The Hoff Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Sjokk nyheter i dag folkens! Fergie benekter et problem med Rooney og Hargy er ikke klar til å spille i helga. Oioi, journalistene 0 - alle med et snev av innsikt 2. Men mister, tror du på det? Det med Rooney altså. Ferguson går ut i media og sier at Rooney har et ankelproblem. Siden går Rooney ut og benekter hele greia. Mao. taler han SAF midt imot. Det er jo et fett om han faktisk hadde et problem med ankelen eller ikke, men når SAF sier han har det, så må han vel forstå at det er en grunn til akkurat det, og heller bare spille med. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ja, det tror jeg. Sa han at alt var ok med Becks og Nistelrooy? Nei. Definitivt ikke på samme måte. "It is water off a duck's back to me" Får han skjenn på bakrommet, ja. Men thats it. Kombinasjonen av en liten og heller uskyldig motsigelse, Rooneys kvaliteter og Fergies utsagn utgjør dette til enkel matte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Noe må skje i januar. Fergie har hele tiden sagt at han har penger tilgjengelig, nå er det absolutt på tide å bruke de. Få inn en playmaker og en ving av klasse. Ikke noe middelmådig som kanskje slår til, for det har vi sett nok av de siste årene. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg kan fremdeles ikke SKJØNNE hvordan VdS endte opp i Spurs. Hvis vi kjøper en ving av klasse, hva gjør vi da når Nani og Valencia begge er skadefrie? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg kan fremdeles ikke SKJØNNE hvordan VdS endte opp i Spurs. Hvis vi kjøper en ving av klasse, hva gjør vi da når Nani og Valencia begge er skadefrie? Det er greit å ha tre klassespillere som konkurrerer om to plasser. Ingen kan spille alle kampene i en sesong, og det er greit å ha litt konkurranse om plassen selv når alle er 100%. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg kan fremdeles ikke SKJØNNE hvordan VdS endte opp i Spurs. Hvis vi kjøper en ving av klasse, hva gjør vi da når Nani og Valencia begge er skadefrie? Van der Sar spiller da ikke i Tottenham!? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 han mener jo van der vaart.... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hva gjør vi om Nani og Valencia er skadefri? Vi bruker den som er i best form. Real benker Benzema og Kaka osv. når dem ikke er i form. Vi benket Rooney i dag. Har vi plutselig 3 vinger i kjempeform, så er jo det flott! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Vi benket Rooney i dag. Og der kan han bli. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 så kun 10 min omtrent av kampen(det var nok), men er det fremdeles noen som mener vi har bra nok lag for gull? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 så kun 10 min omtrent av kampen(det var nok), men er det fremdeles noen som mener vi har bra nok lag for gull? Hvis du mener at det er mulig at vi tar gull denne sesongen så ja, selvfølgelig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Det er greit å ha tre klassespillere som konkurrerer om to plasser. Ingen kan spille alle kampene i en sesong, og det er greit å ha litt konkurranse om plassen selv når alle er 100%. Enig. Akkurat nå er Nani den eneste vingen vi har. Tenk om han også blir skadet, hva gjør vi da? Giggs slo opp skaden og er sikkert ute i flere uker. Valencia kommer ikke til å spille igjen i år. Park gidder jeg ikke å kommentere. Obertan, lever han? Bebe ble bare kjøpt opp slik at han ikke skulle være hjemløs lenger. Blir trist å se Rooney/Andy på venstrekant, mens Gibson spiller fast sentralt. Ganske sikker på at vi får se den kombinasjonen ofte framover. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Tror faktisk vi får se en del til Macheda på kanten fremover om Giggs blir ute lenge nå og Park ikke kommer i form igjen litt brennkvikt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Macheda på kant? Kan han i det hele tatt spille der? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 håper heller på en 4-3-3 Rooney-Berbatov-Nani Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) så kun 10 min omtrent av kampen(det var nok), men er det fremdeles noen som mener vi har bra nok lag for gull? Hvis du mener at det er mulig at vi tar gull denne sesongen så ja, selvfølgelig så som sagt veldig lite av kampen, men blir Scholes skadet så sliter vi. gjør han det dårlig så sliter vi. sliter spissene med å score så sliter vi. gjør forsvaret tabber så sliter vi. tenker ikke nødvendigvis på VdS sin 1 gang i livet tabbe, men med en gang Vidic eller Rio er ute så sliter vi. Og det er fordi Evans har vært rævva. kunne Smalling gjort det bedre? Bør vi hente ny stopper? nå må de unge lovende komme i andre rekke. vi trenger kvalitet, urgent! er klassespillerne unge, bonus. greit at vi hadde vunnet hvis det ikke hadde vært for tabben, men dette er vel fjerde gang nå? begynner ikke Rooney å score, så trenger vi spiss. vi bør ha backup for Scholes. ett lag av vårt kaliber kan ikke være avhengig av at Chelsea mister poeng, for det er seriøst slik vi nå må håpe at de gjør. og da tenker jeg ikke på de typiske poengene man mister i løpet av en vanlig sesong, for Chelsea har vært ekstreme til å vinne kamper, noe sesonginnledningen tyder på denne sesongen igjen. Endret 17. oktober 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Flere spisser? Vi begynner å få en del av dem. Jeg synes vi har nok. Jeg synes Park skulle fått en god del tillit fremover, dog vi kunne kanskje prøvd ut et talent som kantspiller. Men på en annen side så kan vi ikke hente noen før i Januar og da er det ikke så lenge til vi har Valencia tilbake igjen Endret 17. oktober 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Sanchez og Pastore hadde vært noe! *drømme seg bort* Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Sanchez hadde vart bra, dog jeg skulle ønsket vi hentet en brite. På en annen side så har vi Bebe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Sanchez hadde vart bra, dog jeg skulle ønsket vi hentet en brite. På en annen side så har vi Bebe Bebe er ikke klar enda. Skulle vi hentet en brite så ville jeg hentet Rodwell altså, eventuelt Young eller Bale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå