Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Make of this what you want :

 

Guys, some pretty exciting news on the way #mufc #manutd

about 1 hour ago via Echofon

 

Re: the good news. Won't blog it because I'll get accused of "hit fishing" - something we definitely don't need after this week

 

Re: the good news. Won't blog it because I'll get accused of "hit fishing" - something we definitely don't need after this week

 

#mufc have promised #Rooney investment in squad. Two players virtually done deals, one dependent on a forward - guess who - leavin

 

One big signing (not #Ronaldo ) to freshen up our midfield - not connected to #Giggs / #Scholes future - SAF has "huge kitty" on standby

 

That "huge kitty" by the way - after asking "more than £50m?" I was told "more than Ronaldo"

 

By some guy called yolkie_ who's a writer for Stretford-End.com?

 

No idea who he is but BenHibbs or someone had said last night he's worth following.

 

---

 

Har vært masse rykter om en storopprydding og ville spillekjøp i sommer. Se også på fergies intervju til sky i dag.

 

Januar blir en spennende måned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt poeng var at en finte ikke gjør det til en god spiller, men det er artig at andre føler det slik.

 

Jeg skulle forøvrig klart meg like bra som Rooney klarte seg under VM..

 

edit:

Legge til at som Brannsupporter føler jeg sannsynligheten er langt større om jeg søker jobb hos Brann. De mister jo en haug av benkevarmere med millionkontrakter til vinteren. Om jeg bare tar 1,5M i året for å varme benken, så har de råd til et par unge gutter også.

Det skulle jeg klart å kombinere med en 50 % stilling i min nåværende jobb..

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Mitt poeng var at en finte ikke gjør det til en god spiller, men det er artig at andre føler det slik.

Ja, min beundring for Sanchez stammer utelukkende fra hans fintereportoar. Fuck you mister, no soupe for you. I videoen ovenfor så kan man se en strålende og sjanseskapende langpassning, samt en heading i treverket fra samme mann.

 

http://www.youtube.com/watch?v=hGtWCAnaXrY

 

Om den første ikke var god nok for deg, her kan du få en til. My god, kravstorheten!!!

 

*Går i forsvarsposisjon for min mann*

Lenke til kommentar

Jeg er lett enig i at Sanchez er en mann vi kunne brukt hos oss, så det trenger du ikke forsvare.

 

Ville før sett De Rossi inn porten, men det er nok langt mer sannsynlig med Sanchez. Han har også fremtiden foran seg, mens De Rossi ikke passer inn i vår nye innkjøpspolitikk.

 

Jeg ser det går litt rykter om at Inter vil ha Nani. Jeg tolker det dit hen at Sneijder ikke er aktuell for oss, ettersom vi aldri slipper Nani til Inter og Inter tydeligvis sitter på en OK lommebok og selv satser hardt for å vinne CL igjen...

Lenke til kommentar

Var vel noe caughtoffside dritt. Det kommer alltid rykter rundt våre spillere, spesielt dem som gjør det bra. Mener å huske å ha lest en refferanse til linken Sovehest nevner på redcafe og det var vist ingen sitater eller kilder, bare spekulasjon fra en nettside i kjølevannet av Rooneys uttalelser om "manglende ambisjoner"

 

Bare tøv

Lenke til kommentar
Make of this what you want :

 

Guys, some pretty exciting news on the way #mufc #manutd

about 1 hour ago via Echofon

 

Re: the good news. Won't blog it because I'll get accused of "hit fishing" - something we definitely don't need after this week

 

Re: the good news. Won't blog it because I'll get accused of "hit fishing" - something we definitely don't need after this week

 

#mufc have promised #Rooney investment in squad. Two players virtually done deals, one dependent on a forward - guess who - leavin

 

One big signing (not #Ronaldo ) to freshen up our midfield - not connected to #Giggs / #Scholes future - SAF has "huge kitty" on standby

 

That "huge kitty" by the way - after asking "more than £50m?" I was told "more than Ronaldo"

 

By some guy called yolkie_ who's a writer for Stretford-End.com?

 

No idea who he is but BenHibbs or someone had said last night he's worth following.

 

---

 

Har vært masse rykter om en storopprydding og ville spillekjøp i sommer. Se også på fergies intervju til sky i dag.

 

Januar blir en spennende måned.

Alt dette tror jeg ikke noe på før jeg får se det skje. Jeg har som jeg har sagt flere ganger før, kun et ønske som er realistisk, Inn Med Alexis Sanchez, (den store drømmen tilbake "Ronaldo") noe som egentlig sikkert bare er å glemme, pga zero money

Lenke til kommentar

The Glazers pledge to buy Wayne Rooney an entire new team at Man Utd

 

...om bare. :wee:

 

Wayne Rooney's greedy demands will spell the end of Fergie and his hairdryer

 

Piers Morgan har forøvrig som regel rett angående klubben vår.

 

Sovehest: En defensiv midtbanespiller er meget viktig på defensiv dødball, helst en som kan lese andreballer/nedfallsfrukt godt.

 

(Mulig noen av linkene er postet før, men jeg så de ikke).

Det er noe av det han Morgan sier som faktisk er mer realistisk enn hva vi har fått av info fra andre kilder. jeg refererer da til bl.a. str på gjelda vår, å på hvilken måte dette skal bli løst på, jeg orker rett å slett ikke å grave dypere nå, storopprydning i sommer..... jaha, Tar Glazer opp nytt STOR lån ? selger vi faktisk Rooney til i Januar/sommeren? neitakk dette er for mye å fordøye

Lenke til kommentar

Hmm, får vi Torres til januar? Jeg mener det ikke er helt utelukket. Han liker seg definitivt ikke i Liverpool, han er for mye skadet kombinert med alder til at noen spanske klubber vil ham (håper jeg). Kanskje tilbud/etterspørsel med påfølgende lav pris vil gjøre ham aktuell for United? Ikke dumt med Rooney - Torres på topp, men Chi som superinnbytter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...