Boll1 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Molde håper på Eikrem i januar Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 det tror jeg de kan glemme. er ganske sikker på at Eikrem får ny kontrakt og ved ett evt utlån så vil det nok stå klare mange interessenter som er ganske mye mer attraktive. ved sommervinduet sto jo ett par klubber av greit kvalitet klare. det eneste som kan gjøre dette mulig er hjemlengsel, klubbfølelse eller Solskjærs anbefaling til SAF og Magnus. Men Solskjær tviler ganske mye selv, så... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Shawcross tilbake til United? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Alt kan vel være bedre enn Evans om dagen, så hvorfor ikke? 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 http://www.fcbayern.telekom.de/de/aktuell/news/2010/27101.php For de som ikke forstår tysk: Ze German har skrevet under ny kontrakt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Med forbehold at Hoff kan lese tysk DRIIIIIIT. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg er/var nesten flytende,desverre. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jaja, enda et objekt gått fyken. Bra jobba Fergie og co. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jaja, enda et objekt gått fyken. Bra jobba Fergie og co. Haha. Fergie sin feil at Schweinsteiger ville forlenge med Bayern, ja. Selvsagt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Nei, det er Fergies skyld at ikke Silva, Van der Vaart, Sneijder, Sweini (som vi kunne fått på bortimot free transfer for 3-4år sida) spiller i klubben, men at Gibson og Carrick er der. Nå forsvant det siste håpet jeg hadde for en sentral midbanespiller. Ser ikke helt hvem vi kan kjøpe inn der nå. E: Og vi har tydeligvis ikke vist noen interesse for tyskeren, for han har ønsket seg så smått bort fra Bayeren lenge. Når vi ikke tok kontakt (det kan jeg ikke tenke meg) så falt han vel for fristelsen til å bli. Endret 11. desember 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hadde du seriøst håp om Schweinsteiger? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Da er vi enige. Vi trenger og har trengt en ny spiller på midten i noen sesonger nå. Jeg hadde også mine drømmer om å få Svein til klubben, men regnet egentlig med at han kom til å forlenge. Endret 11. desember 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Var en av de mer plausible ryktene på en god stund mht tiden han hadde igjen på kontrakten. Hadde passet perfekt også, drømmespiller. Vi får se til sommeren. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Han Steven Defour linkes jo stadig vekk. Er det noe futt i han? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Bare det ikke blir Henderson. Da flyr jeg til san fransico og hiver meg utfor golden gate bridge. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Bare det ikke blir Henderson. Da flyr jeg til san fransico og hiver meg utfor golden gate bridge. Gjør det når det er maraton over broa da! Kunne skapt fete nyheter! Ledet maraton, men hoppet fra broa.... Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3047890.ece Velkommen tilbake! =D =D Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Tviler på at det skjer... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Skjer ikke. Fergie kjøper ikke gamlinger over 25 år! Lenke til kommentar
surtei Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Viss Anderson forsetter som han har gjort i de siste kampene ser jeg ikke at vi trenger en offensiv midtbane som har som krav å spille fast hver kamp. Anderson er på god vei til å bli denne spilleren for oss, endelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå