Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært så forbanna godt om han gikk til Chelsea og Chelsea ikke vant mer. Tilsvarende Zlatan som forlot Inter for å vinne CL, og vips så vinner Inter CL.

 

Motivasjonen til Rooney er nesten rett. Ja, han skal ønske å vinne noe - problemet er at ønsket bør være å vinne noe med United, ikke vinne noe med hvilket lag som helst. Forbannade tulling. England kommer aldri til å vinne noe, hvorfor i h... gidd han spille for landslaget?

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Har sansen for han, han kan bli god. Men synst det er litt tidleg å henta han enda. Vi kunne eventuelt kjøpt for å leie han tilbake til Sunderland ut neste sesong.

 

(Totalt off-topci: Å, guuuud!! kor mykje kjekkare det er å skrive å forum enn å skrive på exphil oppgåva mi som skal inn om 40min. Hat!)

Endret av Tafsen
Lenke til kommentar

Henderson er veldig spennende og jeg ser han mye heller inn enn resten det har vært snakk om her. Allikevel, vi har Cleverly i samme poisjon, som er like gammel, som har bevist mer og som vi forhåpentligvis henter hjem i januar. Jeg er redd Henderson har det bedre av å være i Sunderland, men i mine øyne er han verdt det vi må gi for han. En del av Wilshere/Cleverly/Ramsey gjengen imo.

 

Kortere: Sign him. (Selv om han mest sannsynlig bare hadde fått apperances i CC.)

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Eg håpar verkeleg at Cleverley får ein fair sjanse etter jul. Veldig spanande type som til forskjell frå våre sentrale midtbanespelarar pr dags dato også kan score ein del mål. Veldig anvendelig spelar også, som kan bekle dei fleste rollene på midten. Dumt at han har vore ein del skadd så han ikkje har fått spele noko særleg for Wigan.

Lenke til kommentar

Jupp. Fikk vel 10 minutter ellerno forrige kamp og var ute med en 3 ukers-skade før det. Det ser ikke ut som Martinez vil bruke han hver kamp uansett, noe som burde vært hovedkritere for et låneopphold av Cleverleys situasjon kontra f.eks Diouf sitt utlån. Håper han får spille som han gjorde i preseason nå etter jul.

Lenke til kommentar

Jupp. Fikk vel 10 minutter ellerno forrige kamp og var ute med en 3 ukers-skade før det. Det ser ikke ut som Martinez vil bruke han hver kamp uansett, noe som burde vært hovedkritere for et låneopphold av Cleverleys situasjon kontra f.eks Diouf sitt utlån. Håper han får spille som han gjorde i preseason nå etter jul.

 

Han har vel fått spilt det han har gjort seg fortjent til, desverre... Og dessuten, det å forvente at en unggutt blir spilt fra start etter 3 uker ute er vel litt i overkant?

Lenke til kommentar

Hmm. Spilt det han har gjort seg fortjent til i forhold til hva? Har du sett treninger? Eller hva mener du? Han har jo ikke fått førstelagsfotball av betydning i Wigan overhode. Jeg skrev feil/finner ikke noe konkret. Om jeg husker rett var han ute med en ankelskade i serierunde 5 og 6 mot City og et annet lag. Før og etter det har han bare vært benka. Han var jo god i preseason.

 

Når du låner en spiller er det gjerne fordi du trenger han, ikke fordi du tror han har potensiale om 2 år. Det ville vært naturlig med tanke på situsjonen (nær med å slå igjennom i United) at Cleverley skulle spilt nesten hver kamp. Det er lite poeng at TC skal surre rundt på benken i Wigan, få han hjem til jul.

Lenke til kommentar

Jeg har selvsagt ikke sett noen Wigan-treninger. Det jeg mener er at hvis manager i en klubb ikke gir en skadefri spiller spilletid, så er det stort sett fordi han selv mener at klubben har bedre alternativer. Det jeg mente var at det er jo naturlig å mistenke at Cleverlys prestasjoner på trening har vært skuffende.

Lenke til kommentar

Erstatteralternativer for Rooney i mine øyne er følgende spillere:

 

Fernando Torres (Ganske utenkelig med tanke på klubben hans)

Edin Dzeko (Kanskje den jeg aller helst ser hos oss!)

Darren Bent (Stor sterk engelskmann med øye for mål!)

Gonzalo Higuain (Målkåt spiller da han er i form)

Samuel Eto'o (Måljeger av rang)

Thomas Müller (Veldig lite sannsynlig, men stort talent)

Romelu Lukaku (Ungt talent med øye for mål, men er han klar?)

 

Hvem ser dere aller helst?

Lenke til kommentar

Jeg så på det som langt mer usannsynlig at Rooney skulle dra fra United på grunn av manglene ambisjoner enn at Torres kommer til United fordi Liverpool har stø kurs mot nedrykk.

 

Du mangler Benzema på listen din. Fergie har sett på han lenge, og vi liker franskmenn i klubben vår. Blanc var i kikkerten til Fergie i 5-6 år før han fikk hentet mannen i en alder av 35?

 

Bent har jeg mindre sansen for. Eto'o kommer aldri - Benitez er manager og Inter er tjukk av penger. Higuain spiller fast for Real, og vi er farmerlaget deres, ikke motsatt.

 

Om vi henter erstatter, noe jeg ikke er sikker på at vi kommer til å gjøre, så tipper jeg på Dzeko eller Benzema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...