Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper faktisk vi går for Henderson og Cattermole/Rodwell.Unge,kraftfulle og britiske.Akkurat det vi trenger på midten imo.

Bevares,Sanchez og lignende hadde vært bra,men alle vet at slike spillere til syvende og sist ender i Barca/RM.Hvertfall hvis de slår gjennom...

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Hvis vi skal hevde oss i Europa må vi ha kontinentale spillere, spillere som kan hevde seg der ute. Henderson og Rodwell/Cattermole vil i mine øyne aldri være spillere som kan storspille i Champions League. De er gode spillere i Premier League, men gode nok for et lag som ønsker å gjøre det bra i europa så vel som hjemlig? Jeg synes ihvertfall ikke det.

Lenke til kommentar

Du mener Fabregas ikke innehar kvaliteter som gjør at han passer United? I tillegg har dere som Big tone spilt både 4-5-1 og 4-4-2 med Fabregas i klubben.

 

btw. Jeg vet mange Arsenal-tilhengere lever i den tro at dere har spilt og spiller så radikalt annerledes enn resten av Premier League. Dere har deres dager der den peneste fotballen blir spilt på emirates, det er likevel langt fra alle. Deres grå dager er like grå som alle andre sine, hele fjoråret besto jo stort sett pumping inn i feltet som et dårlig Villa lag når dere ikke kom gjennom forsvaret på det morsomme viset.

Endret av Hyrlen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...