Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spent på hva han får i lønn, og hva United sier. Om dette fører til at Glazer åpner pengepungen er det jo bare positivt for dere. SAF har i alle fall ikke følt seg presset til å beholde ham, og Rooney vet at ingenting han kunne gjøre ville påvirke SAF. Beckham var like stor som det Rooney var før alt dette, og han ble sendt på dør. SAF kan godt ha vært med på det hele.

Lenke til kommentar

I’m delighted to sign another deal at United. In the last couple of days, I’ve talked to the Manager and the owners and they’ve convinced me this is where I belong. I said on Wednesday the Manager’s a genius and it’s his belief and support that have convinced me to stay.

 

 

I’m signing a new deal in the absolute belief that the management, coaching staff, board and owners are totally committed to making sure United maintains its proud winning history – which is the reason I joined the Club in the first place.

 

 

I’m sure the fans over the last week have felt let down by what they’ve read and seen. But my position was from concern over the future. The fans have been brilliant with me since I arrived and it’s up to me through my performances to win them over again.

 

Godt å se at Ferguson fremdeles har kontrollen på spillerstallen (han har nok overbevist Glazer's om å betale!)

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Der reddet Wayne æren sin!

Hvilken ære?

 

Hjelper tydeligvis med drapstrusler. Blir spennende å se hvordan han oppfører seg på banen.

Jeg syntes vi skal være gode nok supportere å støtte opp Wayne, gutten signerte faen meg nettop ikke 1. års, ikke 2. års, ikke 3. års, ikke 4. års men 5. års kontrakt med klubben vi elsker!

 

Og for at en spiller skal kunne prestere max i en så stor klubb, så trenger man støtte fra coachingstaff, medspillere og sist og ikke minst supportere!

 

Greit at han har lagd mye blest de siste dagene, men nå har det seg sånn at han ble i klubben vår, og ga beng i Manchester City (Vi snakker om klubben der de kaster penger etter spillerne, akkurat som regjeringen i Norge kaster penger på problemene i staten fra oljefondet)

 

Så oppfør dere, voks opp og støtt han, vær så snill! Den mannen har seriøst gitt oss såpass mye glede siden han kom, at det syntes jeg vi skal gi han, men ja, han har ødelagt sitt rykte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Der reddet Wayne æren sin!

Hvilken ære?

 

Hjelper tydeligvis med drapstrusler. Blir spennende å se hvordan han oppfører seg på banen.

Jeg syntes vi skal være gode nok supportere å støtte opp Wayne, gutten signerte faen meg nettop ikke 1. års, ikke 2. års, ikke 3. års, ikke 4. års men 5. års kontrakt med klubben vi elsker!

 

Og for at en spiller skal kunne prestere max i en så stor klubb, så trenger man støtte fra coachingstaff, medspillere og sist og ikke minst supportere!

 

Greit at han har lagd mye blest de siste dagene, men nå har det seg sånn at han ble i klubben vår, og ga beng i Manchester City (Vi snakker om klubben der de kaster penger etter spillerne, akkurat som regjeringen i Norge kaster penger på problemene i staten fra oljefondet)

 

Så oppfør dere, voks opp og støtt han, vær så snill! Den mannen har seriøst gitt oss såpass mye glede siden han kom, at det syntes jeg vi skal gi han, men ja, han har ødelagt sitt rykte.

 

Ganske enig, fansen må virkelig gi han litt tid. Men det er så klart veldig, veldig forståelig at folk har sine meninger om han. Er ikke noe rooney fanboy sjøl etter alt dette. Men jeg velger å la tiden vise hva som skjer med forholdet til klubben, fansen etc før jeg slenger ut mot han igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...