Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vel det samme som hvis du kjøper en bil som det er lån på, lånet går over til deg, men har du god nok råd, så er det bare å betale tilbake det med engang...

 

Så mao. er vi skikkelig skikkelig buttfucked? Er ikke mange der ute som kan betale 1 milliard +++ pund, samt betale ned det monsterlånet. Jeg hadde liksom håpt at lånet ble med Glazer når han evt. blir kjøpt ut.

Det er ikke i tillegg. Lånet blir betalt tilbake med kjøpesummen, om ikke man kjøper klubben med gjelda. Isåfall vil kjøpesummen bli betraktelig lavere.

Lenke til kommentar

Reporter: "The bottom line is, I think he wants assurances of the ambition of the club. Do you think you and the club can demonstrate that?"

 

Ferguson: "Have I won 30 trophies or what?"

 

 

Ferguson :love:

 

Hvor kommer det fra? :)

 

 

Intervjuet etter kampen. Sa at de skulle legge saken død i morgen, men at døren fortsatt var åpen for Rooney.

 

Her.

 

:)

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Reporter: "The bottom line is, I think he wants assurances of the ambition of the club. Do you think you and the club can demonstrate that?"

 

Ferguson: "Have I won 30 trophies or what?"

 

 

Ferguson :love:

 

Hvor kommer det fra? :)

 

 

Intervjuet etter kampen. Sa at de skulle legge saken død i morgen, men at døren fortsatt var åpen for Rooney.

 

Her.

 

:)

Takker :) Deilig glis på slutten der :D

Lenke til kommentar

Fergie er Fergie. "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way. It’s probably the same cow which is only as good as your own cow."

 

Uansett kva utfallet blir av morgondagen, så hadde det vore veldig greit å få ting utav vegen. Det vil ikkje akkurat hjelpe resten av laget om dei må gå rundt med eit altoverskuggande uvær rundt Rooney over skallen på seg sjølv. Få ei ordning så raskt som mogeleg, så kan spelarane konse på det dei skal konse på.

Lenke til kommentar

Jeg tipper Rooney finner ut at han driti seg ut og beklager det meste. Med tanke på at skal skje i dag og det er lenge til neste overgangsvindu. Men skal bli spendende å se hva som skjer videre. Frykter fort at jeg er litt for optimistisk.

 

Så forøvrig Mourinho på TV2-appen i dag, etter seieren til RM i går. "But if man united finds out they want to sell Rooney... Give me a call.", før han nesten skratt-ler. Digger fyren. :)

Lenke til kommentar

Jeg håper Rooney snur, og signerer en ny kontrakt med oss. For deretter å gi 101% på trening (inkl. den ekstra treningen han selv refererte til), og kjempe seg tilbake til en fortjent plass på laget.

 

Du er var jo på vei til å bli en "legende", Wayne. Det er ikke for sent. Be han agenten din ryke og reise, og begynn å ta familien din seriøst. Slutt med røyking og drikking en periode, bevis for kjerringa, klubben, manageren, trenere, spiller og fansen hva du kan.

 

Kom igjen Wayne, det er ikke over. Ta en ny prat med klubben, og gi F! i pengebeløpene, du har til salt på grøten i 5 generasjoner allerede om du bare slutter med festing og horer. Bruk pengene på kvalitetstid med familien din. Vær profesjonell.

 

Om 10 år er fotballkarrieren din som spiller over, og du kan gjøre hva F du vil!

 

Ikke skuff oss Wayne. Vis at du er bedre enn bannerne på Old Trafford i går påstod!!

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

http://united.no/uni..._alt_er_i_orden

 

 

"Jeg hadde en gang en spiller som mente at Rooney og Ronaldo ikke var gode nok, og han var ikke klar for å vente til de ble det, sa Fergie".

 

Van Nistelroy?

 

Tenkte Van Nistelrooy selv der.

 

Mulig det bare er jeg som ser syner forresten, men er ikke Obertan markant større fysisk enn han har vært tidligere? Jeg har ikke sett så mye reservelag denne sesongen, men jeg synes han hadde bredere skuldre og større bryst enn ved tidligere innhopp når jeg så han i går.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...