Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Bra å sammenligne Owen overgangen med Rooney sin.

 

Owen går fra Liverpool-Real Madrid-Newcastle-United,

mens

Rooney går fra United-Liverpool.

 

I tilegg er fyren Everton gutt, better signaturen min til serieavslutningen i PL hvis Rooney går til Liverpool Step_up, er du med?

 

som jeg skrev så må forholdet mellom Everton-Rooney ha blitt skadet. er tvilsomt at det er det samme som da han dro, heller mye verre. Owen er gammel Liverpoolspiller. Nuff said.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han sier det selv, alt han bryr seg om er å vinne trofeer, hvor det skjer er tydeligvis likegyldig. Rooney er penge tvers gjennom. Gjør meg kvalm. Likevel er dette et enormt skremmeskudd. Glazerprotestene vil nå nye høyder. Så noe godt kommer ut av dette. I tillegg har vi fått avslørt Rooney som den driten han er.

 

Få han ut av klubben min. Bra at han ikke finner på drit om Sir Alex, cudos for det. Likevel, du har null respekt for klubben når du kommer med slike meldinger to dager før seriestart. Da er du enten A: komplett idiot, eller B: totalt respektløs.

 

Kos deg i City din satan. Håper al-qaida snører igjen pengesekken og du og Tevez råtner på rot. Du kommer ikke til å vinne en drit. Om du gjør det så er det så gjennomsiktig som du får det. Fuck off.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ikkje nuff said. Du viser totalt mangel på forståelse for korleis forholda innanfor engelsk fotball er. Spelar du for Everton og Utd, er barndomsfan av Everton, så spelar du ikkje for Liverpool. Greit at fyren er nesten tilbakeståande, men sjølv han forstår at det ikkje ville fungert. Samtidig er det jo mangel på "ambisjonar" som er problemet i United, då kan du rett og slett ikkje gå til Pool

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hyrlen sa det vel best. Han har alltid vært litt shady han Rooney, men dette hadde jeg ikke forventet av ham. Han går fordi han ikke tror klubben kan vinne noen troféer? Latterlig.

 

Hadde aldri trodd at Man Utds fans skulle mislike Rooney mer enn Torres, men her ser vi en forskjell i profesjonalitet og lojalitet. Nå er det godt mulig jeg jinxer her da, siden Torres muligens kan ersatte Rooney i Man Utd.

 

Like ille som Tevez? Prøv verre. Rooney er fra England, har spilt i Man Utd siden han var 18 år gammel og har fått tillit, oppvarting og hjelp fra Sir Alex. Tevez hadde vært der i 2 år, fikk ikke så mye tillit og hadde en kontrakt som gikk ut. Greit nok at han drar til City og det er ille i seg selv, men han var hvertfall ikke bundet til en kontrakt på samme måte som Rooney, og presset klubben til å selge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje du bør lese deg igjen sjølv? Det står ikkje bokstavelig at vi ikkje har midlar, det står at Gill ikkje ville oppfylle ønska til Rooney. Det betyr ikkje nødvendigvis det same, sjølv om at det er den enkle slutninga å trekke frå det. Det som står der kan for eksempel bety at United ikkje ynskjer å hente etablerte stjerner, men heller ta inn unge, lovande spelarar som ein har gjort i det siste. Implisitt kan ein kanskje hevde at det betyr at vi ikkje har pengar, men det står ikkje det i sitatet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...