Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at jeg ser på det som et realistisk mål, men Fábregas ville passet perfekt inn i Unitedlaget. Tror han ville fungert strålende som playmaker, ved siden av en litt mer defensiv Fletcher.

 

Sorry ass, men noen ting blir bare for dumt.

Who are you to judge?

 

Fabregas i United. Sannsynelig

Lenke til kommentar

Ikke at jeg ser på det som et realistisk mål, men Fábregas ville passet perfekt inn i Unitedlaget. Tror han ville fungert strålende som playmaker, ved siden av en litt mer defensiv Fletcher.

 

Sorry ass, men noen ting blir bare for dumt.

Who are you to judge?

 

Fabregas i United. Sannsynelig

Han sitter ikke akkurat å sier at dette skjer, han sier at det er ett urealistisk mål.

Lenke til kommentar

Har av en eller annen uforklarlig grunn fått dilla på book it!.....

Du liker fru Redknapp, det er bare det.

 

http://www.youtube.com/watch?v=B1tgYDGG17s

 

 

En positiv ting med at Solskjær er borte, er at vi muligens slutter å kjøpe Mame og andre middelmådigheter fra TL. Sier ikke at Lindegaard er dårlig, tvert imot, han stod helt fantastisk mot Portugal i kvalifiseringen (og virker å være ryddigere enn blant annet De Gea). Synes det er på tide å kjøpe kvalitetspillere som har bevist noe på toppnivå, enn å bare handle inn talenter som muligens slår til.

Lenke til kommentar

Mtp at Solskjær har "hotline til Ferguson" så er det vel fare for at han vil komme til å fungere som en slags minispeider for United, sjølv om at han ikkje er tilknytt klubben lenger. Så sånn sett er det ikkje nødvendigvis sikkert at vi er ferdige med Tippeliga-kjøp.

 

Game: På forrige side er du klar på at du heller tar Lindegaard enn eit stort talent som De Gea. Forstår at du gjerne vil ha verdensklasse, men om vi kjøper ein solid/jamnt presterande Lindegaard no, som kan ha ei viktig rolle fram til ein evt De Gea eller liknande blir "voksen", så er vel muligens det noko som kan vere holdbart for økonomien vår også.

 

Veit ikkje om eg er heilt enig med Jotun i at du leitar etter ting å klage over, men det er innimellom nesten litt schizo tendensar. Fullstendig happy og overpositiv i eit augneblink og det totalt motsatte ti minutt, evt eit fotballkamp etterpå. :)

 

Eg har sett så mykje av Lindegaard (mtp at Aafk er det næraste eg kjem eit lag i Noreg) at eg ser at han er ein dyktig keeper, om enn ikkje heilt oppe med VDS, Schmeichel og liknande endå. Det kan faktisk godt hende at han vil vokse med større press og ansvar. Han har i det minste mange attributtar inne som trengst for å lykkast på eit høgt nivå og eg trur han har klart fleire positive eigenskapar enn td Kuz, som framleis manglar ein god del på å kunne vere noko anna enn eit andre/tredjevalg i United. Når det er sagt så er eg også den første til å innrømme at eg er svært usikker på om Lindegaard er den rette mannen til å ta over for Edvin, om enn berre som ei midlertidig løysing. Det vil alltid vere vanskelig å vite kvar ein har spelarar som ikkje har spelt på eit slikt nivå over tid.

 

Når det gjelder måten vi spelar på for tida, så er det enkelte ting som virkar veldig enkelt og greit; vi bør/må få inn ein sentral midtbanespelar som kan tilføre ein god del meir kreativitet til angrepsspelet vårt. Pr i dag blir det altfor mykje stillstand, balltrilling på tvers, lite gjennombruddshissigheit og lite brilliante løsningar. Fleire spelarar er på veg ut i pensjonstilverelsen og må erstattast og vi trenger nokon som kan tilføre det lille ekstra. Eg savnar også ein spelar som Keane, som motiverte til innsats berre ved å vere på bana.

Lenke til kommentar

Særlig...

 

Jeg er ikke så kjølig på Lindegård som andre her inne. Altså, jeg var negativ i starten, men for faen, jeg ser jo ikke Tippeligaen lengre (Eller Lottoligaen som den er bedre kjent som...) Kompiser som ser mye norsk Tippeliga (Av uforståelige grunner...), mener at Lindegård er top notch og den udiskutabelt beste keeperen. Fyren har jo stått endel matcher for Danmark, og mange mener han er bedre enn Sørensen pdd. Så det er vel ikke så negativt, vel?

 

Det skal dog sies at det er noe annet å være shotstopper på Old Trafford enn Color Line Stadium. Driter du deg ut på i Ålesund, så får du kritikk i Sunnmørsposten. Driter du deg ut på Old Trafford så vet hele verden om det. Det er det mentale det står på her. Er ingen lek å være keeper for United, bare spør folk som Barthez, Carrol og Bosnich.

Lenke til kommentar

Særlig...

 

Oh yeah.

 

Kan folk slutte å si ''book it'' Starter å bli litt irrterende.

 

Det skal dog sies at det er noe annet å være shotstopper på Old Trafford enn Color Line Stadium. Driter du deg ut på i Ålesund, så får du kritikk i Sunnmørsposten. Driter du deg ut på Old Trafford så vet hele verden om det. Det er det mentale det står på her. Er ingen lek å være keeper for United, bare spør folk som Barthez, Carrol og Bosnich.

 

Her tror eg problemet ligger. Men han reiste seg vel ganske greit etter noen oppslag i forbindelse med portugalkampen?

Lenke til kommentar

Det skal dog sies at det er noe annet å være shotstopper på Old Trafford enn Color Line Stadium. Driter du deg ut på i Ålesund, så får du kritikk i Sunnmørsposten. Driter du deg ut på Old Trafford så vet hele verden om det. Det er det mentale det står på her. Er ingen lek å være keeper for United, bare spør folk som Barthez, Carrol og Bosnich.

 

Dette er sjølvsagt eit viktig poeng, men samtidig noko som det vil vere umulig å vite korleis han vil takle før han blir sett i ein sånn posisjon. Han blir sett på som svært tøff i skallen, og fekk ein del oppslag i dansk media utan at det såg ut til å påverke han. At han har spelt seg fram til landslagsplass frå Tippeligaen er jo også ganske imponerande, mtp at han tidligare i år fekk beskjed om at det ikkje var aktuelt ettersom den danske landslagsleiinga ikkje gadd å sjå på TL. Det er heilt klart at presset ved å stå for ein klubb som United er vanvittig i forhold til TL og ganske vanvittig i forhold til dei fleste andre klubbar generelt, og av den grunn kan sjølv etablerte spelarar få litt problemer med den tilpasninga. Han framstår i det minste som om at skallen er på rett plass, med eit ynskje om å alltid vere best mogeleg og om å spele på eit høgast mogeleg nivå. I tillegg så må det jo ikkje vere negativt med ein keeper som blir fornærma kvar gong han slepper inn mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...