Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

"I have never had anything but complete respect for MUFC. How could I not have done given its fantastic history and especially the last six years in which I have been lucky to play a part?" Er det verkeleg hans oppfatning av respekt å spytte fansen mitt i trynet?

 

Rooney and Tevez sitting in a tree ...

 

 

 

Er så jævlig skuffa :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Form is temporary class is permanent. :)

 

hvorfor kan man da fremdeles finne mange tidligere klassespillere som har falt sinnsykt i kvalitet med årene/eller som er over the top?

 

og ser ikke hvorfor ikke Liverpool kan være aktuelt for rooney. Han kan umulig ha det samme forholdet til Everton-fansen og sett fra ett United-perspektiv så kan ikke Liverpool regnes som en rival sportslig, men pga at de er Liverpool. blir nesten det samme som Tevez-overgangen på den måten. da havnet vel City knapt på E-cup?

Det eneste som spilte inn der var vel pga at det var City? så tviler på at det ville blitt noen stor ting hvis Rooney dro til Pool.

Lenke til kommentar

Om det er sant at Gill har sagt til Rooney at United ikke har økonomisk kapasitet til å hevde seg på transfermarkedet vil hylekoret mot Glazer bare øke, og det er i aller høyeste grad positivt. Det er svært usannsynlig at noe drastisk kommer til å skje med saken, men hat mot Glazers er bra.

 

På den annen side kan Rooney bare gå og kjøre hodet i ovnen. Det hjelper da faen ikke på ambisjonene til klubben når vår beste spiller hopper av skuta så snart det blir litt uvær, såpass må man tåle. Jeg ser poenget hans, vi har ikke kjøpt forferdelig mye bra i det siste, og Scholes, Giggs, Neville, VDS og ikke minst SAF nærmer seg punktet hvor de må sette punktum. Da blir det vanskelig uten å ha solide erstattere. Alle, kanskje utenom Neville i hans nåværende tilstand, er blant våre største bidragsytere i hver eneste sesong, men dette alene er da faen meg ikke grunn nok til å forlate klubben! Det står mer respekt av å gi alt og gjøre det man kan for å dra klubben så langt som det lar seg gjøre, bidra litt, rett og slett. Det er andre grunner til dette. Ingen er så korka i trynet at dem drar fra en klubb som United på grunn av dette.

 

Amatørmessig av Rooney, og dette forsterker bare City-ryktene. Håper han drar til Real, av respekt for fansen. Drar han til City vet jeg ikke hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
- Under møtene i august, ønsket jeg forsikringer om at klubben fortsatt hadde evner til å hente de beste spillerne i verden.

 

- Men da jeg møtte David Gill, kunne han ikke forsikre meg om at jeg ville få oppfylt ønsker angående stallens fremtid.

hva er det jeg har sagt hele tiden...?? jo nettopp dette, United har ikke pengemuskler mer, dette ble det slutt på da Glazer Ødela klubben vår, United er et synkende skip

Endret av Sir LuckyNr7
Lenke til kommentar

Jeg har jobbet mye den siste tiden og bare fått med meg ymse av hele saken. Det hele virker veldig rart, og jeg skjønner ikke denne helomvendingen som har skjedd etter VM. Han sier i dag at han syntes at ambisjonene til klubben ikke er bra nok, men det hele lukter av at han vil ha mer penger penger penger. Er det dette som er grunnen er det like greit å få han ut døra så fort som faen. Ingen er større en klubben, og det må Rooney lære seg først som sist.

Lenke til kommentar

Gjennom flere år nå har jeg fått større og større følelse av at den profesjonelle fotballen er råtten. Det startet med Chelsea, og det ble utrolig nok enda verre med City. Nå ser det pokkern meg ut til at de poacher gutten som skulle bli en rød legende, en som var en Red Devil through and through, en som har sagt han vil være i United ut karrieren, en som gjentatte ganger har kysset klubblogoen på drakten. For hva? En neve penger. Det kan ikke være noe annet, seriøst!

Lenke til kommentar

Jævlig feigt av Rooney, når klubben har litt motgang og ikke vinner alt så mener han at en ny klubb er løsningen for å vinne trofeer. Se på Torres, det er fotballspiller det, lojal mot både klubb og fans, både i medgang og motgang.

 

Manchester United har ambisjoner, akkurat som alle andre. Vi vil vinne både ligaen og Champions League, men på det nåværende tidspunkt har vi ikke penger til verdensklassespillere. Vi står med et veldig stramt budsjett og verdensklassespillere må man punge ut mer enn hva vi kan rå med. Okei, vi har ikke verdens beste stall, vi mangler en type Ronaldo, en som kan løfte laget akkurat slik Rooney gjorde forrige sesong, men likevel oser det kvalitet over de spillerne som er her og ikke minst, de er villige til å blø for klubben, noe Rooney har å lære, dette er bare feigt.

 

Om Rooney nå skal havne i ny klubb, hvor? Skal vi få mest penger for han er City løsningen, men det er ikke noe vi vil. Chelsea, tja..Vi får penger, men samtidig hard konkurranse. Jeg ser helst at han drar til utlandet, men jeg kan ikke se for meg at han passer til spansk eller italiensk fotball. Da kommer han til å floppe som faen, noe jeg gjerne vil se.

 

Få vekk Rooney tvert! Spillere som ikke vil være i klubben har ingenting å gjøre i klubben!

Lenke til kommentar

Tja, folk tror om et bytte med Real, Rooney mot Benzema, pluss noen grunker?

 

Jeg har veldig lite tro på Benzema, tror ikke han gir oss så mye mere enn det vi har

 

Jeg har også veldig liten tro på Benzema, tviler sterkt på at han vil gå ned i lønn for å kjempe om plassen sin med 5 andre spisser.

Lenke til kommentar

hva er det jeg har sagt hele tiden...?? jo nettopp dette, United har ikke pengemuskler mer, dette ble det slutt på da Glazer Ødela klubben vår, United er et synkende skip

Seriøst, det står ingen verdens ting om at United har manglende midler i den quotede setningen din.

 

Når det er sagt. Utifra de grunnene Rooney nevner, så er det forståelig at han ønsker å forlate United. Han er Engelskmann av seg.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...