Limbeck Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ronaldo Hints At United Return Han smiler godt når han sier det så han vet at nå blir det spekulasjoner. Han vimser mye på den saken denne Ronaldo. Men jeg kan godt tenke meg at han savner en del med klubben. Det var jo ikke småtteri det han opplevde her. Jeg tviler nok veldig på at han kommer tilbake hit. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hva med Buffon? Fraværet fikk mediene til å spekulere på om Buffons dager i Juventus går mot slutten. Synes vi kan gå for Given jeg. Tror vi kan få han for en billig penge. Det er vel greit og alt, men det er jo bare å utsette et problem. Given er ingen unggutt han heller? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Jeg håper faktisk vi går for Henderson og Cattermole/Rodwell.Unge,kraftfulle og britiske.Akkurat det vi trenger på midten imo. Bevares,Sanchez og lignende hadde vært bra,men alle vet at slike spillere til syvende og sist ender i Barca/RM.Hvertfall hvis de slår gjennom... Endret 13. november 2010 av The Hoff Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hvis vi skal hevde oss i Europa må vi ha kontinentale spillere, spillere som kan hevde seg der ute. Henderson og Rodwell/Cattermole vil i mine øyne aldri være spillere som kan storspille i Champions League. De er gode spillere i Premier League, men gode nok for et lag som ønsker å gjøre det bra i europa så vel som hjemlig? Jeg synes ihvertfall ikke det. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 No må du ikkje gløyme at det er unggutter vi snakker om so har gode muligheter til å utvikle seg til å bli i verdenstoppen. Sjølv om eg ikkje har noko tru på Cattermole(22) so har eg absolutt tru på at Henderson(20) og Rodwell(19) kan slå igjennom. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ikke at jeg ser på det som et realistisk mål, men Fábregas ville passet perfekt inn i Unitedlaget. Tror han ville fungert strålende som playmaker, ved siden av en litt mer defensiv Fletcher. Lenke til kommentar
masb Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ikke at jeg ser på det som et realistisk mål, men Fábregas ville passet perfekt inn i Unitedlaget. Tror han ville fungert strålende som playmaker, ved siden av en litt mer defensiv Fletcher. Sorry ass, men noen ting blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ikke at jeg ser på det som et realistisk mål, men Fábregas ville passet perfekt inn i Unitedlaget. Tror han ville fungert strålende som playmaker, ved siden av en litt mer defensiv Fletcher. Dagens ! :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ikke at jeg ser på det som et realistisk mål, men Fábregas ville passet perfekt inn i Unitedlaget. Tror han ville fungert strålende som playmaker, ved siden av en litt mer defensiv Fletcher. Sorry ass, men noen ting blir bare for dumt. Who are you to judge? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Han påpeker rett og slett bare at han gått bra inn i laget. Noe jeg er helt enig i. Flaming er ikke nødvendig Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvis man ser bort ifra det faktum at han har spilt en helt vidt forskjellig formasjon og spillestil hele livet, så ja, han passer kanskje inn i United. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Enig med dem som ikke tror Fabregas passer inn i United. Hvordan kan United få bruk for en midtbanespiller som kan slå korte og lange pasninger, som samtidig er kreativ og kan score mål? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Arsenal spilte vel faktisk 4-4-2 ganske lenge, tilogmed når Cesc var i klubben så han er vant med formasjonen. Spillestilen er selvsagt annerledes, men en klassespiller som Cesc hadde fint klart å adoptert spillestilen til Utd. Men nå skjer det heldigvis aldri Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Du mener Fabregas ikke innehar kvaliteter som gjør at han passer United? I tillegg har dere som Big tone spilt både 4-5-1 og 4-4-2 med Fabregas i klubben. btw. Jeg vet mange Arsenal-tilhengere lever i den tro at dere har spilt og spiller så radikalt annerledes enn resten av Premier League. Dere har deres dager der den peneste fotballen blir spilt på emirates, det er likevel langt fra alle. Deres grå dager er like grå som alle andre sine, hele fjoråret besto jo stort sett pumping inn i feltet som et dårlig Villa lag når dere ikke kom gjennom forsvaret på det morsomme viset. Endret 16. november 2010 av Hyrlen 4 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Nei, jeg mener at det ville tatt lang tid å tilpasse seg spillestil og formasjonsendring når han ikke har spilt 4-4-2 på lenge. Fabregas innehar kvaliteter til å passe inn i stort sett alle klubber. Dessuten er det totalt urealistisk. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Arsenal spilte vel faktisk 4-4-2 ganske lenge, tilogmed når Cesc var i klubben så han er vant med formasjonen. Spillestilen er selvsagt annerledes, men en klassespiller som Cesc hadde fint klart å adoptert spillestilen til Utd. Men nå skjer det heldigvis aldri Riktig, han spiller for Barca neste sesong. 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Veldig sannsynlig. Dog blir jeg veldig forvirret av kjøpet av Affelay + de sier de skal satse stort på han Thiago fyren + en te på midten vel? Kan umulig svekke sjangsene våre når det gjelder å beholde fyren. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Han påpeker rett og slett bare at han gått bra inn i laget. Noe jeg er helt enig i. Flaming er ikke nødvendig Hei. Du kler ikke å være moderator. Badboy-imaget jeg har av deg i hodet mitt forsvinner... De Gea hadde vært en drøm. 19 år gammel, og Spanias neste landslagskeeper. La det skje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå