Step_up Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Bra å sammenligne Owen overgangen med Rooney sin. Owen går fra Liverpool-Real Madrid-Newcastle-United, mens Rooney går fra United-Liverpool. I tilegg er fyren Everton gutt, better signaturen min til serieavslutningen i PL hvis Rooney går til Liverpool Step_up, er du med? som jeg skrev så må forholdet mellom Everton-Rooney ha blitt skadet. er tvilsomt at det er det samme som da han dro, heller mye verre. Owen er gammel Liverpoolspiller. Nuff said. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Så du er med på veddemålet? Ellers har vel United egentlig vært gode nok fremover i år(uten at jeg har sett alt for mye i år), men slitt bakover. Klart at dere trenger en ny spiss hvis/når Rooney går, men ville trodd at dere kunne trengt en vinnertype på midten eller en forsterkning bak. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Han sier det selv, alt han bryr seg om er å vinne trofeer, hvor det skjer er tydeligvis likegyldig. Rooney er penge tvers gjennom. Gjør meg kvalm. Likevel er dette et enormt skremmeskudd. Glazerprotestene vil nå nye høyder. Så noe godt kommer ut av dette. I tillegg har vi fått avslørt Rooney som den driten han er. Få han ut av klubben min. Bra at han ikke finner på drit om Sir Alex, cudos for det. Likevel, du har null respekt for klubben når du kommer med slike meldinger to dager før seriestart. Da er du enten A: komplett idiot, eller B: totalt respektløs. Kos deg i City din satan. Håper al-qaida snører igjen pengesekken og du og Tevez råtner på rot. Du kommer ikke til å vinne en drit. Om du gjør det så er det så gjennomsiktig som du får det. Fuck off. 5 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ikkje nuff said. Du viser totalt mangel på forståelse for korleis forholda innanfor engelsk fotball er. Spelar du for Everton og Utd, er barndomsfan av Everton, så spelar du ikkje for Liverpool. Greit at fyren er nesten tilbakeståande, men sjølv han forstår at det ikkje ville fungert. Samtidig er det jo mangel på "ambisjonar" som er problemet i United, då kan du rett og slett ikkje gå til Pool 1 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nokon som såg kva som stod på banneren før kampstart? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 hva er det jeg har sagt hele tiden...?? jo nettopp dette, United har ikke pengemuskler mer, dette ble det slutt på da Glazer Ødela klubben vår, United er et synkende skip Seriøst, det står ingen verdens ting om at United har manglende midler i den quotede setningen din. Feil, les igjen Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 På en prikk det jeg og mener, Hyrlen. Av alle klubber (inkludert United) så vil jeg at han går til City nå. Pile of shit. Nokon som såg kva som stod på banneren før kampstart? Who's the whore now, Wayne? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 En med "Who's the whore now Wayne?" og "Coleen forgave you, we won't". Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Colleen tilgav deg. Me vil ikkje! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hyrlen sa det vel best. Han har alltid vært litt shady han Rooney, men dette hadde jeg ikke forventet av ham. Han går fordi han ikke tror klubben kan vinne noen troféer? Latterlig. Hadde aldri trodd at Man Utds fans skulle mislike Rooney mer enn Torres, men her ser vi en forskjell i profesjonalitet og lojalitet. Nå er det godt mulig jeg jinxer her da, siden Torres muligens kan ersatte Rooney i Man Utd. Like ille som Tevez? Prøv verre. Rooney er fra England, har spilt i Man Utd siden han var 18 år gammel og har fått tillit, oppvarting og hjelp fra Sir Alex. Tevez hadde vært der i 2 år, fikk ikke så mye tillit og hadde en kontrakt som gikk ut. Greit nok at han drar til City og det er ille i seg selv, men han var hvertfall ikke bundet til en kontrakt på samme måte som Rooney, og presset klubben til å selge. 1 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Se litt på bildet, flere enn meg som halveis kjenner igjen Sir Bobby Charlton og Glazers? Helt til venstre + hodet rett over pause tegnet. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kanskje du bør lese deg igjen sjølv? Det står ikkje bokstavelig at vi ikkje har midlar, det står at Gill ikkje ville oppfylle ønska til Rooney. Det betyr ikkje nødvendigvis det same, sjølv om at det er den enkle slutninga å trekke frå det. Det som står der kan for eksempel bety at United ikkje ynskjer å hente etablerte stjerner, men heller ta inn unge, lovande spelarar som ein har gjort i det siste. Implisitt kan ein kanskje hevde at det betyr at vi ikkje har pengar, men det står ikkje det i sitatet ditt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det spørsmålet sende jeg tilbake. Hvis du (For)tolker de to setningene ditthen at United ikke har råd til å hente inn spillere i verdensklasse, så er oppfatningen din kritikkverdig. United ønsket ikke gi forsikringer til Rooney angående nye spillerkjøp. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Juni 2011: - Rooney er borte - VDS, Neville, Scholes og Giggs annonserer alle at de legger opp - United har et transferbudsjett på ca. 10 kroner og et års forbruk av Bugg. Glær mæ! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 BenHibbs: SAF on Rooney saga: we'll put the situation to bed tomorrow #mufc skal tru kva det betyr Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Han blir lånt ut til preston north end for å erstatte King som måtte ut med skadet i går. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 BenHibbs Asked can #mufc prove we're ambitious? SAF said: "Have I won 30 trophies or what?" 6 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Fy faen så konge Sir Alex er. Jeg lurer virkelig på hva som skjer i morgen, muligens en låneavtale med avtalt kjøp (om det er lov?). Jo raskere dette blir avklart jo bedre. Endret 20. oktober 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå