Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at hvis alt bare er oppspinn, og alt er greit mellom SAF og Rooney, så burde det jo være en enkel sak å ha en pressekonferanse med dem begge, hvor de snakker om at alt er greit og at de tar hverandre i hånda eller på en annen måte viser at alt er cool.

 

Jeg føler at det er en slags gnissning mellom SAF og Rooney. SAF har lang historie med å komme på kant med spillere som svekker klubbens rykte i media, og jeg tror det er en konflikt der.

 

Om konflikten kan skværes opp mellom Rooney og Man Utd, eller om løsningen vil være et salg vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bunnen i denne saken. Basen. Brødet under pålegget, deigen på pizzen, grunnlaget i spekulasjonene i denne historien er en fuckings uttalelse fra Rooney om at han ikke følte seg så skadet at han ikke kunne spille. Han mener han er bedre på 50% (5%) enn Owen, Chicharito eller Macheda og jeg er enig. Men jeg er og enig i SAF som er NØDT til å benke spillere som underpresterer når det sitter sultne spillere på benken som f.eks Hernandez (uenig i f.eks. Owen - Macheda konstelasjonen SAF kjørte på SoL(?)). Uansett, tilbake til bunnen. Dette ble blåst opp som faen etter Rooneys uttalelse, men Fergie avkrefta alle nonsense-rykter dagen etter.

 

Sjokk nyheter i dag folkens! Fergie benekter et problem med Rooney og Hargy er ikke klar til å spille i helga.

 

Oioi, journalistene 0 - alle med et snev av innsikt 2.

 

Når snudde du i døra, Game? Pressekonferansen kommer. Det tok uker med Vidic saken og hvor er han nå? Captain Iron.

 

Rooney til City? Ja, takk. Da hadde han vært tidenes cunt, vi hadde hatt råd til å kjøpe hele Afrika og med jente-psyken til Wayne så hadde han ikke putta et eneste mål (mot verken Wrexham eller Cardiff, hah!) for Sheik FC før han hadde gått å grått hos nærmeste luksushore.

 

Ser dere hva dere gjør med meg ved å spre drit og lage en stor sak ut av det? :( WayneInsane blir matchvinner innen 2 uker og avkrefter alt sammen med SAF. Bullshit-media.

 

article-1080467-0232CC89000005DC-106_468x373.jpg

 

"It is water off a duck's back to me"

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Greit nok med noen elendige resultater i det siste, men nå er det krise! Wayne Rooney forlater klubben vår. VAR DET IKKE DU SOM FOR EN STUND SIDEN SA AT DU VILLE VÆRE I UNITED HELE KARRIREREN? Han har vært i dårlig form denne sesongen, men alle spillere har en dårlig periode og vi vet hvor fantastisk Rooney er på sitt beste, bare se på fjorsesongen.

 

Og nå stikker han. Hvem skal vi bruke da? Man kan rett og slett ikke stole på dagens fotballspillere, hva gjør vi når Giggs, Scholes og Neville legger opp? Da har vi ingen lojale spillere i klubben lengre.

Hvor typisk hadde det ikke vært om City hadde snappet han opp? Tenk har Rooney på en lyseblå plakat der det står "Welcome to Manchester". Skjer det kommer jeg til å få en gigantisk mental kollaps.

 

Enda en stjernespiller mistet. Vi mistet en stjernespiller i Ronaldo og har ikke hentet inn noen ny stjernespiller, og vi kommer sannsynligvis ikke til å gjøre det nå heller. Bare ubrukelige talenter som Bebe.

 

Dette kommer til å få en stor negativ virkning på laget, og resultatene kommer ikke til å bedre seg. Og i skrivende stund så øker gjelda vår på 7 milliarder sakte men sikkert og klubben blir mer uinterresant nå som Rooney stikker.

 

Forbanna horepuler Rooney.

