Muggkaare Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Da er det min feil. Selv om Keane alltid hopper frem og tilbake som en spurv med meningene sine. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Du sier det nå? I Oktober? Jeg tror vi skal vente til Mai å se hvem som er aktuell. Endret 21. oktober 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det blir uansett berre spekulasjonar på dette tidspunktet. Den tidligaste sjansen vi har til å gå etter nokon er i januar og eg tvilar sterkt på at vi vil komme til å avtale noko som helst før den tid. Eg er ikkje sikker på om vi kjem til å kjøpe nokon i januar heller. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 http://www.joe.ie/football/football-news/manchester-united-eye-move-for-brazilian-superstar-006391-1? Kaka? Fra den pålitelige Joe.ie! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 http://www.joe.ie/fo...rstar-006391-1? Kaka? Fra den pålitelige Joe.ie! Får litt sånn.... "meh" når jeg hører Kaka. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 And here we go. #MUFC statement on Rooney in next ten minutes . . Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skjønner ikke hvordan folk ikke får ereksjon av å se for seg Kaka i United. Darren BENT er foreslått som erstatter - men Kaka vil man ikke ha på midtbanen. For all del, Bent hadde erstattet Rooney any day denne sesongen, men Bent er ingen klassespiller. Jeg skulle gjerne likt å høre hvem dere setter høyere som sentral offensiv midtbanespiller når Kaka er skadefri. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Ingen avklaring i Rooney-saken Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 And here we go. #MUFC statement on Rooney in next ten minutes . . Vist noen finner ut av noe, så setter jeg pris på en link asap Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Rooney updateManchester United released the following statement after a day of meetings between chief executive David Gill, Sir Alex Ferguson and representatives of Wayne Rooney: “We are aware that there is intense public and media interest on the club at the moment, but there are no developments of note to report today. “I can confirm a number of meetings have taken place today, including with the player's representative. The outcome of those meetings will become clear in the near future. In the meantime, fans are asked to be patient.” Ikke mye nytt nei. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Var ikke noe spennende egentlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 "I overcooked my pasta waiting for that statement" Hehe. Var nok ikke verdt det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 For å banne i kirka, denne saken har blåst ut av proporsjoner. Den eneste grunnen til at "alle" nå hater Rooney, er fordi han er en av verdens beste. Hadde Michael Carrick sagt han ville forlate klubben av samme grunn hadde folk tenkt: Jaja, rar årsak, men greit nok. Spillere har lov til å ville flytte på seg, selvfølgelig er det dritkjipt at vi mister Rooney pga. Fergusons spillerpolitikk/Glazers gjeld/Rooneys idioti, men sånn er livet. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 "Wayne Rooney apparently wants to go to juventus. He'll never turn down an approach from an old lady." 5 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 I lol'd points Forøvrig trist å se kampen i går. Har gått rundt deprimert i flere dager nå grunnet dette, hadde ingen glede av å se laget spille i går. Synd at det skal være slik. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hadde Carrick, Nani, Vidic, Valencia, Fletcher, osv sagt at de ville forlate klubben fordi den ikke hadde ambisjoner og sannsynligvis ikke kom til å vinne noe fordi medspillerne var for dårlig, hadde de vært på hode ut av klubben. At Rooney er en av verdens beste gjør at Ferguson ikke kastet gutten til helvette ut av klubben i sommer/høst. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Darren BENT er foreslått som erstatter - men Kaka vil man ikke ha på midtbanen. Er det virkelig så mange som har foreslått Bent? Eller er faktum at noen nevnte Bent, og flere sa "meeeh..."? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Darren BENT er foreslått som erstatter - men Kaka vil man ikke ha på midtbanen. Er det virkelig så mange som har foreslått Bent? Eller er faktum at noen nevnte Bent, og flere sa "meeeh..."? Jeg kan bare minnes meg selv, og det var en spøk. Hvit skrift can confirm it. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) http://e24.no/naeringsliv/article3867017.ece Min store frykt siden vi ble kjøpt. Jeg er ikke redd lange perioder uten titler, men dette får meg til å kaldsvette Endret 21. oktober 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Vel, Sovehest sier at vi vil ha Bent, men ikke Kaka.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå