Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

evt kunne vi jo prøvd oss på xavi, iniesta, fabregas, silva og villa som alle andre foreslår her. kanskje puyol og terry også når vi først er i gang. selvfølgelig kunne vi kjøpt alle disse, men det er ikke så lett.

Lenke til kommentar
hva har det med saken å gjøre? en må være litt realistisk. vi har tross alt 6 milliarder i gjeld. dempsey og cahill er gode spillere en kan få for gunstige priser.

Grunnen til at han spør kan vel være fordi du ramser opp omtrent halve fotball-europa som du vil ha til klubben.En hver Man Utd fan vil nok helst aldri se Terry i den røde drakta.

Forøvrig,har du rett i poenget ditt med at vi bør hente billige spillere pga den store gjelden vi har.

Lenke til kommentar
hadde likt å se dempsey og cahill i united

lol, wut? De gamlingene der! Cahill var aktuell for 2-3 år siden!

Gamlinger? Tror du må sjekke kildene dine, Sameboe.

Ja, gamlinger? Ingen av de er per dags dato god nok til å spille fast for United, og utviklingspotensialet er heller ikke stort! Hent heller inn et ungt talent som kan utvikle seg til å bli stjerne enn stallfyll i Dempsey/Cahill

Lenke til kommentar
hadde likt å se dempsey og cahill i united

lol, wut? De gamlingene der! Cahill var aktuell for 2-3 år siden!

Gamlinger? Tror du må sjekke kildene dine, Sameboe.

Kommer litt an på hvilken Cahill dere snakker om.

hva har det med saken å gjøre? en må være litt realistisk. vi har tross alt 6 milliarder i gjeld. dempsey og cahill er gode spillere en kan få for gunstige priser.

Grunnen til at han spør kan vel være fordi du ramser opp omtrent halve fotball-europa som du vil ha til klubben.En hver Man Utd fan vil nok helst aldri se Terry i den røde drakta.

Forøvrig,har du rett i poenget ditt med at vi bør hente billige spillere pga den store gjelden vi har.

Du tror han var seriøs i det innlegget? Greit at ironi funker dårlig på nett, men det går da an å ikke ta ALT 100% bokstavelig. Herregud.

Lenke til kommentar

Du tror han var seriøs i det innlegget? Greit at ironi funker dårlig på nett, men det går da an å ikke ta ALT 100% bokstavelig. Herregud.

Her skriver jeg et saklig,reflektert svar,så får jeg den i fleisen?

Nei,jeg greide ikke se at det var ironi og ja jeg tror han er/var seriøs.

Slik som han skriver så leste jeg det som om en kid skrev det (noe også Sameboe fikk føling med).

Lenke til kommentar

Tull! Les deg opp om klubbens økonomi via andre kilder enn dagbladet.no. RFL har gjelden knyttet opp mot klubbens verdi og det er faktisk ikke en hindring.

Penger har vi og kan bruke, dersom SAF ønsker det.

Lenke til kommentar
Unge talenter har vi mange av, og skal det hentes noe nytt nå, mener jeg det må være en spiller som hever laget umiddelbart.

Cahill har forøvrig akkurat blitt 24 år, det er ingen alder for en forsvarsspiller. Om han pdd er god nok for United er en annen sak.

Du snakket om Gary Cahill ja ;) Trodde du snakket om Tim Cahill ettersom du nevnte Clint Dempsey samtidig ;)

Lenke til kommentar
Tull! Les deg opp om klubbens økonomi via andre kilder enn dagbladet.no. RFL har gjelden knyttet opp mot klubbens verdi og det er faktisk ikke en hindring.

Penger har vi og kan bruke, dersom SAF ønsker det.

Sant nok.

Når jeg sa billig tenkte jeg utenfor nevnte Xavi-Iniesta-Terry-Puyol-prisklassen.Tror nok vi ikke skal satse for mye på 300 millionersklassen spillere.

Lenke til kommentar

Syntes vi godt kan hente en verdensstjerne snart, ettersom vi har solgt Ronaldo.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5837672,00.html

Litt for gammel? Virker jo til å være en meget god spiller som vi kan få for en billig penge. Jeg hadde vært for om Owen hadde forsvunnet ut døra, men det er vel urealistisk.

Humret forøvrig over at Limbeck listet opp evt overganger, attpåtil med diverse "utlendinger" som alternativer. Hehe

Lenke til kommentar

Er ikke Beckford Free Transfer til sommeren da?Syntes jeg leste det et sted rett før kampen.

Ellers har jeg enormt sansen for Capel og Kalukua/kaluah/kakalu eller hva han heter på Anderlecht.Hvis vi ikke snuser på sistnevnte kan det være noe av det dummeste vi gjør i dette tiåret.

Lenke til kommentar

Lukaku, og ja han er uhyre spennende. Jeg har aldri sett en fotballspiller i den alderen med like imponerende fysikk. Jeg hadde også garantert trodd at alderen hans var en annen hvis han hadde vært født i et afrikansk land (der de ofte ender opp med å lyve om slik), men når han er født i Belgia er det liten tvil om at han ikke er like gammel som han utgir seg for å være. Utrolig spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...