Lenke til kommentar

Nå har faktisk SAF lagt opp til det her veldig selv. Greit nok at Rooney var utro, men hvorfor SAF lar det gå såpass utover Rooney er uforståelig. Han utelatter en av de beste spissene i verden for 2 kamper, og sier han er skadet. Rooney nekter selv dette, og som de fleste vet spilte jo Rooney landskamp.

 

Det kalibre Rooney har å by på sitt beste er ikke han verdig til en benkplass. Han er mer en god nok til å spille, men ingen ønsker å spille under en inhabil trener som "hater" deg og utelatter deg fra kamper pga personlinge årsaker.

Hadde SAF hatt den meninga som Mourinho har hadde ikke dette vært noe case lenger. Ronaldo gjør hva han vil utenpå banen, bare han prestere på. Men for å spille under SAF kan man ikke leve som en stjerne og leve livet som de selv vil. Han bestemmer for mye over dem.

 

Du har jo Backham, van Nistelrooy, Jaap Stam etc som ikke har kommet overens med SAF. Du må være like lojal og ordentlig som Solskjær for å lykkes i Man Utd. Men mennesker er forskjellig, noe ikke skotten forstår

Lenke til kommentar
kommer han på kant med SAF, så kan det fort skje at han forsvinner.

vil det være ett tap om han drar slik han presterer for øyeblikket? nei.

 

ergo:får vi en grei sum til en god erstatter, så er det ikke problematisk i det hele tatt.

Det må være mulig å gjøre en distinksjon mellom form og kvalitet. Rooney er ute av form nå. Men han er en av verdens beste spisser. Drar han er det ikke uproblematisk. Jeg sliter med å se hvem som skal erstatte han. Det finnes noen som kan gjøre det, men slike spillere er ikke lett å få tak i.

 

Dessuten har han vært i klubben lenge nå. Han er blitt en favoritt blant mange fans, og er (vanligvis) en herlig type å ha ute på banen. For meg vil det bli et tungt tap dersom han drar.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Ekstremister på hver side her.

 

Enkelte mener at han allerede er på vei ut dørene på Old Trafford, mens den andre siden sier det er oppspinn. Tror det ligger litt mer innimellom her, og inntil Fergie faktisk tar problemet ved roten og snakker om dette på en pressekonferanse så vil spekulasjonene fortsette.

 

Tenkte faktisk på Benzema og £50 mill dersom ryktene var sanne. Tror ikke det hadde vært det beste for Man Utd uansett. Ei heller Kaka, som i tillegg til å være overvurdert, er på vei nedover.

Lenke til kommentar

niko: Det har kommet mer informasjon fra troverdige kilder siden den siterte kommentar og jeg har tatt det til etterretning. Jeg tviler sterkt på at Rooney ønsker å skifte klubb sportslig sett, men hvis hans forhold til SAF virkelig er på dunken (brente bruer) er nok toget forlat perrongen for Waynes vedkommende. Begge er stolte og prinsippfastemenn, så selv om jeg tror begge ønsker et videre forhold, har jeg en liten følelse på at kombinasjonen av form, kontraktsforhandlinger og utenomsportslig surr gjør sitt til at et salg til sommeren er aktuelt. Syntes Rooney har oppført seg på grensen til patetisk en lengre periode nå, men jeg ønsker å beholde ham.

 

Tanken på at evt Rooney, Tevez og Ronaldo (unngåelig) har forsvunnet på to år mens ingenting har kommet inn gjør meg gråtkvalt og igrunn jævlig sint.

 

Nok er nok, nå SKAL vi ha igjen med renter fra eierne. De har levd på sølvfatet de kom til og nettoinvesten har vært minimal. United er klubben med størst omsetting så det finnes ingen unnskyldninger. Jeg forlanger store investeringer i spillermateriell de nærmeste vinduene, regelrett forlanger.

