Step_up Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 huff, tingene ser ikke bra ut for øyeblikket og vi trenger kvalitet inn umiddelbart. Dzeko og Sneijder hadde vært veldig bra. og by the way: Papers: Boss after Bellamy? Jeg ler :!: med mindre han er bosman og kan erstatte Owen. er mye bedre enn Owen... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Aaaaah silly season ganger tusen! BELLAMY?! Jeg vil heller kappe av penis enn å se Bellamy i Utd-drakt. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Den "nyheten" er jo 15 dager gammel... Enig med niko. Bellamy er en av de siste spillerne jeg vil se i United. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg tar Riise før Bellamy. Tar nesten Tevez tilbake før det. 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=v_RdLGZ89uU Legend Endret 21. oktober 2010 av archanios 8 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Så den på Sky Sports News i stad. Klasse. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ian Holloway! en av de jeg liker klart best av alle managere! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Legend og klasse er riktige ord å bruke her ja. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Respekt for den, Holloway. Rooney kan suge pikk i helvette. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Som om jeg skulle sagt det selv. Hadde jeg kunne vært på Old Trafford når vi møter Blackpool skulle jeg gitt Holloway stående applaus når han går av banen. Perfekt tirade. Det er ikke et ord i det klippet som er feil, fra noen av dem som snakker. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Roy Keane " I played there for 12 and a half years, I loved it every minute every day" HØRER DU ROONEY!! Ta en titt og lær av Keane...faen savner Keane. Endret 21. oktober 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Faen altså, jeg har vært forbanna sammenhengende i flere dager nå. Det jævla ludderet. Den forpulte neandertaleren. Så prøver han å skylde på mangel på ambisjoner?! Jeg blir så sinnsykt provosert av slik idioti. Han setter tvil med hele klubben, han pisser på hver og en som har vært gjennom denne klubben. Det har aldri vært mangel på ambisjoner som Steve Bruce sier. At det mangler penger, vel ja kanskje, det er likevel ikke en grunn for at man går til en rival. Vi vant ligaen tre år på rad, samt CL. Ifjor vant vi bare mikke mus cupen, men det er mer enn de fleste andre. Snakk om spillerkjøp, Hernandez banket deg i VM. Du er rett og slett bare en bottler Rooney. Jeg tar en lojal Park foran Rooney anyday nå. Fy faen jeg håper han får spille en gang til på Old Trafford, helst mot Everton skulle det vært, 68 tusen mennesker som spotter han for den kyniske pengegriske idioten han er blitt. Fy faen, Cantona, Keane, Charlton, Giggs, Scholes, Solskjær, Bruce. FUCK OFF Rooney. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Dere har fått med dere at Keane støtter Rooney? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Sett videoen over her? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Sett kommentarene over her? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ja og i videoen eg posta er også Keano intervjua nemlig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Dere har fått med dere at Keane støtter Rooney? Han må passe på seg selv og at spillere generelt er kjøttstykker? Er dette å støtte Rooney i denne saken? Det er vel mer spillere generelt han støtter. Aldri om Keane hadde tålt slik illojalitet som Rooney nå viser. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Sneijder er uaktuell. Han har tidligere sagt at han vet at andre klubber vil gi mer i uken enn tilbudet han hadde fått fra Inter, men at Inter er hans klubb. http://www.totalfootballmadness.com/2010/10/07/sneijder-ready-to-sign-new-inter-milan-contract/ Bellamy er bare trøbbel, og Fergie kjøper ikke trøbbel. Om Tevez hadde vært bosman-spiller, ville du fortsatt ikke sett Fergie hentet inn pakket. Det utenomsportslige (og delvis sportslige) tullet som har vært rundt Benzema etter han gikk til Real taler vel for at han egentlig vil være uaktuell for klubben. Du er ikke veldig smart når du kommer til Real og kritiserer Raul i din første sesong når Raul har gudestatus i klubben.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå