Jotun Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Mine tanker var ikke dypere enn at noen sa han hadde 25 kamper og 8 mål. Og det var ikke så mye. Så sier noen at han var skadet hele tiden. Noe som ikke kan betegnes som en suksess. Noe mer har eg vel igrunn ikke tenkt om Kaka.... Flopp har eg aldri sagt noe om, har igrunn ikke sagt noe annet enn det eg skreiv Men om grunnen er skader, sykdom, dårlig form eller at han rett og slett suger spiller liten trille for meg. Synest ikke 25 kamper kan betegnes som en direkte suksess.... Til Limbecks forsvar så vil eg tro at han mener at United kanskje skulle kjøpt han før Tottenham kjøpte han.... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Men om grunnen er skader, sykdom, dårlig form eller at han rett og slett suger spiller liten trille for meg. Synest ikke 25 kamper kan betegnes som en direkte suksess.... Det var snakk om at Kaka var overvurdert også sa Limbeck at han ikke hadde vært (vert) noen suksess i Real som forøvrig ikke er så interessant med tanke på skadehistorikken hans. Målstats på antall spilte kamper lyser litt ... meh. Var redd kommentaren til Limmbekk ikke var mer gjennomtenkt enn som så nei. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Van der Vaart på billigsalg skjedde i sommer. Tilsvarende med Sneijder i fjor sommer. For å snu rundt på det - hvem er bedre offensiv midtbanespiller enn Kaka? Jeg kommer ikke på noen i farten, og derfor tror jeg heller ikke at Real slipper gutten, til tross for at de klarer seg greit uten han for tiden. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det går ofte slik når unge mennesker får så mye penger desverre. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Det skjer vel helst med unge dumme mennesker med mye penger. At folk vokser opp og blir smartere en bare naturlig. På motsatt side har vi dem som vokser opp og fortsatt er idioter (sikkert klubbavhengig, men likevel) Edit: Rooney i godt humør på trening! http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/9106254.stm? Endret 19. oktober 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 De fleste er vel dumme når man er ung, ihvertfall mere dum enn når man har modnes litt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Men om grunnen er skader, sykdom, dårlig form eller at han rett og slett suger spiller liten trille for meg. Synest ikke 25 kamper kan betegnes som en direkte suksess.... Det var snakk om at Kaka var overvurdert også sa Limbeck at han ikke hadde vært (vert) noen suksess i Real som forøvrig ikke er så interessant med tanke på skadehistorikken hans. Målstats på antall spilte kamper lyser litt ... meh. Var redd kommentaren til Limmbekk ikke var mer gjennomtenkt enn som så nei. Hadde vært klar for han på United sin midtbane eg, men ikke til den fryktinngytende prisen Real betalte for han. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Journalisten i Manchester Evening News tror Rooney forsvinner.... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Jeg følger med live på pressekonferansen (hvor rooney saken faktisk SKAL! adresseres) og kan komme med et sammendrag. Fergie har gitt et intervju til MUTV om Wayne saken. I dag får vi nok vite mye om hvordan ståa er. JonMartinH Uniteds pressesjef, Karen Shotbolt, har sagt at det først skal snakkes om kampen - deretter Wayne Rooney. Stewart Gardner Exclusive one to one interview with sir alex on rooney. Mutv from 2pm. Don't miss it. DTguardian daniel taylor Fergie in . . press officer says will cover match issues first then Rooney #mufc Endret 19. oktober 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) http://origin.skysports.com/live-chat http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={83A644F4-1A7E-48B9-AF95-4605613A9A18}&newsid=6644674&page=1 Get in! Endret 19. oktober 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Er det nokon plass man kan få sett pressekonferansen live? Endret 19. oktober 2010 av Tafsen Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 JonMartinH Jon Martin Henriksen Wayne Rooney spiller ikke mot Bursaspor på grunn av en ankelskade, sier SAF. richard_conway Ferguson confirms that Rooney won't play tomorrow night due to ankle injury. Latterlig, Fergie.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) 14:15 Sir Alex was asked if Wayne Rooney will play. He responds, smiling broadly: "Wayne's injured. It's an ankle injury." Remember, the Rooney issue will be discussed further after this press conference Fergie: "His agent has intimated he won't sign a contract and he wants away. It's a shock." #mufc Rooney er ferdig. Fergie: 'I've never had an argument with Wayne at any time - he did have an injury and he confirmed it himself in interview with Sky" Fergie: "There's an offer, if he's prepared to discuss. I know David Gill prepared to offer contract difficult to better elsewhere." Endret 19. oktober 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 DTguardian Fergie: 'I've never had an argument with Wayne at any time - he did have an injury and he confirmed it himself in interview with Sky" #mufc less than a minute ago via web Reply Retweet DTguardian Fergie: "There's an offer, if he's prepared to discuss. I know David Gill prepared to offer contract difficult to better elsewhere." #mufc 1 minute ago via web OliverKayTimes Alex Ferguson: "David Gill told me [Rooney's agent] said he wanted away. I couldn't believe it. It was a shock." #MUFC 2 minutes ago via TweetDeck DTguardian Fergie: "terribly disappointed by news because we can't understand it" #mufc 3 minutes ago via web DTguardian Fergie: "His agent has intimated he won't sign a contract and he wants away. It's a shock." #mufc Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Sa Fergie det om ankelen med "glimt i øyet" ? DTguardian extraordinary stuff, press conference finished . . Fergie didn't take questions #mufc Fergie: "the player says he's adamant he wants to leave" #mufc Fergie: "We're bemused because we can't understand why he would want to leave a club this successful. We don't understand it" #mufc Fergie: "I feel we have to keep door open, simply because such a good player, and we've done nothing but help him in private life" #mufc Fergie: "he said he wasn't injured and that was disappointing because we know fine well he was" #mufc Fergie: 'I've never had an argument with Wayne at any time - he did have an injury and he confirmed it himself in interview with Sky" #mufc Fergie: "There's an offer, if he's prepared to discuss. I know David Gill prepared to offer contract difficult to better elsewhere." #mufc Fergie: "terribly disappointed by news because we can't understand it" #mufc Fergie: "His agent has intimated he won't sign a contract and he wants away. It's a shock." #mufc BenHibbs SAF says he's as bemused as anyone. Said there was no row. Shocked Rooney wants out. But says #mufc will leave the door open 14:20 Sir Alex confirms Wayne Rooney has asked to leave the club. He says: "We don't understand it, but Wayne's adamant he wants to leave." Endret 19. oktober 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Sneijder vil ha Afellay til Inter. Tyder vel på at han ikke akkurat ser for seg en overgang til United i nær fremtid.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Da var det tydeligvis slutt på Rooney, så da er det jo glede oss til ryktene om alle spissene som skal til United snart... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Virker som om Latias må få seg enn ny avatar. Synd egentlig, da jeg ikke tror han forlater England og ser mye heller at han spiller for dere enn Sjelløs F.C. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Nå har jeg hørt Fergie og jeg må si, fyfaen, han høres knekt ut. Rooney er rett å slett et dårlig menneske som svikter alle som har sått ved hans side, enten det gjelder familie, Everton eller United fansen. Han er ferdig. 100% sikkert. Slutt. Takk til Fergie for å være ærlig med oss, det betyr faktisk mye. http://www.talksport.co.uk/radio/listen-live?popup=1 Endret 19. oktober 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Synes Sir Alex og klubben Manchester United kom veldig bra ut av den pressekonferansen. Utrolig kjipt med Rooney 2:25 Features Editor: Fergie basically said that David Gill has had talks with his agent and that Rooney wants to leave. Ferguson has spoken of his shock and disappointment. 2:25 Features Editor: Ferguson also said that he has spoken to him and that Rooney intimated to him that he wants to leave. This is sensational stuff. Fergie says there is an offer on the table if he wants it. 2:26 Features Editor: Sir Alex looks massively disappointed. He insists that he has never had an argument with Rooney in this time. 2:28 Features Editor: Fergie is defending his decision to rest Rooney. He is adament that there has never been a disagreement over the injury situation. Fergie says 'we all know fine well there was a minor injury. Nothing serious but it needed treatment'. 2:29 Features Editor: Ferguson says he will keep the door open for Rooney to stay at Manchester United. He goes on to say that the club has always done everything to help the player. He says the club are massively bemused as to why he would possibly want to leave. 2:31 Features Editor: Ferguson says he can answer no questions about why Rooney wants to leave as he has no idea. But he added, Rooney is 'adamant' he wants to leave. This is a sensational story, with Ferguson seemingly resigned to losing his star player. He looked hurt by what has happened. There was no fighting talk here, just resignation. 2:34 Features Editor: In an interview with MUTV today, Ferguson said: "David (Gill, chief executive) in the early part of the summer had opened talks with his agent and that was to be continued after the World Cup. I was in the office on August 14 and David phoned me to say he wasn't signing a contract. I was dumbfounded. Only months before he was saying he was at the greatest club in the world. I asked to have a meeting with the boy. He reiterated what his agent said, that he wanted to go." (http://origin.skysports.com/live-chat) --- Se også: http://www.guardian.co.uk/football/blog/2010/oct/19/sir-alex-ferguson-press-conference Endret 19. oktober 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå