Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så oppfør dere, voks opp og støtt han, vær så snill! Den mannen har seriøst gitt oss såpass mye glede siden han kom, at det syntes jeg vi skal gi han, men ja, han har ødelagt sitt rykte.

Han forjener tyn for dette tullet. For få dager siden pissa han på klubben med uttalelser om at ambisjonsnivået ikke var høyt nok her. Voks opp og forstå at slikt er uakseptabelt, Same.

 

Rooney kommer aldri til å bli den helten han kunne blitt på grunn av dette vaset.

Endret av Geir M
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Så oppfør dere, voks opp og støtt han, vær så snill! Den mannen har seriøst gitt oss såpass mye glede siden han kom, at det syntes jeg vi skal gi han, men ja, han har ødelagt sitt rykte.

Han forjener tyn for dette tullet. For få dager siden pissa han på klubben med uttalelser om at ambisjonsnivået ikke var høyt nok her. Voks opp og forstå at slikt er uakseptabelt, Same.

Det skal det vel sies at noen her inne også har stilt spørsmålstegn ved etter shoppinga i sommer der vi hentet 3 spillere nesten ingen kunne forvente noe av, alle starter på benken, og de gamle blir eldre... Mens man ser andre store navn går for billige penger til andre klubber i Europa.

 

Så skjønner i grunn at han frykter hvordan laget ser ut neste sesong, og om to år med de navnene som er blitt hentet inn etter Berbatov.

Lenke til kommentar

Jeg syntes vi skal være gode nok supportere å støtte opp Wayne, gutten signerte faen meg nettop ikke 1. års, ikke 2. års, ikke 3. års, ikke 4. års men 5. års kontrakt med klubben vi elsker!

 

Og for at en spiller skal kunne prestere max i en så stor klubb, så trenger man støtte fra coachingstaff, medspillere og sist og ikke minst supportere!

 

Greit at han har lagd mye blest de siste dagene, men nå har det seg sånn at han ble i klubben vår, og ga beng i Manchester City (Vi snakker om klubben der de kaster penger etter spillerne, akkurat som regjeringen i Norge kaster penger på problemene i staten fra oljefondet)

 

Så oppfør dere, voks opp og støtt han, vær så snill! Den mannen har seriøst gitt oss såpass mye glede siden han kom, at det syntes jeg vi skal gi han, men ja, han har ødelagt sitt rykte.

 

For min del har Rooney mykje å bevise før han kan få så altfor mykje støtte frå min kant. Vanlegvis eg er heilt for å støtte alle spelarar sålenge dei har United-drakta på kroppen, men akkurat i dette tilfellet er det forferdelig vanskelig, rett og slett fordi oppførselen har vore så vanvittig respektlaus ovanfor alle oss som verkeleg bryr oss om denne klubben. Denne klubben betyr så mykje for meg at det er ikkje berre å snu på ein femøring i korleis eg føler om ei sak, berre fordi at ein spelar fekk grine seg til ei dobling av lønna.

Lenke til kommentar

Gratulerer med 5-års kontrakt med en av verdens beste spisser i form. Tror det var viktig for klubben at Rooney er villig til å satse i klubben. Hadde Rooney gått, ville det sett litt mer skummelt ut. Spillere kunne kanskje fått inntrykk av at klubben er på fallende trend og at de aller største spillerne ikke vil signere for klubben mer, spillere vil bort, osv.

 

Så gratulerer!

Lenke til kommentar

Merkelig...

 

Ferguson måtte ut i media og være på halvgråten i en pressekonferanse, 2 dager før han signerer kontrakt. Hadde han vært litt kjappere i huet hadde vi kunnet vært foruten dette media-styret. Skjønner ikke hvordan noe så bombesikkert kan endre seg på 2 dager, med mindre det er noen trusler eller annet involvert.

 

Men nå er han Man Utd spiller videre og det eneste fansen kan gjøre er å støtte han, for å hjelpe han tilbake igjen i form. Han har klart å søle en svær flekk på karrieren sin, det er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar

Nice.

 

Jeg velger å tro at jeg ikke kjenner hele historien - og jeg har full forståelse for at Wayne har hatt det jævlig (ja det er selvforskyldt) på hjemmebane den siste tiden. At det også har vært så som så sportslig siden kampen mot Bayern forrige sesong ble nok for mye for en ung gutt.

 

Tipper agenten hans, som kjenner en del av Man City-administrasjonen godt, ikke akkurat har tenkt på Rooneys rykte i denne saken. Han gikk vel for mest mulig GREEN, som igjen gir mer provisjon til han selv.

 

Jeg har stått bak både Rooney, Fergie og klubben i denne saken - helt frem til nå. Jeg ville vente på det endelig utfallet før jeg kritiserte i hytt og pine. Når det er sagt så er rangeringen enkelt. Ingen er større enn klubben Manchester United. Og Fergie er større en Wayne Rooney - for alltid.

 

Selvfølgelig vil det ta lang tid for Rooney å bygge opp igjen tilliten til supporterne og muligheten for legendestatus henger i en syltynn tråd nå - men synes vi skal støtte han på den veien han nå begir seg ut på, istedenfor å stå i mot han. Jeg tror han trenger det. Han er en 24 år gammel gutt, som ikke har hatt evnen til å se det store perspektivet i det siste, da det meste rundt han har vært negativt (privatlivet, det sportslige på og utenfor banen (forhandlinger/agenten).

 

Han før gjøre som Berba gjorde mot LFC, men mot Shitty. Så er han legende på no time igjen :tease:

Lenke til kommentar

Rooney ville at Man Utd skulle ha ambisjoner, tydelig at Man Utd har manglet det i det siste. Dem klarte jo ikke å friste Ozil f.eks. til klubben. Er vel denne satsningen Rooney vil at skal opp, for å gjøre Man Utd til en av verdens beste klubber

 

Nå prater du om ting du ikke har belegg for å prate om.

1. Tydelig at Man Utd har manglet amibisjoner?

Tøv tøv og, wait for it, tøv. Hvilken manager i PL har bygd flere lag og vunnet flere trofeer enn SAF? Dagens sitausjon er helt lik det den var før vår forrige "storhetstid".

 

2. Klarte ikke friste Ozil,feks. til klubben.

Hvordan vet du at United i det hele tatt prøvde?

Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at det er flere her inne som har sagt (og/eller følt) akkurat det samme som Rooney om både spillerkjøp i det siste og manglende pengebruk fra klubbens (Glazers) side...

 

Samtidig ble hele denne saken veldig negativ for Rooney, og det er han skyld i selv.

 

Men han er fremdeles United-spiller, og en av de aller beste på dagens lag når han er i toppform.

La oss støtte han fremover, selv om vi ikke har støttet han i måten han har handlet i denne saken.

 

Forgive, but not forget.

 

Go Wayne, Go Reds!! :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...