Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Copypasta fra litt rundtom her og der

 

[18:44] <Sveen> Rooney: "During the meetings in August I asked for assurances about the club's continued ability to attract the top players in the world "

[18:44] <Sveen> Rooney: "Interested to hear what Sir Alex said and surprised by some of it. Despite recent diffcties I know I'll always owe him a huge debt"

[18:47] <Sveen> #Rooney says no issue between him and Sir Alex and still has huge respect for United and their history #mufc

[18:47] <Sveen> #Rooney statement: stresses ambition, not money, behind desire to leave. Owes #Ferguson `huge debt, he's a genius'. But he's off. #MUFC

[18:47] <Sveen> In summary: Rooney doubts he can continue to win trophies at United, confirms desire to leave and praises Sir Alex.

 

Edit: Her er hele greia, tror jeg... http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12129

Endret av Sveern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, LarsKvam på twitter: La oss se for oss at alt Rooney-ståket er et Ferguson-styrt spill for å presse Glazers: Det kunne i tilfelle ikke vært regissert bedre.

 

Uansett, uttalelsen i seg selv er det ingenting i veien med, men husk at den er satt sammen av PR-rådgiverne til Rooney, de vet hvordan de skal håndtere dette. Det blir spennende å se hvor han ender opp. Hvis han drar ut av landet kan jeg fortsatt ha en respekt for han, han er tross alt en ung mann, og unge menn vil ofte utforske verden. Sånn sett er det helt greit å ville dra, det er jo akkurat det samme som at vanlige ansatte bytter jobb. MEN, hvis det faktisk er City han ender opp i, da blir jeg "djupt såra og vonbroten".

Lenke til kommentar

Sier ikke Rooney nå bare det mange av dere har sagt i flere uker, at United er på vei ned og spillerstallen for dårlig, Fergie vil ikke kjøpe nye, økonomien er ræva osv.

 

En spiller som har sagt han vil være i klubben ut karrieren stikker ikke ved første motbakke. Står særs lite respekt av det.

 

Og nå er det litt forskjell på litt kritikk på et forum for manglende kjøp, og det å stikke kniven i ryggen til klubben og manageren som har gjort deg til den spilleren du er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sier ikke Rooney nå bare det mange av dere har sagt i flere uker, at United er på vei ned og spillerstallen for dårlig, Fergie vil ikke kjøpe nye, økonomien er ræva osv.

 

Jo han gjør jo egentlig det.. Men det som jeg syntes er så dårlig, er at han stikker med engang det går litt dårlig for laget..

 

Se på Torres og Gerrard, hater dem begge. Men torres er enda i liverpool, til tross for at laget avsluttet nokså langt nede på tabellen i vår og det ikke ble kjøpt noen spillere som er verd og nevne(ikke verdensklasse spillere). For at laget skal komme seg opp i toppen av tabellen igjen.. United kommer på andre plass i PL, har hatt en litt uheldig start. Også stikker Rooney..

 

Jeg syntes det er utrolig dårlig av han, jeg føler han skylder laget og Ferguson såpass mye at han burde ha stått på i denne tiden hvor vi egentlig trenger han mest..

Lenke til kommentar

Rooney på tur ut. Det betyr at vi må hente en spiller av samme kaliber. Torres er en av verdens beste spisser, har PL-nivået (naturlig nok) og det er ikke lang vei å flytte på seg. I en situasjon hvor vi trenger en klassespiller på topp ser jeg ikke noe i veien med å hente Torres.

Lenke til kommentar

Off jeg er skuffet over grunnen til at Rooney går, hvis SAF som har så mye erfaring mener at stallen er god nok, så bør nå hver spiller i stallen tro på det, å ikke begynne å true med å dra hvis vi ikke kjøper flere spillere. Merker at jeg har mistet alt tro på gull nå, jeg har ingen tro på Berba som storskårer denne sesongen, og vi er nå NØDT til å kjøpe erfarne stjernespillere for å erstatte Rooney som igjen erstattet Ronaldo ifjor til en viss grad.

 

Håper bare SAF forstår at vi er nødt til å kjøpe spillere etter Rooney drar, for DA har vi ikke en god nok stall! Selv mener jeg at vi har en god nok stall før Rooney drar, vi er kanskje litt tynne på venstre kanten og det som gjenstår av kreativitet av midtbanen er aldrende, men de ER der, men nå når Rooney forsvinner tror jeg ikke vi er gode nok til å vinne noe PL selv om han ikke har hjelpet oss i det hele tatt sålangt i denne sesongen.

Lenke til kommentar

Det var eigentleg ikkje så veldig overraskande at det vart den manglande satsinga Rooney fokuserer på. Det er eit klart svakheitsteikn for klubben og dette var også den viktigaste grunnen til at eg ville hatt inn ein etablert spelar i sommar. Eg har framleis vanskeleg for å tru at det eine og aleine er grunnen til at Rooney vil stikke. Som ein del andre her seier så er det rett og slett feigt å snu ryggen til alle som bryr seg, så snart ein møter litt motstand. Uttalelsen hans legger også mykje press på han sjølv i forhold til kva klubb han veljer å gå til. Dersom han går til City eller Chelsea, så er det rett og slett vanskeleg for meg å sjå at det skal vere noko anna enn økonomiske årsaker som ligger bak, for strengt tatt så vil det naturlege valet for ein verkeleg ambisiøs spelar vere RM eller Barca. (Etter mi meining)

 

"I have never had anything but complete respect for MUFC. How could I not have done given its fantastic history and especially the last six years in which I have been lucky to play a part?" Er det verkeleg hans oppfatning av respekt å spytte fansen mitt i trynet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...