Teipball Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Lurer på noe dere United eksperter kan svare på. Har Rooney spilt CL i år, isåfall, kan det være grunnen til at han en "skada" i til kampen i dag også? Noen klubber som mulig øker prisen hvis han ikke spiller mer CL i år? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Han har ikkje spelt CL i år. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Da var det bekreftet, Rooney vil vekk. Trist.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Virker som om Latias må få seg enn ny avatar. Synd egentlig, da jeg ikke tror han forlater England og ser mye heller at han spiller for dere enn Sjelløs F.C. Oi, hadde glemt avataren min helt. Skal fjerne den umiddelbart. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Virker som om Latias må få seg enn ny avatar. Synd egentlig, da jeg ikke tror han forlater England og ser mye heller at han spiller for dere enn Sjelløs F.C. Hvilken av Sjelløs klubbene tenker du på? Regner med at Ronny drar til RM og United får Benzema i retur. Like greit. Ronny har vært skuffende så langt i år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Håper han drar til City og råtner på benken. 3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Synes det var et overraskende utfall. Og spesielt at det skjer såpass lenge fra et transfervindu, tror ikke Rooney kommer til å score mange flere mål for United nå. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Regner med at Ronny drar til RM og United får Benzema i retur. Like greit. Ronny har vært skuffende så langt i år. Benzema er den mest oppskrytte spissen i Europa (ved siden av rooney(som spiss, ikke spiller nødvendigvis) så får håpe for deres skyld at dere ikke får han. Fyren lever i offside og passer bedre i en bakgårsliga som frankrike. Endret 19. oktober 2010 av Teipball Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Sjelløs er City, selvfølgelig. Mourinho har jo selv gått ut og sagt at han ikke vil handle i sommer samt at han trodde Rooney ikke ville bli solgt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Sjelløs er City, selvfølgelig. Mourinho har jo selv gått ut og sagt at han ikke vil handle i sommer samt at han trodde Rooney ikke ville bli solgt. Mourninho er da ikke lenger manager for Chelsea? Sjelløs 1 F.C er Chelsea og Sjelløs 2 F.C er City. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Som jeg har sagt før. Jeg er sikker på at han ikke takler presset i United og leter etter letteste vei ut. Hele situasjonen er bare tragisk. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Sir Alex Ferguson spoke exclusively to MUTV on Tuesday to clarify the situation regarding Wayne Rooney, following days of intense speculation about the United striker's future. ... http://origin-www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6652934 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Live på radio http://www.talksport.co.uk/radio/listen-live?popup=1 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Viss han vil være skikkelig cunt går han til Chelsea. Drogba og Anelka drar på årene, mulig de ser på Rooney som en glimrende arvtaker etter Drogba. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Sjelløs er City, selvfølgelig. Mourinho har jo selv gått ut og sagt at han ikke vil handle i sommer samt at han trodde Rooney ikke ville bli solgt. Mourninho er da ikke lenger manager for Chelsea? Sjelløs 1 F.C er Chelsea og Sjelløs 2 F.C er City. Jeg svrte deg først hvem Sjelløs var (altså vil jeg tro han mente City, da dette er mest sannsynlig tror jeg) - så svarte jeg på han andre som trodde han ville ende opp i RM i en byttehandel med Benzema. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det begynner å lukte litt Owen over Rooney nå, tenker karriere-messig.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg griner. Fy faen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 JÆVLA HORE ROONEY. Satan heller. Blir forbanna. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvem skal erstatte Rooney? I fjor var det mange som håpet på David Villa, men han forsvant jo til Barca.. Får vi nok for Rooney, er det jo en mulighet for å forhøre seg om Pato kanskje..? eller Aguero.. Pato blir nok dyrere enn Sergio.. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Og på norsk for de som foretrekker det: http://www.dagbladet.no/2010/10/19/sport/fotball/premier_league/manchester_united/sir_alex_ferguson/13909896/ http://united.no/united/nyheter/nyheter/utrolig_skuffende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå