DJ_Dark Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Vi skal visst vært interesserte i Llorente og Javi Martinez. Berbatov skal visst være på tur ut også. TV2 Sporten som henviser videre til spanske medier. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Berba til bayern og vi kjøper 2 la liga spillere? Det er snakk om Llorente og Javi Martinez (350 mill for begge) Berba selges for 140 mill har veldig sansen for Llorente, håper vi kjøper han Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Berba til bayern og vi kjøper 2 la liga spillere? Imponerende at du greide å linke til den samme siden som DJ gjorde i innlegget over. Tar dette med en klype salt. Goal.com er vel ikke den sikreste kilden man kan finne. 2 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg håper det stemmer Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Berbatov spiller et par dårlige kamper.. Utelatt fra troppen mot Wigan. Og nå skal han selges. Gratulerer. Dette må være sant. :!: Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Berbatov spiller et par dårlige kamper.. Utelatt fra troppen mot Wigan. Og nå skal han selges. Gratulerer. Dette må være sant. :!: Han spiller helt sikkert Rangers kampen, å da blir tonen en annen Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Han spiller helt sikkert Rangers kampen, å da blir tonen en annen Jepp, men er litt spent på hvilken formasjon Ferguson velger å spille med i Skottland. Det er vel bekreftet at Rooney får sjansen fra start i den kampen, om det blir alene eller med Berbatov vil tiden vise. Det hadde vært knall med Berbatov og Rooney på topp, men det blir nok 4-3-3. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Juve er interessert i både Berba og Macheda. http://www.independent.ie/sport/soccer/fergie-no-to-berbatov-juve-switch-2430993.html? Vi skal også være interessert i å bytte Berba mot Benzema... http://www.metro.co.uk/sport/football/847956-dimitar-berbatov-offered-to-real-madrid-for-karim-benzema-exchange? Litt verre er det at presidenten i Bayern ikke vil selge Schweinsteiger. Ser Juve skal prøve å hente Dzeko for £10M? I så fall bør vi komme på banen med samme bud! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ryktes også at vi bytter Berba mot Buffon... Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Enda en? Vi har da nesten ikke hentet annet enn unggutter i senere tid. Buffon er ikke den jeg helst vil se inn, men jeg er sikker på at han holder i mange år enda. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Neppe.Masse prolapser og drit,da får hvertfall Hargreaves selskap... Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Senest i fjor så spilte han vel over 30 kamper for Den gamle dame, og jeg mener han har spilt bortimot alt av klubbkamper de siste sesongene. Jeg er ikke i tvil om at han kan holde verdensklasse i minst 2-3 sesonger til. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Enda en? Vi har da nesten ikke hentet annet enn unggutter i senere tid. Buffon er ikke den jeg helst vil se inn, men jeg er sikker på at han holder i mange år enda. Jeg tenkte vel mest på keeperplassen her. Som du sier kan han holde verdensklasse i 2-3 år til. Er det ikke fordel da å kjøpe en keeper som vi kan ha lengre enn 2-3 år på toppnivå? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jo, er forsåvidt enig i det, men VDS er jo et perfekt eksempel på at en sånn signering kan vise seg gull verdt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Buffon er jo "bare" 32, det er ingen alder for en keeper. VDS kom til oss da han var 34 og holder fortsatt toppnivået (nå er han 40). Så italieneren kan nok holde det gående i 7-8 år til. Buffon er nok likevel uaktuell. Han forlot ikke Juve da de rykket ned til Serie B, hvorfor skulle han det nå? Skulle ønske en av ungguttene våre kunne ta steget opp og bli den nye Joe Hart. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Aldri i helvette om Buffon holder 7-8 år til i toppen. Tipper også han peaker om få sesonger. Super silly rykte uansett. Folk hadde klagd og sippa på Benzema/Dzeko om de hadde kommet også. Dzeko er en bedre avslutter enn Berba, men en spiller som Benzema er på ingen måte en forsterkning bare fordi han har vært i Real. Tviler på signingen uansett. Pdd er angrepsrekka vår med Berbatov og Rooney samt Hernandez på benken bedre enn noen kan forvente. Det eneste er at laget (og da går det særlig utover spissene våre) har noen formkurver som ikke henger på greip. Alle har det inne, men formen virker ikke tilstedeværende at all når det butter litt. Llorente-ryktet er tusen ganger mer spennende i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Anders Lindegaard har visstnok forlatt Manchester Airport no, i følge Manchester Airport sin twitter-profil. 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Lindegaard mangler visst bare medisinsjekken nå... In oher news: "Gérard Houllier's ears have pricked up at tittle tattle emanating from Old Trafford and Anfield that Manchester United and Liverpool are keen to take Ashley Young from Aston Villa. Tough, says Ged. It'll cost you £80m. United, according to the Mail, will throw in Michael Carrick and Darron Gibson, meaning they'll only have to find another £79.5m to match Villa's valuation." http://www.guardian.co.uk/football/2010/nov/26/football-transfer-rumours Saklig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå