Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med De Gea, og dette har eg også nemnt tidlegare, er at han manglar veldig mykje når det kjem til erfaring. Det råe talentet og potensialet ser det ut som at han har i bøttevis, men det skulle ikkje meir enn Rosenborg på Lerkendal til for å avsløre at han gjer ein del dumme valg. Eg er rett og slett redd for at vi ikkje har "råd" til å la ein slik spelar erstatte VDS. Det er klart at han i United vil stå bak eit forsvar som er hakket bedre enn Atletico sitt, men eg hadde heilt klart vore tryggare om han hadde erfaring frå eit par år til før han evt vart United-keeper. (Sikkert vanskeleg sidan han då mest truleg er solgt til nokon andre)

Lenke til kommentar

Eg har fulgt Lindegaard tett lenge, sidan han har spelt på Aafk og han er heilt klart ein veldig god keeper, men igjen, eg er usikker på om eg ville stole på han som keeper for United. Dyktig spelar, god skuddstopper, offensiv, ambisiøs, gode igangsettingar og veldig villig til å sette igang spelet tidleg, men det vil vere eit usikkerheitsmoment med ein spelar som berre har spelt i norsk og dansk liga. I Danmark blei han jo også sett til side på grunn av Roy Carrol, uansett om at moderklubben nok angra bittert på det i ettertid. Fordelen med Lindegaard er vel gjerne at han er det billigaste alternativet, sånn at vi ikkje bruker opp for mykje av spelarkjøpsbudsjettet på keeperplassen.

 

Ikkje alt han gjer som er så veldig spektakulert, men at han i tre kampar i år hadde ein annan karakter enn 6 på børsen til dagbladet, ein gong over og to gongar under, viser dette at han er veldig stabil i prestasjonane, sjeldent gjer feil og liknande.

 

Merkelig at det kjem to nyhende om keeperar same dagen. Dersom Lindegaard og Aafk diskuterer med United as we speak, så vil nok den avtalen gå i orden, for det virkar som om Lindegaard ynskjer seg til Manchester. Eg lurer likevel på om at dersom vi signerer ein av desse så blir ikkje den andre signert. Det hadde sjølvsagt gitt oss mykje styrke på keeperplassen i mange år framover, men det spørs om nokon av dei vil vere nøgde med å spele andrefiolin. Lindegaard framstår i det minste som veldig ambisiøs og eg trur han ynskjer å vere førstekeeper.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Lindegaard framstår i det minste som veldig ambisiøs og eg trur han ynskjer å vere førstekeeper.

 

Det er jo ikke slik, tror jeg, at han blir fortalt nå at han er garantert andrekeeper. Han har like store sjangser til å spille seg inn i laget som alle andre. Hvis vi nå antar at De Gea også blir hentet, så er han ung, han kommer nok til å få endel småskader og kommer nok til å ha perioder han spiller dårlig/sliter med selvtilliten. Lindegaard i motsetning er endel år eldre, har litt større penis og takler nok en slik situasjon bedre.

 

Uansett, hvis Lindegaard nå faktisk ender opp som andrevalg og må sitte på benken/spille kun sporadiske kamper i 1-2 år, så har han fått en mye bedre CV og kan fortsatt gjøre en god karriere i en klubb på et litt lavere nivå.

Lenke til kommentar
Aalesund chairman Bjarne Haagensen has revealed that he is currently in England with Lindegaard's agent Henrik Hoff, to talk with United.

 

Haagensen admitted that a deal to take Lindegaard to Old Trafford could be just hours away.

 

"Henrik and I are in place in Manchester," Haagensen told TV2.

 

Asked if a deal was close, he responded: "It is. We are in the middle of it. I can't say more right now. We will send a press release in three or four hours."

Lenke til kommentar

har vi byd 20mill for Gea (sprorsmaaltegn)

 

jeg klarte aa fuck til noe, saa na kan jeg ikke skrive vanlig ae,o og aa funker ikke, kommer opp ',;,[ istedet. samme med spesial tegnene ved tallene.

 

Kontrollpanel > Norsk tastatur .. da fikser du tastaturet.

takk niko :)

Endret av Speedbatov
Lenke til kommentar

har vi byd 20mill for Gea (sprorsmaaltegn)

 

jeg klarte aa fuck til noe, saa na kan jeg ikke skrive vanlig ae,o og aa funker ikke, kommer opp ',;,[ istedet. samme med spesial tegnene ved tallene.

Kontrollpanel > Norsk tastatur .. da fikser du tastaturet.

 

Vi har ikke bydd på De Gea nei. Utkjøpsklausulen hans er på 20m neste sommer (om jeg forstod det rett).

Lenke til kommentar

Forsovet enig med Rekdal som mener Schmeichel frykter Lindegaard skal ta over hans "plass" som dansk keeperlegende i United. De kampene jeg har sett av Lindegaard i år har hatt enkelte prestasjoner i verdensklasse.

 

I kampen mot Portugal hadde han et par redninger hvor jeg husker jeg snudde meg mot en kamerat som også er Unitedfan og vi konkluderte med at han var sannsynligvis mer enn god nok...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...