Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og da har plutselig Rooney signert. Vel, jeg er helt likegyldig, han er "damaged goods" for meg.

 

Edit: Når jeg tenker over det er jeg vel faktisk litt skuffet, ville nesten heller sett at han råtnet ihjel i Real Madrid. Ingen, om de heter Wayne Rooney, Cristiano Ronalo eller John OShea, skal presse United og Ferguson på denne måten.

Endret av The Hoff
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte litt det same. Uansett kva som har vore grunnen til at han absolutt skulle vekk, så har han meir eller mindre sagt til alle involvert i klubben at dei skal dra til helvete og det blir spanande å sjå kor mykje skade denne perioda har gjort mellom klubben og spelaren, og kanskje spesielt fansen og spelaren. Det blir også svært spanande å sjå kva innsats han vil legge ned for United i tida framover. Det er liksom ikkje så mykje vits i å signere ein spelar på femårskontrakt dersom han eigentleg ikkje har noko ynskje om å vere i klubben og difor ikkje er motivert for å gjere det best mogeleg for klubben heller.

 

Eg håpar verkeleg at han kan motbevise den skepsisen og likegyldigheita som eg også føler akkurat no, men for min del i det minste, så vil det nok ta ganske lang tid før eg vil kunne stole på den mannen igjen.

Lenke til kommentar

Patetisk av han dersom alt dette har vært for å få bedre lønn. Dette stuntet har gitt han en gigantisk ripe i lakken. Likevel er jeg glad for at han har signert. Sjokkert er jeg også da jeg var 100% sikker på at det ikke var noe håp for at det skulle skje.

 

Enig. Hele denne saken minner meg veldig om Steven Gerrard for noen år siden. Blir spennende å se om United-fansen er like blåøyde som Liverpool-fansen er/var.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...