Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur neppe vi kjøper eller forsøker å kjøpe spelarar frå Liverpool, trur heller ikkje det ville blitt billig om vi skulle prøvd.

 

Jeg mistenker at Torres vil til en større klubb. En av verdens beste spisser vil ikke kjempe for et bunnlag. Når han i tillegg ryker uklar med klubbkameratene har man en situasjon hvor Liverpool MÅ selge ham. Og som sagt, det er ikke sikkert det er altfor mange andre klubber som vil ha ham. Kanskje City, og da er det bare å glemme. Men det er ikke sikkert investorene til City gidder å fremdeles spytte masse penger inn i laget hvis ikke resultatene kommer. Da har man ikke så mange alternativer igjen for Torres.

 

Dessuten fikk vi jo Owen, om ikke rett fra Looserpool. Han er jo Liverpoolspiller å regne...

Lenke til kommentar

Vi linkes heftig med Bastian om dagen, hva syntes folk om det? Personlig hadde jeg onanert til penisen min ble blodig om vi fikk tyskeren i Januar. Det ryktes også at Sneijder er nære ved å skrive under på en ny kontrakt med Inter, men jeg vil uansett heller ha se'german, så for meg er det ingen krise.

 

Bastian og Sanchez i Januar, oh lord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Torres? Nei takk!

 

Fordi han er fra Liverpool? Jeg gikk gjennom tankeeksperimentet Rooney ut - Torres inn for et par dager siden, og jeg likte tanken...

 

Jeg liker ærlige gutter med ambisjoner - og jeg tror Torres har ambisjoner. I Liverpool vinner han ingenting.

 

Nei, fordi jeg bare ikke liker fyren. Dessuten er han laget av samme kjeks som Rio.

Lenke til kommentar

Det hadde vært konge, men hvorfor skulle han dra fra en tysk klubb som kom til CL-finalen i fjor?

Fordi de tapte den, og spiller som fulle høns for tiden. Likevel, at han forlater Bayern virker ganske usannsynlig, men jeg har NULL kjennskap til bundesligaen for tiden utover kampene som spilles. Resultater og tabell, ok. Rykter o.l, vet null.

Lenke til kommentar

Noen av tingene Sanchez bidro med mot Bari i helga.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ReLei5fwTUs

 

Syke jævelen der. Dessverre sies det at Inter har vært i flere samtaler med Udineese om gutten min :(

 

"It's nice to know Manchester likes me," said Sanchez. "The future is in the hands of my agent. We listen to everyone."

 

Han er IKKE cuptied så det er bare å kjøpe i JANUAR mister Ferguson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...