Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen altså, jeg har vært forbanna sammenhengende i flere dager nå. Det jævla ludderet. Den forpulte neandertaleren. Så prøver han å skylde på mangel på ambisjoner?! Jeg blir så sinnsykt provosert av slik idioti. Han setter tvil med hele klubben, han pisser på hver og en som har vært gjennom denne klubben. Det har aldri vært mangel på ambisjoner som Steve Bruce sier. At det mangler penger, vel ja kanskje, det er likevel ikke en grunn for at man går til en rival. Vi vant ligaen tre år på rad, samt CL. Ifjor vant vi bare mikke mus cupen, men det er mer enn de fleste andre. Snakk om spillerkjøp, Hernandez banket deg i VM. Du er rett og slett bare en bottler Rooney. Jeg tar en lojal Park foran Rooney anyday nå. Fy faen jeg håper han får spille en gang til på Old Trafford, helst mot Everton skulle det vært, 68 tusen mennesker som spotter han for den kyniske pengegriske idioten han er blitt. Fy faen, Cantona, Keane, Charlton, Giggs, Scholes, Solskjær, Bruce. FUCK OFF Rooney.

Lenke til kommentar

Sneijder er uaktuell. Han har tidligere sagt at han vet at andre klubber vil gi mer i uken enn tilbudet han hadde fått fra Inter, men at Inter er hans klubb.

 

http://www.totalfootballmadness.com/2010/10/07/sneijder-ready-to-sign-new-inter-milan-contract/

 

Bellamy er bare trøbbel, og Fergie kjøper ikke trøbbel. Om Tevez hadde vært bosman-spiller, ville du fortsatt ikke sett Fergie hentet inn pakket.

 

Det utenomsportslige (og delvis sportslige) tullet som har vært rundt Benzema etter han gikk til Real taler vel for at han egentlig vil være uaktuell for klubben. Du er ikke veldig smart når du kommer til Real og kritiserer Raul i din første sesong når Raul har gudestatus i klubben..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...