Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er bare glad han har signert jeg. Det er bare posetivt. Det beste er om han blir og om han går er han veldig mye dyrere. Jeg likte ikke at han presset klubben jeg heller, men dette er mye bedre enn å miste han på den gamle kontrakten

 

Og det er ikke mange som klager på at Rio pressa klubben i dag selv om "alle" raste på den tiden

Lenke til kommentar

Rooney ville at Man Utd skulle ha ambisjoner, tydelig at Man Utd har manglet det i det siste. Dem klarte jo ikke å friste Ozil f.eks. til klubben. Er vel denne satsningen Rooney vil at skal opp, for å gjøre Man Utd til en av verdens beste klubber

 

Nå prater du om ting du ikke har belegg for å prate om.

1. Tydelig at Man Utd har manglet amibisjoner?

Tøv tøv og, wait for it, tøv. Hvilken manager i PL har bygd flere lag og vunnet flere trofeer enn SAF? Dagens sitausjon er helt lik det den var før vår forrige "storhetstid".

 

2. Klarte ikke friste Ozil,feks. til klubben.

Hvordan vet du at United i det hele tatt prøvde?

Poenget er vel heller at klubben viser manglende ambisjoner for fremtiden ved å ikke handle inn etablert kvalitet i en tid hvor det unektelig er en mangel på nettopp kvalitet i troppen, samt det faktum at alderen til en viktig minoritet på laget er skremmende høy. Når vi har kjøpt ungt og lovende tidligere har vi hatt en tyngre stamme i laget enn vi har nå og falle tilbake på. Akkurat i det aspektet skjønner jeg at Rooney er kritisk for å være smertelig ærlig. Ikke at jeg forsvarer dusten, men jeg ser poenget "hans" (aka agentens) i denne sammenheng.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

The Glazers pledge to buy Wayne Rooney an entire new team at Man Utd

 

...om bare. :wee:

 

Wayne Rooney's greedy demands will spell the end of Fergie and his hairdryer

 

Piers Morgan har forøvrig som regel rett angående klubben vår.

 

Sovehest: En defensiv midtbanespiller er meget viktig på defensiv dødball, helst en som kan lese andreballer/nedfallsfrukt godt.

 

(Mulig noen av linkene er postet før, men jeg så de ikke).

Lenke til kommentar

Wayne Rooney's greedy demands will spell the end of Fergie and his hairdryer

 

Piers Morgan har forøvrig som regel rett angående klubben vår.

 

Morgan er en vits. Klager på alt og alle men klarer ikke se bjelken i sitt eget øye.

 

"This is what Ferguson does to people. He bullies, he spits, he abuses, he disdains, he belittles. He’s a despot. And he has been fabulously successful at it. But then, so was Idi Amin for a while.

 

When it comes to class as a human being, he’s not in the same league as a Bobby Robson or Bobby Charlton. So I won’t be shedding too many tears for the old growler as he faces his humiliating final curtain. To do so would be rankly hypocritical — I don’t like him and he doesn’t like me."

 

Sikkert derfor Ferguson stort sett bare for lovord fra andre managere. Hjelper de med tips til spillere, hjelper nye managere med råd. For eksempel ga han og Wenger anbefaling til Premier League for at Hleb skulle få spille der igjen.

 

Det er nok veldig, Veldig stor forskjell på Ferguson i media og Ferguson privat. Har selv møtt og håndhilst på han, "pleased to meet you" sa han på en måte jeg oppfattet som genuin, enda jeg så ut som en idiot på den tiden med langt tynt hår.

 

 

 

"The goalkeeper is too old and making big mistakes."

 

Jøss, hvor mange tabber har han de siste to-tre sesongene? To-tre?

 

Er jo fornøyelig at han argumenterer for at vi ikke kommer til å vinne noe denne sesongen fordi Rooney signerte kontrakten.

Lenke til kommentar

Ut av egen hukommelse mener jeg mange av målene mot oss kommer på dødball. En defensiv midtbanespiller vil ikke være livsviktig der.

 

Høres ut som Liverpool - de trenger alltid en ekstra defensiv midtbanespiller.

 

Stoke fikk jo fritt spillerom på midten i dag. Alt gikk igjennom til forsvaret. Forsvaret kjempet som helter og gjorde en ny god kamp men noen må prøve å stoppe en del angrep tidligere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...