Herr Brun Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jepp. Rooney er en type spiller som kan heve ethvert lag. Dere er ekstremt heldige om han blir værende ut karrieren som han har sagt. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Litt humor i hverdagen har ikke skadet noen. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Benzema til United? I say no. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Why no? Fordi talent som welbeck og macheda vil få færre kampar, og dei treng kampar og erfaring for å forbetre seg. Kjøper vi Benzema har vi 3 klassespissar (+Owen) som må spele jevnlig. Dermed vil Welbeck og Kiko kun få Ligacup og FA-cup kampar - som kanskje ikkje er nok. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=599919 Vieira er jo faktisk ganske god enda, kan bli skummelt. Eller kva meiner folket? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Vieira er ikke i nærheten av så god som Essien er nå, så frykter han egentlig ikke. Hvis Chelsea kjøper han (noe jeg ikke tror de gjør), håper jeg Fletcher blir en bølle som Keane, og banker opp franskmannen neste gang de møtes. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Haha! Hadde vore kult Irriterande at eg jobber, og ikkje får sett kamp i dag... De må vere flinke å oppdatere kamptråden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Hulk til United? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hverken håper eller tror at vi kjøper han. Jeg tror ikke han er god nok for oss. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hulk vil eg hvertfall ikke ha. Nok av spillere med kallenavn før de er noe. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ny keeper Ny mitbanespiller, sentral Ny midtbanespiller venstre Ny spiss Minimum Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ny keeper - Hugo Lloris, Manuel Neuer, Igor Akinfeev (en av dem)Ny mitbanespiller, sentral - Essien eller Xavi er drømmen, men jeg sier at vi bør hente Van der Vaart som er på billigsalg. Ny midtbanespiller venstre - Vanskelig posisjon, men Di Maria, Vargas eller Schweinsteiger er de som kan dekke denne rollen. Ny spiss - David Villa, Klaas Jan Huntelaar, Edin Dzeko, Lukas Podolski er de jeg ser som mest aktuell her Minimum Hva mener du The Game? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Ja, stemmer. Anyway, tv2 rykter: Alexander Doni. Endret 4. januar 2010 av Schjellin Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, stemmer. Anyway, tv2 rykter: Alexander Doni. Lol, fyren som slapp inn sju mål på OT? Nei takk. Ikke er han en særlig god keeper heller. PIG er etter min mening bedre. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, stemmer. Anyway, tv2 rykter: Alexander Doni. Lol, fyren som slapp inn sju mål på OT? Nei takk. Ikke er han en særlig god keeper heller. PIG er etter min mening bedre. Bra det bare er rykter ja. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Anyway, tv2 rykter: Alexander Doni. Røverkjøp uten tvil Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Anyway, tv2 rykter: Alexander Doni. Røverkjøp uten tvil Du er vel fornøyd så lenge dere blir kvitt han? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 For en grei sum - Absolutt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 The Times har snakket med en av dem som representerer Vidic, Paolo Fabbri. Fabbri mener at det ikke er noe større splittelse mellom Vidic og Ferguson og at han ikke vil forlate klubben dersom ikke klubben bestemt ønsker å selge ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå