Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Agent confirms United contact with the "new Ronaldo" (Aka Sanchez).

 

http://www.sport.co.uk/news/Football/46180/Agent_confirms_United_contact_with_Next_Ronaldo.aspx?

 

Synd agenten går ut og sier slikt. Da stiger prisen, og SAF mister kanskje interessen. De fleste store klubber, og kanskje spesielt United liker best å kjøpe spillere uten at media vet et døyt før kontrakter er underskrevet.

Lenke til kommentar

Haha, da fløy journalisten sin integritet ut vinduet. Husker enda da det sto på tv2 tekst-tv, en kompis ringte meg og hånlo. Han har franske bestefedre og følger derav litt med på Fransk fotball, han mente det var det verste kjøpet United kunne gjort. Jeg påsto tilbake at Sir Alex nok så noe han ikke gjorde, så feil kan man ta.

Lenke til kommentar

Nokon som såg kampen mellom RBK og Atletico i går? Eg mista i det minste litt trua på at De Gea vil kunne gå inn som ein direkte erstattar for VDS. Han såg rett og slett litt for uerfaren ut i ein del situasjonar til at eg ville tatt sjansen på å stole på han som førstekeeper for United. At han er eit stort talent, allereie ein god keeper og at han har stort potensiale er det liten tvil om, men det spørs om han er trygg nok pr dags dato.

Lenke til kommentar

Hvem mener du vi bør kikke på, jørg1? :) Jeg skyter blankt på denne posisjonen, ser ikke helt hvem i dagens marked som er gode nok (og tilgjengelig) til å steppe inn for Sar.

 

Bare det ikke er De Gea så er jeg fornøyd.

 

Edit: Ps, jeg hører smårykter om at Ando får ny kontrakt. Mulig det er old news, men det var nytt for meg.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...