Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett en del youtube klipp med rooney sine mål..

 

Jeg tilgir han lett vist han bare sier han vil forsette i United, selv om det ikke blir helt det samme etter han har sagt han ønsker seg vekk.. Han er en helt fantastisk god fotballspiller.. Er så utrolig frustrerende og se spillere som Ronaldo og nå Rooney legge United drakten på hyllen og skal spille for andre klubber.. Kan forstå at Ronaldo gikk, men kan overhode ikke forstå at Rooney vil gå..

Lenke til kommentar

Du kan gjerne forklare hva du mener istedenfor å lire av deg sånne temmelige tåpelige bildesvar.

 

Jeg kan selvsagt prøve å tolke hva du mener, så la gå. La oss annta at det er SAF som er grunnen til at våre stjerner opptil flere ganger har ønsket seg vekk, så hva har han gjort feil? Det kan selvsagt være at i United er SAF stjerna og den største sjefen, noe enkelte spillere ikke finner seg i. I Chelsea, hvor gjennomsnittsmanageren sitter i ca. 3 uker så får får spillerne stort sett gjøre som de vil, uten at det får noen konsekvenser. F.eks Terrys utroskap med en tidligere lagkamerats kone, Ashley Cole har vel vært borti noe greier, samt Drogbas evige syting om at han vil bort/ikke vil bort osv. Nå aner ingen av oss hva som skjer på kammerset på Stamford Brigde, men mye tyder på at de får holde på slik som de vil uten noen form for konsekvenser, og derfor er spillerne stort sett tilfredse med situasjonen. I Chelsea er nemlig Mr. Chelski den største stjerna, og han bryr seg tilsynelatende ikke om at klubbens navn blir satt i vanry.

 

I Chelsea sin del kan det selvsagt også ha noe med penger å gjøre, da så lenge Abramovich er villig til å bære klubben på sine skuldre og gi spillerne skyhøye og useriøse lønninger, så er spillerne fornøyde.

 

Med Liverpool vet jeg ikke, men når jeg tenker over det så endrer jeg den opprinnelige kommentaren min. I Liverpool så er det vel egentlig kun Carragher som har vist en sann lojalitet mot klubben. Gerrard har jo vært på vift et par ganger, og hvis rapportene om Torres stemmer så skjer det nok kanskje noe der snart også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Med den oppstillingen er det 50/50 om det blir 0-0 eller 1-0 etter langskudd fra Gibbo eller jobbemål fra Fletch. Den pakkeløsningen der så virkelig bra ut, og jeg håper de ryktene gjenspeiler Fergies personlige oppfatning. Vi MÅ ha inn kvalitet om Rooney forsvinner. Greit at vi ikke nødvendigvis trenger Ronaldo/Messi i klubben for å bli verdens beste lag igjen, men det nytter heller ikke med en gjeng gode spillere som ikke er "top notch".

 

Uten Rooney har vi vel Vida, Fletch, Nani og Berba som er top notch og ikke på vei ned. Legg til Evra, Scholesy, Giggs og VdS av de som er litt eldre og Chicharito, Rafael og Evans som enda vil utvikle seg en del og kan bli top notch stars.

 

Mulig jeg glemte noen nå på morgenen, men vi trenger uansett en kvalitetsspiller på midten, en ny klassekeeper og en spiss som ikke blir god om 5 år. Gjerne også en erstatter for Giggsy.

Lenke til kommentar

Ingen kommer til å betale mye for Rooney i januar. Som alle har fått med seg kan han kjøpe seg fri fra kontrakten til sommeren for stakkarslige 5 millioner pund. Hvis vi klarer å bytte han bort til Real Madrid for å få Benzema må vi være superfornøyde.

Eg tviler på at den delen av kontrakta blir brukt.

 

"Noe som taler mot at Rooney kommer til å gjøre dette, er at alle klubbene i European Club Association har inngått en muntlig avtale om å ikke utnytte denne regelen. Alle klubbene som realistisk sett kan være aktuelle for Wayne Rooney ved en eventuell exit, er medlemmer av ECA."

 

http://united.no/united/nyheter/nyheter/rooneys_kontrakt_ubeskyttet

Lenke til kommentar

Jeg har jo skrevet en egen tråd om hvorfor vi trenger en defensiv midtbanespiller. Vi har ikke sluppet inn så mye mål fordi vi mangler offensive spillere.

 

Vi har jo kun defensive midtbanespillere. Carrick, Fletcher, Scholes, Anderson og Gibson. Ok, de to siste var på kanten, men de er hvertfall mer defensive enn offensive.

Lenke til kommentar

Ronaldo kunne ingen for. Den saken er annerledes. Hva angår Rooney så vet vi lite enda om hvorfor han drar.

 

Angående de spillerene som er blitt hivd ut av klubben så er det lite tvil om at noe av skylden er Fergie sin. Dog kravene er veldig klare og alle som signerer for klubben vet dem. Ingen er større enn manageren og alle vet hva som kommer til å skje om Fergie blir trosset.

 

når en spiller bryter reglene hans så vet han at han bryter reglene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...