Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Why no?

Fordi talent som welbeck og macheda vil få færre kampar, og dei treng kampar og erfaring for å forbetre seg. Kjøper vi Benzema har vi 3 klassespissar (+Owen) som må spele jevnlig. Dermed vil Welbeck og Kiko kun få Ligacup og FA-cup kampar - som kanskje ikkje er nok.

Lenke til kommentar

Vieira er ikke i nærheten av så god som Essien er nå, så frykter han egentlig ikke. Hvis Chelsea kjøper han (noe jeg ikke tror de gjør), håper jeg Fletcher blir en bølle som Keane, og banker opp franskmannen neste gang de møtes. :D

Lenke til kommentar
Ny keeper - Hugo Lloris, Manuel Neuer, Igor Akinfeev (en av dem)

Ny mitbanespiller, sentral - Essien eller Xavi er drømmen, men jeg sier at vi bør hente Van der Vaart som er på billigsalg.

Ny midtbanespiller venstre - Vanskelig posisjon, men Di Maria, Vargas eller Schweinsteiger er de som kan dekke denne rollen.

Ny spiss - David Villa, Klaas Jan Huntelaar, Edin Dzeko, Lukas Podolski er de jeg ser som mest aktuell her :)

Minimum

Hva mener du The Game?

Lenke til kommentar
The Times har snakket med en av dem som representerer Vidic, Paolo Fabbri. Fabbri mener at det ikke er noe større splittelse mellom Vidic og Ferguson og at han ikke vil forlate klubben dersom ikke klubben bestemt ønsker å selge ham.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...