Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig sitter jeg med en følese av at Kaka har nådd toppen og har bare downhill herfra. Derfor ønsker jeg han ikke, men jeg kan for all del ta feil. Bent scorer masser av mål i Sunderland og jeg tror han kunne gjort det bra i United. Dog mener jeg at vi ikke nødvendigvis ikke burde skaffe oss en spiss om Rooney forlater oss, men en midtbane spiller.

Lenke til kommentar

Jo, men å selge Rooney løser dette bare for en sesong. Det hjelper ikke om vi kommer til Champions league, vi må selge en storspiller hver sesong og spille CL for å ha en sjangse til å betale rentene. Merk, rentene.

 

Vi klarer ikke å betale lånet. Det er min personlige overbevisning.

 

Og Glazer gutta sier ingenting. Absolutt ingenting.

 

Og uavgjort resultat sammen med masse innslupne mål er bagateller i forhold til dette. Dette kan ende med nedrykk og det som verre er.

 

Rooney sin overgang er en bagatell i forhold til dette

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Under middagsluren i stad drømte jeg att alt dette Rooney styret den siste tiden var en nøye gjennomtenkt taktikk, og en liten del av en større plan, fra Red Knights sin side for å få Glazer ut av klubben. SAF var da hjernen bak det hele.

 

Dog våknet jeg kjappt når far ropte og ba meg sette vinterdekka på bilen siden det snødde ute. Kaldt, grått og trist allerede i Oktober.

 

Jeg er fortsatt litt i sjokktilstand. Jeg hadde satt Rooney i samme bås som Giggs, Scholes, Neville++ og regnet med at han ville være i klubben resten av karrieren. Skulle han gå til City så blir han vel Manchesters mest forhatte mann gjennom tidene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kaka har nådd toppen? : P Han har jo vært skada og borte fra fotballen i perioder nå. Kaka er uten tvil på sitt beste en av de beste i verden. Han er utrolig viktig, og jeg mener Real med Kaka er mye bedre enn Real uten Kaka. Selv om Real spiller bra med De Maria, mener jeg Kaka vil gjøre det laget enda bedre.

Og sånn som Man Utd presterer om dagen tror jeg ikke det er noe "drøm" for Kaka og gå fra et lag som vil utklasse Man Utd.

Lenke til kommentar

Herregud, det Kaká ryktet er som en våt drøm som har blitt sann. Med Kaká i stallen vil vi vise vår sanne styrke, og Europa vil nok en gang ligge for våre føtter. Det er i mine øyne et perfekt kjøp for å gjøre stallen komplett, selv med en Rooney ute av klubben. Merk mine ord, hvis Kaká blir kjøpt kommer jeg til å kjøpe trøya hans med en gang og stelle i stand en velkomstfest uten like. Vi snakker ikke bare om en rask og teknisk midtbanemann som er uhyre kreativ, vi snakker om kanskje fotballverdenens mest sympatiske og greie person. Dette er en drøm, men en drøm som kan bli sann. Fergieee!!

Lenke til kommentar

 

Fotball er religion i England. Disse arbeiderklasse-karene jobber livet av seg for å få råd til å gå på kampene, både hjemme og borte. Å se lagets største stjerne ønske seg vekk fra klubben, og kanskje gå til Manchester City, en klubb disse supporterne hater over alt i verden, må være hardt for supporterne. Dette er supportere som har stått på Stretford End helt siden Rooney debuterte, og sunget halsen full for han hver jævla kamp.

 

Pinlig? Ja. Feigt? Ja. Forståelig? Jepp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For å banne i kirka, denne saken har blåst ut av proporsjoner. Den eneste grunnen til at "alle" nå hater Rooney, er fordi han er en av verdens beste. Hadde Michael Carrick sagt han ville forlate klubben av samme grunn hadde folk tenkt: Jaja, rar årsak, men greit nok.

 

Spillere har lov til å ville flytte på seg, selvfølgelig er det dritkjipt at vi mister Rooney pga. Fergusons spillerpolitikk/Glazers gjeld/Rooneys idioti, men sånn er livet.

Det har også noko med at det ikkje er mange månadane sine at han sa at ville elske å bli i United ut karriæra. Samtidig holder det ikkje mål at United ikkje har ambisjonar. Som sagt, sist sesong tapte vi serien med eit poeng og vi rauk ut av CL i kvartfinalen pga eit dumt raudt. Når han då gjer beskjed før sesongstart at vi mangler ambisjonar so er det a) Noko som ikkje er rett kobla i topplokket til Rooney, eller b) ein anna grunn som ligg bak (pengar?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...