 

Scenario: Tap mot Stoke til søndag, hva tenker dere om det? Jeg tror vi ryker på en mine nemlig.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Slapp nå av litt da. Ser ut som mine pessimistiske rett-etter-kamp-i-sorgen-innlegg har infisert den ellers så positive gjengen herpå. Vi rykker ikke ned, ender ikke opp som Leeds og vi går ikke konkurs. My lord, herre fred og allah på engang, vi har dreti oss ut i et par fotballkamper, er i et generasjonskifte og har en umoden grinunge i troppen, det er alt.

 

Nesten så jeg nyter det littegrann også, for jeg overbevist om at vi går ei tyngre tid i vente og da skal jeg kose meg med drittsupporternes reaksjoner før de pakker sakene og blir lyseblå, så sitter vi fortsatt igjen med verdens største supporterskare - men da den ekte røde arme, rensket for dritt. Misforstå meg rett, uansett om vi spiller i bedriftsligaen kommer jeg til å rante over dårlige prestasjoner og kreve hoderulling. Forventer alltid 100% innsats og et hederlig resultat.

 

I'll be here (figure of speech mht d.no) uansett hva som skjer. Vi har bare godt av å kjenne litt på hvordan det er å ikke vinne hvert eller annenhvert år. Selvsagt håper jeg ikke på nedturen jeg forutser, men før eller siden måtte vi ta dette generasjonskifte og det er like greit å gjøre det nu. Det går neppe 20 år til vi vinner ligaen igjen, men hvem vet. Det er det som er gøy med å være supporter, det skal være ups and downs.

 

Hold dere fast :)

 

PS: Hvis dere vil lese sinte supporteres ytringer, besøk RAWK (liverpool) og Redcafe.net (untied) i disse dager. Helt balluba i begge camper. Må nesten få sitere en morsom (og ironisk ment) trådtittel.

 

In Fergie We Rust
hehe. Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

...

Flere troverdige kilder til etterrettning, men dette bålet har bare blitt større på grunn av at folk har helt sprit på. Det har jo faktisk ikke kommet noe mer etter den lille filla som du snakket om i sitatet. Alt annet er bare synsing og if's.

 

Basen: Rooneys water on a ducks back-kommentar i samme tidsperiode som han har en karrieredowner.

 

Wayne kan godt gå. Og han kan gjerne gå til City. Jeg skal i likhet som deg kose meg når vi ligger i grøfta, for Man Utd er Man Utd for meg uansett hvor de ligger på tabellen. Det kan jo faktisk bli veldig mye mer spennende enn det det er at the moment. Basere seg mye mer på unge spillere, hente hjem de ørten vi har rundt i ligasystemet og bygge en ny base. Uten å dra tanken alt for langt. Det eneste er at jeg nekter å bøye under for mediafuck som dette, når det faktisk skjer ukentlig med klubben vår. Før noe konkret kommer ut er Rooney vår og jeg tror han snur alt. Så inntil videre kan de som vil kalle han hore og ting som verre nevnes fortsette med det, så skal jeg le igjen og dra opp denne saken neste gang noe lignende skjer. Måten 90% av de som omtaler denne saken snakker på et vis hvor det oser db/vg så hardt at jeg blir småkvalm. Jeg skal innrømme at det er et par stygge tegn her og der, men jeg håper jeg får rett her. Er Rooney benka til (2 stk) neste match også så syns jeg det begynner å bli verre.

 

Om Wayne blir solgt, vi taper fler køddepoeng og ligger 4-8 i januar, så skal jeg for første gang slenge meg på LUHG/G&G-for fult. Det er altså OM vi skal ha sjangs til å henge med at all. In Fergie We Rust .. hehe, så den jeg og. Smilte og lo lett selv.

 

Spent på hva Speed skrev før han endret det, dog.

Lenke til kommentar

jeg skrev at vi blir og ende opp som Leeds, men med nærmere ettertanke fant jeg ut at det er liten sjanse for skjer. siden vi faktisk tjener penger også ikke bare taper på renter.

 

Det er stor forskjell på Leeds og å selge de spillerene vi har solgt, plus muigens Rooney. Tviler på at vi rykker ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...