Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

[...]

 

Nå har han imidlertid nok en gang bevist at han ikke er den glupeste fyren som beveger seg rundt i Greater Manchester.

 

For alt lå til rette for ham.

 

Elsket av fansen, høyt verdsatt av lagkameratene og Sir Alex hadde nærmest et faderlig forhold til ham. Nå har han ødelagt alt sammen.

 

Men for hva?

 

Ting han har stelt i stand helt egenhendig, og igjen sitter en fotballklubb som er i sportslig krise uten Wayne Rooney.

 

http://united.no/united/nyheter/nyheter/kommentar_han_skulle_bli_legende

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er også litt interesant dette med drakt salg. Det er sikkert mange stappa lagre med Rooney drakter som nå aldri kommer til å bli solgt

 

[...]

 

Nå har han imidlertid nok en gang bevist at han ikke er den glupeste fyren som beveger seg rundt i Greater Manchester.

 

For alt lå til rette for ham.

 

Elsket av fansen, høyt verdsatt av lagkameratene og Sir Alex hadde nærmest et faderlig forhold til ham. Nå har han ødelagt alt sammen.

 

Men for hva?

 

Ting han har stelt i stand helt egenhendig, og igjen sitter en fotballklubb som er i sportslig krise uten Wayne Rooney.

 

http://united.no/united/nyheter/nyheter/kommentar_han_skulle_bli_legende

 

Krise er det ikke :)

 

Men grunnen er penger. Penger penger penger.

Lenke til kommentar

Det kan jo ikke forsvares av han, hvis han faktisk stikker. Uansett om det skulle være for å redde forholdet til Coleen.

 

Hvis forholdet til Coleen betyr mer for Rooney enn forholdet til Manchester United, så er det lett å tro at Rooney kunne "cheatet" på Man Utd, siden han faktisk gjorde det i forholdet til Coleen.

 

Tror Rooney har dritt seg ut big time her, og ender opp på lik linje med Owen.

Lenke til kommentar

Det var godt å få den bekreftelsen fra SAF. Jeg stoler på at det SAF sier er riktig, og i såfall virker det ikke som isfronten er så massiv fra Fergusons side i hvert fall. Han avslutter også pressekonfen ganske optimistisk med "who knows?" når han omtaler Rooneys framtid på OT.

 

Jeg personlig mener det Rooney har gjort er merkelig, og at det knapt kan forklares med noe annet enn grådighet, gjerne grunnet kyniske agenter. Men jeg håper at han tar til fornuft, for så lenge han faktisk er United-spiller og ingen andre klubber har kjøpt ham, er det faktik en aldri så liten mulighet for at han ombestemmer seg.

 

Nettopp på grunn av den muligheten, og også fordi vi må få ham til å forstå at han vil gjøre en kjempetabbe, bør vi fortsette å se på ham som United-spiller og gi ham god mottakelse på kampene (jeg får ikke gjort det personlig, dessverre).

Lenke til kommentar

Det var godt å få den bekreftelsen fra SAF. Jeg stoler på at det SAF sier er riktig, og i såfall virker det ikke som isfronten er så massiv fra Fergusons side i hvert fall. Han avslutter også pressekonfen ganske optimistisk med "who knows?" når han omtaler Rooneys framtid på OT.

 

Jeg personlig mener det Rooney har gjort er merkelig, og at det knapt kan forklares med noe annet enn grådighet, gjerne grunnet kyniske agenter. Men jeg håper at han tar til fornuft, for så lenge han faktisk er United-spiller og ingen andre klubber har kjøpt ham, er det faktik en aldri så liten mulighet for at han ombestemmer seg.

 

Nettopp på grunn av den muligheten, og også fordi vi må få ham til å forstå at han vil gjøre en kjempetabbe, bør vi fortsette å se på ham som United-spiller og gi ham god mottakelse på kampene (jeg får ikke gjort det personlig, dessverre).

 

Han bør vel få støtten, dog, Jeg tror ikke det blir mye støtte han kommer til å få om han kommer på banen for oss igjen.

Lenke til kommentar

Om han kommer på banen? Eneste som har endret seg nå er at det er kjent for allmennheten. Så Rooney vil nok få spille noe fremover. Dog ser jeg helst at han sitter på tribunen om hans avgjørelse er endelig.

 

Så hvem vil vi ha til å erstatte han? Sanchez og Sneijder er en god start, Darren Bent anyone? Dårlig spøk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det du sier er så bullshit at det skulle ikke vært mulig, Manchester United er jobben hans, Coleen er kona hans, du bør fatte tegningen.

 

Spiller på tankene om at man kan bytte bil, jobb(oops) eller kone, men ikke lag. Vanskelig å få fram en spøkefull tone over internett :p

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Blir for tynt i front mener jeg. Hernandez er for rå, og vil være for lett i enkelte kamper. Macheda viser ingen tegn til bedring og Owen er rett og slett ikke mer enn en backup for backupen. Noe må kjøpes, trenger ikke være en stjerne, men hvertfall en etablert spiller som har litt pondus.

Lenke til kommentar

Gruer meg nesten litt til å lese Niko og Tc's reaksjoner :cry:

 

Faen så trist dette er, hele greia. Over og ut, nå må jeg ut å sosialisere med ikke-fotball-folk for å få tankene på noe annet. (ikke at det er mulig, men man må prøve)

Jeg kan ikke love mye. Men jeg husker en gang. Starten av desember 2009, jeg var i Manchester for første gang, jeg var på Old Trafford for første gang og jeg hadde dagen før vært i sentrum og kjøpt ROONEY 10 drakt i small til min lillebror på 11. Stor Unitedsupporter allerede, med en favorittspiller ved navn Rooney. Personlig er det lite avvik fra lillebror. Vi har sett debutkampen hans for Everton flere ganger sammen og snakket om de blå øynene til Wayne. Det er ingen tvil, Rooney var på vei inn i legenderekkene. Den berømte "50 top United legends"-lista inneholder faktisk Wayne allerede. Stryk han. For guds skyld, til og med LFC-vennene mine ELSKER spilleren Rooney.

 

Den første av mange kamper på Old Trafford holdt jeg øye med Rooney hele andre omgang. Vi spilte mot Aston Villa og det var rett etter diven hans. Han sklei ned til reklameskiltene 2 meter foran meg og jeg ropte "ROOOOON!!" det jeg klarte. Full hals. Vi hadde øyekontakt i noen få sekunder som utgjorde kampens høydepunkt for min del. Nå ender de lyseblå øynene opp i matchende hjemmedrakt.

 

Jeg har noe av den samme følelsen jeg hadde den eneste gangen jeg har blitt cheata på. Tom. Ikke sur. Ikke lei meg, klarer ikke helt bry meg. Bare gleder meg til å se han råtne. Håper han går til City. Jævla scouser, hvor er ballene? Hvem skulle tro at Christiano fuckings Ronaldo skulle vise mer stolthet og verdighet til klubben enn selveste Wayne. Barnet til Manchester United.

 

Folk kommer til å se bak på dette om 10 år, og snakke om starten på slutten for United under glory-perioden til Ferguson. Skabbete ting å droppe av Loony.

 

I intervjuet jeg sog nå så var Fergie tydelig sint.

 

Link? Det gjelder forøvrig alle som finner noe av nytte.

Endret av niko.
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hvis er sånn at United har vist om dette siden 14. august så er det kun blitt gjort en feil i denne saken. De skulle ha solgt han før overgangsvinduet stenkte, nå må vi ha en spiller i klubben som ikke vil spille for oss fram til januar kanskje ut sesongen også. Det er jeg rimelig sikker på kommer til å gå utover prestasjonen til laget og ha en sånn spiller i klubben.

 

Så for min del så håper jeg at de kvitter seg med han i januar så kan han råttne i sin nye klubb.

 

Gutten har gjort mye for klubben men akkurat nå så står han å hopper på drakta og drar den igjennom søla, i starten på året så skulle han bli i klubben ut karrieren osv 7-8 månder senere så kommer dette, han kan ryke og reise for min del.

 

 

Er vel bare et par ord som faller meg inn mest naturlig å si akkurat nå og det er: FUCK ROONEY!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt logikken bak at spillere som bøtter inn for mindre klubber, kommer til å bøtte inn enda mer for en større klubb. Greit nok at den større klubben mest sannsynlig får flere mål, men det betyr jo i tillegg at det er flere offensive spillere i klubben som kan score.

 

Vi får se på f.eks David Villa i Barcelona. Han har alltid gjort det stort i Valencia og bøttet på med mål, selv på landslaget. Han har ikke vært veldig imponerende hittil og jeg vedder på at han ender opp med færre mål enn f.eks Messi.

 

Synes ikke Bent har vært imponerende nok for en toppklubb i år heller. 3 av målene hans er straffer, som var dårlig tatt sådan. Missen alene mot Robinson igår var ikke veldig imponerende heller. Han er en god spiller da, men tviler på at han er god nok til å ta hovedansvaret når det gjelder mål i Man Utd.

 

Synes Diego Forlan ser ut som et bedre alternativ nå jeg. Han er ganske ledig, veldig god, scorer masse mål og har spilt i, og kjenner klubben fra før. Det som går mot han er at heller ikke han kanskje er på et høyt nok nivå, og at han har floppet i klubben før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...