JohnRichard Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Torres? Nei takk! Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Trur neppe vi kjøper eller forsøker å kjøpe spelarar frå Liverpool, trur heller ikkje det ville blitt billig om vi skulle prøvd. Jeg mistenker at Torres vil til en større klubb. En av verdens beste spisser vil ikke kjempe for et bunnlag. Når han i tillegg ryker uklar med klubbkameratene har man en situasjon hvor Liverpool MÅ selge ham. Og som sagt, det er ikke sikkert det er altfor mange andre klubber som vil ha ham. Kanskje City, og da er det bare å glemme. Men det er ikke sikkert investorene til City gidder å fremdeles spytte masse penger inn i laget hvis ikke resultatene kommer. Da har man ikke så mange alternativer igjen for Torres. Dessuten fikk vi jo Owen, om ikke rett fra Looserpool. Han er jo Liverpoolspiller å regne... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Torres? Nei takk! Fordi han er fra Liverpool? Jeg gikk gjennom tankeeksperimentet Rooney ut - Torres inn for et par dager siden, og jeg likte tanken... Jeg liker ærlige gutter med ambisjoner - og jeg tror Torres har ambisjoner. I Liverpool vinner han ingenting. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vi linkes heftig med Bastian om dagen, hva syntes folk om det? Personlig hadde jeg onanert til penisen min ble blodig om vi fikk tyskeren i Januar. Det ryktes også at Sneijder er nære ved å skrive under på en ny kontrakt med Inter, men jeg vil uansett heller ha se'german, så for meg er det ingen krise. Bastian og Sanchez i Januar, oh lord. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg går sterkt utifra at det er Schweinsteiger du mener. Om det ikke er det så får du e-juling. Det hadde faen vært drømmen med han i klubben. Hubbahubba. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Selvsagt, det finnes bare en Bastian. Dah-a Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det hadde vært konge, men hvorfor skulle han dra fra en tysk klubb som kom til CL-finalen i fjor? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Torres? Nei takk! Fordi han er fra Liverpool? Jeg gikk gjennom tankeeksperimentet Rooney ut - Torres inn for et par dager siden, og jeg likte tanken... Jeg liker ærlige gutter med ambisjoner - og jeg tror Torres har ambisjoner. I Liverpool vinner han ingenting. Nei, fordi jeg bare ikke liker fyren. Dessuten er han laget av samme kjeks som Rio. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det hadde vært konge, men hvorfor skulle han dra fra en tysk klubb som kom til CL-finalen i fjor? Fordi de tapte den, og spiller som fulle høns for tiden. Likevel, at han forlater Bayern virker ganske usannsynlig, men jeg har NULL kjennskap til bundesligaen for tiden utover kampene som spilles. Resultater og tabell, ok. Rykter o.l, vet null. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvor kan man lese disse ryktene? Jeg tviler forresten på at det skjer. Bayern München er jevngode med United, Tyskland er "hjemme" for Schweinsteiger og München er forøvrig en riktig så flott by med et kurant klima. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg sveiper innom denne siden et par ganger om dagen når ryktene farer som verst rundt United. http://newsnow.co.uk/h/Sport/Football/Premier+League/Manchester+United Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 John O'Shea kan få 40 mill. i året :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Nå blir han en også en rik potet. Var dog litt mye synes jeg. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Tviler på denne summen. Om det viser seg at summen stemmer, så går det over stokk og stein i klubben om dagen. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Nye taktikken fra klubbens manager og spillere. Bruk så mye penger at det ikke lønner seg for Glazers Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Synes det var spennende da dagbladet skrev om Romelu Lukaku da jeg har fulgt ham selv, men Man Utd er ikke like interessert som madrid og chelsea? må nok ut med en ganske god sum skal man få ham, men så betalte vi blodpris for bebe også da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hvor mye var det Anderlecht sa nei for i sommer? 150 mill? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Lukaku drar vel til Chelsea så lenge de fortsatt får penger fra Abramovich. Hans største idol er Drogba, og har vel sagt at han helst vil dit. Men det er lov å drømme. Han er den beste spissen i verden under 18. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Noen av tingene Sanchez bidro med mot Bari i helga. http://www.youtube.com/watch?v=ReLei5fwTUs Syke jævelen der. Dessverre sies det at Inter har vært i flere samtaler med Udineese om gutten min "It's nice to know Manchester likes me," said Sanchez. "The future is in the hands of my agent. We listen to everyone." Han er IKKE cuptied så det er bare å kjøpe i JANUAR mister Ferguson. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Da håper eg Fergie slenger inn noen slanter så vi får copyright'en på den sangen som er på videoen også. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå