Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rekkevidde er viktig som keeper i dag, av det jeg har sett virker McGregor som han er en keeper på rundt samme høyde som Casillas (180ish) og helst vil jeg se at vi har en keeper som ligner VDS. Det er viktig at vi har en keeper som kan plukke ned innleggene og få fingeren på ballen i full strekk. De fleste toppkeepere i dag er ca. 188 eller høyere. Casillas, Julio Cesar og Valdes er muligens unntakene. Stekelenburg, Neuer og Lloris er alle keepere som spiller for et topplag og har kjent på presset. Av andre kandidater mener jeg vi burde ta en titt på Frey, Adler, Diego Lopez, Artur Boruc. Jeg mener disse syv keeperne holder høyere klasse enn McGregor (nå skal jeg ikke være for bastant da det er noen av disse jeg ikke har sett inneværende sesong). David De Gea er spennende som langtidsprosjekt, men det spørs vel om Manchester United er klubben han bør få prøve og feile i. Sergio Romero er også spennende. Han er en moderne keeper som kan distribuere ballen like godt som noen av det jeg har sett.

Lenke til kommentar

Enig og jeg liker eksemplene dine Jørgen. A. Boruc er veldig undervurdert så det vitner om at du har fulgt med i timene når du nevner polakken imo. :) [ikke arrogant ment, var et kompliment]

 

De Gea var forresten helt forferdelig dårlig mot RBK i går. Slurvete i feltet, burde tatt goalen til Henriksen og virket veldig rufsete. Mistet ballen til Ivers når han skulle skjerme ut blant annet. Greit at han er et stort talent, men vi trenger en mer autoritær førstekeeper. Itillegg blir han altfor dyr.

 

For et par mnd siden ville jeg valgt Lloris, men nå tror jeg Neuer er min mann.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Så de Gea i går, ja. Han var langt fra stødig, utvilsomt et stort talent og en av de jeg har sansen for, men er langt ifra sikker på at han hadde vokst med presset i United. Det er jo nesten bare å forvente da han er like gammel som meg, men det er flott å se at Atletico Madrid satser på han. Har sett flere gode kamper av han i serien og det var mildt sagt en overraskelse da han forrige sesong danket ut Sergio Asenjo som jeg var rimelig sikker på at skulle bli en av ligaens beste keepere. Morsomt å se at han har kommet fra ungdomsrekkene og opp.

 

Juan Pablo Carrizo, Luna? Han lyktes vel ikke i Lazio (er han fortsatt der?). Lenge siden jeg har sett han eller hørt noe om han i grunn. Det er iallfall Muslera som står fast i Lazio nå. Akinfeev er god, men er vel ikke den med størst rekkevidde. Reaksjonssterk er han iallfall.

Lenke til kommentar

han vil vel ha helnorsk hverdag for ungene. hvis ikke så ser jeg ingen grunn til å dra til Norge. Solskjær ser jeg for meg i ett bunnlag at han kunne tatt en førstesesong lignende Fulhams 08/09 sesong(E-cup). evt ville han sikkert fått jobb i en større liga hvis han hadde villet det.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...