen liste jeg, men det var vel litt ulikt meg. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...5839726,00.html Vieira til City! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 ...Og diouf tar over nummeret til tevez. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er Ben Foster solgt? Ser all info om han er fjernet på hjemmesiden til klubben. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sikker på det? Fant denne jeg Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Står her på tv2sporten.no sin Premier Leauge-rykter at Marseille skal ha 400mill for Ben Arfa. Greit han er god, men han er IKKE verd 400mill http://msn.tv2sporten.no/fotball/altomfotb...er-3092437.html Endret 7. januar 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Lukaku er spennende, men vi trenger ikke Smith som han over her sier, alderen hannes er ikke akkurat et pluss. jeg sa jo ikke at vi trenger smith, vi har gode spisser. men han var en god spiller og betydde en del for laget. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sikker på det? Fant denne jeg Og David Villa er kjøpt? Er nok bare det at united har vanvittig med forskjellige profilsider der inne, så er nok ikke noen som er solgt eller kjøpt dessverre. Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Står her på tv2sporten.no sin Premier Leauge-rykter at Marseille skal ha 400mill for Ben Arfa. Greit han er god, men han er IKKE verd 400mill http://msn.tv2sporten.no/fotball/altomfotb...er-3092437.html vet, han er knapt verdt halvparten. real har rotet det skikkelig til. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg tviler på at Marseille forventer å faktisk få så mye penger for Ben Arfa, tror dette er en 'hands-off' uttalelse, enn hva de tror han realistisk er verdt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er det bare jeg som ser på det som et omen at Mame fikk draktnummer 32? Det er jo som å hoppe etter Judas. Uansett. Nå kan Sameboe trekke pusten, å bare håpe at han slår til. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Nummeret kan ikke bli fredet heller, Judas er ikke verdt det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er det bare jeg som ser på det som et omen at Mame fikk draktnummer 32? Det er jo som å hoppe etter Judas. Uansett. Nå kan Sameboe trekke pusten, å bare håpe at han slår til. *puste lettet ut* Kilde på at han fikk nummeret? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Bologna vil ha Macheda Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Bologna vil ha Macheda Tror neppe det ville skadet oss å låne han ut ihvertfall. Han har vært dårlig i de få kampene han har fått for oss. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg ser ingen problemer med å sende enten Welbeck eller Macheda ut på lån. Vi kan ikke fore begge med nok spilletid til at de skal kunne utvikle seg nok så et utlån er nærmest nødvendig i løpet av januar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå