Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Meget skuffet over Rooney nå.

 

Får vi gode penger på han, håper jeg vi henter Agüero. Fantastisk spiller i form, og kan passe utmerket sammen med Berbatov. Men det skrikes etter forsterkninger hvis vi nå mister Rooney. Rooney, Ronaldo og Tevez ut, uten noen spesielle erstattere setter definitivt sitt preg på United. Jeg håper på Agüero og Sneijder, vi MÅ ihvertfall snart ha en kreativ offensiv sentral midtbanespiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget skuffet over Rooney nå.

 

Får vi gode penger på han, håper jeg vi henter Agüero. Fantastisk spiller i form, og kan passe utmerket sammen med Berbatov. Men det skrikes etter forsterkninger hvis vi nå mister Rooney. Rooney, Ronaldo og Tevez ut, uten noen spesielle erstattere setter definitivt sitt preg på United. Jeg håper på Agüero og Sneijder, vi MÅ ihvertfall snart ha en kreativ offensiv sentral midtbanespiller.

 

Dette må jeg si meg enig i.. Sneijder er helt fantastisk.. Men er Aguero god nok? jeg har ikke sett så mange kamper av han..

Lenke til kommentar

Så pga rivaleri så er det logisk at han drar til Liverpool, men ikke City, Step_up? Hva er det du tenker med?

 

det samme du tenker med. like urealistisk begge klubbene. sportslig sett mye mer spiselig om han drar til Liverpool. og hva gjelder Liverpool så går vel en slik overgang mer ut på Liverpool vs Everton enn United vs liverpool. tror en slik overgang vil ha mye mer innvirkning på førstnevnte rivaleri enn sistnevnte.

 

en slik overgang tror jeg da vil gå på det sportslig rivalisering og ikke på andre måter, men vanskelig å si hvordan man reagerer(Tevez fikk vel ikke de ekstreme reaksjonene?).

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

 

 

Jeg skal enda holde meg enn stund før jeg bruker ukvemsord om Rooney, men det er faen ikke langt unna. Om han klarer å respektere United i resten av sin tid (dette innebefatter at han ikke går til City), da skal jeg gi han samme honnør og frastå fra å bue på han ved neste korsvei. Vi vet tross alt ikke hva som har skjedd her, så jeg kan ikke stadfeste noe som helst. Folk snakker om at de håper at han blir, jeg vet ikke hva jeg vil, Rooney har mistet mye anseelse fra meg nå.

 

AKURATT det eg også sitter å tenker..

Lenke til kommentar

Dette må jeg si meg enig i.. Sneijder er helt fantastisk.. Men er Aguero god nok? jeg har ikke sett så mange kamper av han..

 

Om vi selger Rooney og henter Agüero, så er han nok per dags dato andrevalget, bak Berbatov. Forlán har spilt knallbra og satt Agüero litt i skyggen, men han spiller fortsatt svært solid, og er av Atléticos viktigste spillere. Men han har hatt endel småskader, og har fortsatt mye å gå på til formen er på topp. Det som er viktig å huske på er at han nettopp har rundet 22 år, og har et enormt potensiale. Han spiller jo også i Atlético, og de er et stykke bak nivået Real, Barca, United, Chelsea, Inter osv holder, men jeg ser absolutt for meg at han kunne holdt verdensklassenivå i United fra dag 1, og bare blitt bedre og bedre.

Lenke til kommentar

Da er det vel klart da. Rooney vil bort, og for meg virker det som om det er pengene som lokker. Som en klubb som er avhengig av en balangsert økonomi så kan vi ikke konkurere med tilbudene til City og Real.

 

Han har fått et massivt tilbud fra oss heter det, men sa alerede i August at han ikke ville forlenge.

 

Skuffende.

 

Det jeg virkelig ikke håper er at dette er et spill som Glazer styrer.......

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Ole P. Pedersen, lederen for den skandinaviske supporterklubben, uttaler i et intervju med Dagbladet at han tror Rooney har spilt sin siste kamp for United. Interessant. Verdien på en spiller som ikke spiller vil falle. Dog har ikke Rooney vært seg selv i det siste, men om han ikke spiller på to og en halv mnd, til vinduet åpner, vil han vertfall ikke være seg selv. Dette er kanskje noe noen klubber vil bruke som et argument for å få prisen ned..

 

Spennende å se hva som skjer de neste ukene.

Lenke til kommentar

Samtidig så bør han bygge laget uten Rooney. Og det er ikke helt sikkert at insatsen hans er den samme heller. Kommer mye an på Rooney selv.

 

Rooney sa dette i midten av august og da er det ikke helt sikkert at det er et spørsmål om form alikevel. Dessuten kommer det til å bli en temmelig salig mottagelse han kommer til å få fra nå av

 

En ting jeg tenker på angående å kjøpe spillere. Skal vi unngå at di pengedopa klubbene henter spillerene så hadde det vert en ide å satse på spillere vi har flasket selv. De vil ha en veldig mye større kjærlighet til klubben.

 

Henter vi Aguero og han blomstrer så blir det vel Chelsea/City/Real som henter han også etter noen sesonger hos oss.

 

Spillere som er trofaste er spillere vi har flasket selv som Giggs, Scholes, Fletcher, O¨Shea

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Tror vi av og til glemmer hvor vanskelig det faktisk må være å styre en klubb med mange unge talenter som alle på sin egen egoistiske måte blir så betatt av suksessen de opplever at de privat ikke er annet en oppblåste blærer som er yngre til sinn en 14tiss i sin verste hormonforstyrrelse.

 

Jeg gir Sir Alex all kudos for måten han behandler spillerne sine på, ingen skal komme å si han er grunnen til at bl.annet backham, tevez osv osv forlot klubben. Havner du på kanten med Sir Alex er det ene og alene din egen feil.

 

Sir Alex fortjener all heder og ære for å i det hele tatt holde ut så mange år med alle overnevnte faktorer.

 

Om Rooney forlater United, noe jeg faktisk nå håper han gjør, da han er mer i veien enn han gagner alle de andre spillerne, så ønsker jeg han en flopp av karriere videre, uansett klubb han ender opp i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...