Limbeck Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Rettelse. Jeg skulle ønsket Sanchez var en brite Tror han hadde hevet laget. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Flere spisser? Vi begynner å få en del av dem. Jeg synes vi har nok. Enig Vi har måltyven Hernandez, Berbs og Rooney, samt flere unggutter bak det igjen. Dessuten scorer vi nok mål, det er ikke der skoen trykker. Foruten erstatninger til gamlegutta når de legger opp (4 stk faktisk, sannsynligvis 5 med Hargy) trenger vi en kantspiller og minst en sentral midtbanespiller. Evt en backup for Evra. Dessuten må vi selge unna en eller to gratispassasjerer i sommer. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hvis man skal tro på julenissen og i samme slengen tro på at Hargreaves kommer tilbake, så kan vel han til nøds skyld spille høyrekant? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Vel, for min del har eg like mye tro på Hargreaves som eg har på julenissen: Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Jeg mente jo at julenissen skulle spille ving. Han burde jo være rimelig ledig i januar? Endret 17. oktober 2010 av Ercles 1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Rooney forlater United i januar hahahahaha det skjer aldri at rooney går til city Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/skal_ingen_steder Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har ingen tro på at Rooney drar Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har ingen tro på at Rooney drar Det sa united fansa om Tevez og Ronaldo og. Begynner å bli tradisjon å selge de store stjernene. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Vi sa det ikke og Ronaldo og mange håpet at tevez dro, men jeg skal inrømme at jeg sa det samme som Beckham Endret 17. oktober 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ahh, skjønner at dere ville ha en som scorer 26 og en som scorer 15 mål i en sesong bort fra klubben. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Ahh, skjønner at dere ville ha en som scorer 26 og en som scorer 15 mål i en sesong bort fra klubben. Ganske stor forskjell på å tro at noen går og å håpe at noen går. Vi håpet selvfølgelig at Ronaldo skulle bli, men hadde ikke troa på det etter alle ryktene som hadde gått rundt sommeren før han dro. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Rooney forlater United i januar hahahahaha det skjer aldri at rooney går til city Jeg liker den hvite skriften. Makan til agurknyheter norske aviser kommer med, herre min hatt. Rooney er så ræva om dagen at jeg glatt hadde tatt imot £100m fra shitty. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ahh, skjønner at dere ville ha en som scorer 26 og en som scorer 15 mål i en sesong bort fra klubben. for det har han gjort i år? tidligere prestasjoner trenger ikke nødvendigvis å ha noe å si i en toppklubb som United. her er det trofeer som gjelder. Og står ikke prestasjonene i forhold til målsetningene så kan man hete kaka, Rooney eller Rory Delap. Det har ikke noe å si! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ahh, skjønner at dere ville ha en som scorer 26 og en som scorer 15 mål i en sesong bort fra klubben. Om du hadde skjønt konseptet lojalitet så hadde kanskje saken sett annerledes ut. 2 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 for det har han gjort i år? tidligere prestasjoner trenger ikke nødvendigvis å ha noe å si i en toppklubb som United. her er det trofeer som gjelder. Og står ikke prestasjonene i forhold til målsetningene så kan man hete kaka, Rooney eller Rory Delap. Det har ikke noe å si! Ronaldo scorte 26 mål og Tevez scorte 15 mål den siste sesongen før de dro. Sannsynligvis ville de ha scoret like mange mål sesongen etter og dere hadde blitt mye mindre avhengig av Rooney og sannsynligvis vunnet PL igjen. Om du hadde skjønt konseptet lojalitet så hadde kanskje saken sett annerledes ut. Skjønner konseptet lojalitet men skjønner ikke hvorfor mange ville ha vekk spillere som helt klart sto for en stor del av æren for CL seieren i 2008, CL finale 09, PL 08 og PL 09. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Skjønner konseptet lojalitet men skjønner ikke hvorfor mange ville ha vekk spillere som helt klart sto for en stor del av æren for CL seieren i 2008, CL finale 09, PL 08 og PL 09. Vi i Manchester United bryr oss ikke om legendene våre. Vi gir faen i spillerene om de har det tungt og støtter dem bare i medgang. Trofeer er det eneste vi bryr oss om. Det eneste som betyr noe. Jeg hadde blitt glad om Rooney la opp, eller aller helst dødd. Men vi er veldig opptatt av å konkurere med hverandre om hvor mye dritt vi kan kaste på vår egen klubb på et diskusjonsforum Og til slutt er det veldig viktig å vite at form er en konstant som aldri forandrer seg. Slutter en spiller å produsere så er det bare å sende han til resirkulasjon Endret 17. oktober 2010 av Limbeck 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Nick Coppack Press Association reporting Rooney January exit rumours may have more than a little truth in them. TPA But Press Association Sport understands Red Devils officials have been informed Rooney will not sign a new contract, and therefore may have little option other than to cash in on their most valuable asset. Skulle en slik overgang mot all formodning forekomme er alle øyne rettet på Glazer og Fergie. Ender vi opp med en dårlig deal også i de nærmeste vinduer blir det månelyst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Undrer på hvor Rooney kan bli solgt. Ser ikke for meg at han kommer til å lykkes noe særlig i Spania eller Italia. Tviler også på at han går til et annet britisk lag, Tyskland hadde vært best bet. (hypotetisk sett, selvfølgelig) Endret 17. oktober 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hvorfor Tyskland? Har noen av klubbene i det hele tatt råd til venstrebeinet til Rooney? Kanskje med unntak av Bæyærn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå